استاد ویژه در کاوشگر Mar-a-Lago با پرونده های بزرگ غریبه نیست

این توصیه شامل دلایل خاصی برای حمایت از Dearie یا Paul Huck, Jr.، دومین نامزد ویژه کارشناسی ارشد که توسط وکلای ترامپ ارسال شده بود، نبود. با این حال، در یک پرونده تکمیلی دادگاه آمده است که تیم حقوقی ترامپ “مایل است در صورت و زمانی که دادگاه دستور دهد، منطق خاص ما را برای حمایت از نامزدهای ما ارائه کند.”

پس از اینکه دفاع و روانپزشکان منصوب شده توسط دادگاه به این نتیجه رسیدند که وینسنت “چانه” گیگانت، رئیس اوباش مظنون، صلاحیت محاکمه را ندارد، دیری ملاحظاتی داشت. او صدور حکم را برای جمع آوری اطلاعات بیشتر به تعویق انداخت. Gigante در سال 1997 به اتهام سرقت و توطئه قتل محاکمه و محکوم شد.

دیری در حکم ژوئن 2015 خود نوشت: در حالی که پیش‌بینی‌های وحشتناک دولت ممکن است هذل‌آلود باشند، اما غیرمنطقی یا دور از ذهن نیستند. با توجه به حجم گسترده اطلاعاتی که قبلاً در اختیار عموم است و مکرراً به منابع مجری قانون نسبت داده شده است.»

دادگاه FISA

مری مولیگان، مدافع برجسته شهر نیویورک، گفت: “قاضی دیر با توجه به خدمت قبلی خود در دادگاه FISA، تجربه قابل توجهی در مسائل امنیت ملی به ارمغان می آورد. این اولین بازی او نیست. او مطمئناً یک یا دو چیز در مورد سوابق حساس دولتی می داند.” وکیلی که وکالت چاک بلیزر، خبرچین در تحقیقات جهانی فوتبال را بر عهده داشت. او هیچ دخالتی در پرونده ترامپ ندارد.

او در نوامبر 2013 مخفیانه به جرم خود اعتراف کرد. بلیزر در طول یک جلسه دادگاه در یک دادگاه بسته و قفل شده، از جمله اعتراف کرد که او و سایر مقامات برای برگزاری جام جهانی 2010، مسابقات بزرگ چهارساله فوتبال، در آفریقای جنوبی رشوه دریافت کرده اند.

ترامپ از نظارت بازرسان فدرال از کارتر انتقاد کرده است. با این حال، به نظر می رسد توصیه تیم حقوقی ترامپ از Dearie برای استاد ویژه نشان می دهد که رئیس جمهور سابق قاضی را برای این قسمت نگران کننده مقصر نمی داند.

استیو گلد، استاد دانشکده حقوق راتگرز که کارمند حقوقی دیری بود، گفت که رویکرد مربی اولیه به قانون و پرونده ها “کامل، وظیفه شناس و دقیق است. او قضایا و مسائل را منصفانه تصمیم می گیرد.”

وینسنت “چانه” گیگانته

صفحه‌ای از دستور قاضی منطقه ایالات متحده، آیلین کانن که ریموند دیری را به عنوان استاد ویژه برای خدمت به عنوان یک داور مستقل و بررسی سوابق ضبط شده در جریان جستجوی اف‌بی‌آی از املاک مار-آ-لاگو، رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، انتخاب می‌کند، در پنجشنبه، سپتامبر، عکس گرفته شده است. 15، 2022. (AP Photo/Jon Elswick) ORG XMIT: DCJE394

اکنون دیری، 78 ساله، یک قاضی فدرال نیمه بازنشسته در ناحیه شرقی نیویورک، به طور بالقوه با بزرگترین چالش قانونی خود مواجه است. او روز پنجشنبه برای بررسی هزاران صفحه از اسناد طبقه بندی شده و فوق محرمانه و سایر مطالبی که ماموران FBI در 8 اوت از عمارت ترامپ در مار-آ-لاگو ضبط کرده بودند، مورد بازبینی قرار گرفت. این کشفیات بر اساس حکم بازرسی تایید شده توسط دادگاه صورت گرفت.

