کول ریباند می کند، یانکس در برد 2-0 شیکی ریس را افشا می کند

هی شورتی

یانکیز: LHP آرولدیس چپمن (آشیل التهاب تاندون) یک گاو نر در زمین پرتاب کرد و دفعه بعد می توانست با مهاجمان زنده روی تپه روبرو شود. … RHP Jonathan Loaisiga (التهاب شانه راست) پرتاب را از سر گرفته است. … RHP Domingo Germán (سندرم گیرافتادگی شانه راست) چهارشنبه سه اینینگ را به مهاجمان می زند و سپس می تواند یک وظیفه توانبخشی در لیگ جزئی را آغاز کند.

ریس دو خطا در خطای چهارم انجام داد که باعث شد نیویورک 2-0 پیش بیفتد.

کینر-فالفا در هفتم از ایستگاه کوتاه، پس از ضربه زدن به زمین کوین کیرمایر توسط واندی پرالتا، یک جواهر ساخت. کینر-فالفا مسیر خود را تغییر داد، توپ را بین پایه دوم و اول به دست آورد و آن را به موقع برای خروج از زمین به زمین زد.

یانکیز پیشرو در ال ایست پنجمین برد متوالی خود را به دست آورد زیرا اولین بازی از شش بازی خود را در 9 روز در مقابل تامپا بی مقام سوم انجام داد. نیویورک روز سه شنبه 9 بازی پیش از دو بار دفاع قهرمانی بخش و 8 بازی در مقابل بلو جیز، که در سه بازی آخر هفته میزبان یانکی ها خواهد بود، وارد شد.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





Source link

نیویورک (AP) – گریت کول با شش اینینگ تیز بدترین ضربه دوران حرفه‌ای خود را پشت سر گذاشت و نیویورک یانکیز از دفاع متزلزل تیم تامپا بی ریز برای پیروزی 2-0 سه شنبه شب استفاده کرد.

کلی هولمز برای دهمین سیو خود، نهمین ضربه بدون گل را به ثمر رساند و شش ضربه زدن یانکی ها و دهمین بسته شان را تکمیل کرد.

___

کول در حین گلوله زدن خود توسط دوقلوها در هفته گذشته با پرتاب زمین های زیادی به پایین ناله کرد. او روز سه‌شنبه را با کنار گذاشتن کاتر خود تنظیم کرد و سه بار آن را پایین‌تر از فصل قرار داد.

تا بعدی

تامپا بی اجازه داده است تا 40 دویدن به دست نیاورده در این فصل داشته باشد، که پس از شیکاگو وایت ساکس، دومین مسابقه بزرگ در این فصل است.

نیویورک فقط 5 ضربه داشت اما به 45-16 بهبود یافت که بهترین شروع 61 بازی در بیسبال از سیاتل در سال 2001 بود.

یانکی سابق کوری کلوبر (3-3) با 6 اینینگ به مقابله با کول پرداخت و اجازه داد دو دویدن به دست نیاورده، 4 ضربه و یک پیاده روی با سه ضربه ضربه ای انجام شود.

Rays LHP Shane McClanahan (7-2, 1.87) و Yankees LHP Nestor Cortes (5-2, 1.96) در مسابقه ای با رقبای غافلگیرکننده جایزه Cy Young در اوایل فصل به مصاف هم می روند. مک‌کلاناهان در شروع قبلی خود در برابر سنت لوئیس، هشت اینینگ به ثبت رساند. کورتس در بازی قبلی خود در برابر مینه سوتا تصادف کرد، و برای اولین بار در این فصل به دو هومر اجازه داد در حالی که چهار ران در 4 1/3 اینینگ را واگذار کرد.

جیک سینر را دنبال کنید: https://twitter.com/Jake_Seiner

___

او تا حد زیادی حرکت کرد تا زمانی که پایه ها را با یک اوت در ششم بارگذاری کرد، اما سپس یک بازی دوبل 6-4-3 را از آروزارنا سریع القا کرد تا خاموشی را حفظ کند. کول از تپه پرید و به بازیکنان میانی خود اشاره کرد. تورس در اوایل اینینگ در پایه دوم بازی بسیار خوبی انجام داد تا پایش را روی کیسه نگه دارد و پرتاب اشتباه کول روی یک زمین ضعیف را دریافت کرد.

یانکی ها بدون جاش دونالدسون، بازیکن پایه سوم بودند که به دلیل اظهارنظرهایی که به تیم اندرسون ستاره وایت ساکس در مورد جکی رابینسون داد، یک بازی از لیگ اصلی بیسبال محروم شد. ممنوعیت دونالدسون در دادگاه تجدید نظر تایید شد.

Rays: سی مایک زونینو برای MRI فرستاده شد، زیرا درد شانه چپ او آنطور که انتظار می‌رفت به درمان پاسخ نداد. … اس اس واندر فرانکو (چهار نفره سمت راست) کار چابکی را روز سه شنبه انجام داد و به خوبی پیشرفت می کند. … RHP دیوید هس، که در خارج از فصل برای یک تومور سرطانی قفسه سینه تحت درمان قرار داشت، در روز دوشنبه در برابر دوقلوها دو اینینگ عالی شامل سه ضربه ضربتی برای FCL Rays انجام داد.

کول (6-1) در بازی قبلی خود به مینه سوتا اجازه داد تا در بازی قبلی خود با 5 هومر در دوران حرفه ای خود بازی کند، اما با شروعی عمدتاً بدون استرس بازگشت. راست دست هفت ضربه زد، یک راه رفت و اجازه داد پنج ضربه، همه تک نفره.

پس از یک پیاده روی جیانکارلو استانتون، مانوئل مارگو، بازیکن راست، پاپ آپ معمولی گلیبر تورس را در نزدیکی خط خطا انداخت. آیسیاه کینر-فالفا با یک سینگل دونفره دنبال کرد و رندی آروزارنا، بازیکن چپ، فرصتی داشت که استانتون را بیرون بیاندازد. پرتاب بلند آروزارنا به قدری از بالای دروازه بان عبور کرد که استانتون به راحتی گلزنی کرد و تورس توانست او را به خانه تعقیب کند.

اتاق مربی

Rays shortstop تیلور والز، دی‌جی LeMahieu بازنشسته با یک بازی خیره‌کننده که منجر به بازی اول شد. پرتاب والز دو بار برگشت قبل از اینکه بازیکن پایه اول، جی-من چوی، درست قبل از اینکه LeMahieu اولین ضربه را لمس کند، آن را انجام داد.

پس از واگذاری هومرها به سه بازیکن اول در مینه سوتا، کول روی تک آهنگ هارولد رامیرز برای اولین بازی بدون گل مقابل تامپا بی کار کرد.