محترم ریموند جی دیری، قاضی ناحیه ایالات متحده، دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شرقی نیویورک

یکی از پرونده‌هایی که از تحقیقات فدرال فیفا، هیئت حاکمه فوتبال، پدیدار شد، علیه چارلز بلیزر، عضو سابق کمیته اجرایی فیفا و دومین مقام برتر سابق فوتبال در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و منطقه کارائیب بود.

محترم ریموند جی دیری، قاضی ناحیه ایالات متحده، دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شرقی نیویورک

همه آنها را گرفتید؟: OnPolitics: آرشیو ملی مطمئن نیست که آیا تمام اسناد ترامپ را از مار-آ-لاگو در اختیار دارد یا خیر

آلن وینگراد، وکیل برجسته منهتن که در بخشی از دوره تصدی قضایی دیری وکیل دادگستری بروکلین ایالات متحده بود، گفت: “او یک انتخاب ایده آل برای این پرونده است. مردم دو طرف راهرو به قاضی دیر احترام می گذارند. او طرفدار این نیست یا طرفدار آن نیست.” . این که هر دو طرف او را برای استاد خاص توصیه کردند، از او سخن می گوید.

صفحه‌ای از دستور قاضی منطقه ایالات متحده، آیلین کانن که ریموند دیری را به عنوان استاد ویژه برای خدمت به عنوان یک داور مستقل و بررسی سوابق ضبط شده در جریان جستجوی اف‌بی‌آی از املاک مار-آ-لاگو، رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، انتخاب می‌کند، در پنجشنبه، سپتامبر، عکس گرفته شده است. 15، 2022. (AP Photo/Jon Elswick) ORG XMIT: DCJE394

دادستان های فدرال در ابتدا با یک استاد ویژه، یک شخص ثالث بی طرف که شواهد جمع آوری شده توسط بازرسان را بررسی می کند، مخالفت کردند. در استدلال های کتبی ارائه شده به قاضی دادگاه منطقه ای فلوریدا، آیلین کانن، آنها استدلال کردند که قرار ملاقات ضروری نبود زیرا بازرسانی که در این پرونده دخیل نبودند قبلاً مطالب وکیل-موکل را فیلتر کرده بودند. آنها همچنین استدلال کردند که رئیس جمهور سابق فاقد اختیاری برای ادعای امتیاز اجرایی نسبت به سوابق طبقه بندی شده دولتی است.

اگرچه پرونده Gigante در نهایت در دادگاهی به ریاست قضات دیگر تصمیم گیری شد، تصمیم دیر برای جستجوی اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت روحی اوباش متهم که گاهی با لباس حمام در خیابان های شهر پرسه می زد، یک نقطه عطف قانونی بود که بعداً توسط قاضی جک واینستین در یک مقاله ذکر شد. تشکیل پرونده در دادگاه

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ریموند دیری، استاد ویژه در تشنج مار-آ-لاگو، با موارد پرمخاطب غریبه نیست.



منبع

طبقه بندی شده یا نه؟: ترامپ مدعی است که اسناد مارآ لاگو را از حالت طبقه بندی خارج کرده است. برای دفاع قانونی او، ممکن است مهم نباشد

دیری یک کنفرانس مقدماتی با وکلای ترامپ و وزارت دادگستری را بعد از ظهر سه شنبه در دادگاه فدرال بروکلین برنامه ریزی کرد. وی به تیم های حقوقی دستور داد تا موارد پیشنهادی دستور کار را تا پایان ساعات کاری در موند ثبت کنند

با این حال، انتصاب Dearie داده نشده بود.

شواهد علیه Gigante “بدون شک معقول نشان داد که آقای Gigante رئیس خانواده جنایات Genovese حداقل از سال 1985 بوده است و او در جنایات و اقدامات مقدماتی که هیئت منصفه او را از آن تاریخ به بعد مجرم شناخته است، مقصر بوده است. ” نوشت واینستین.

تحقیقات فیفا

دادستان ها از Dearie خواستند که متن اقرار بلیزر را مخفی نگه دارد. آنها استدلال کردند که علنی کردن این سند به اهداف تحقیقاتی در مورد جزئیات کاوشگر و همچنین خطر بلیزر منجر می شود.

در انتظار درخواست تجدیدنظر توسط دادستان، او تصمیم خواهد گرفت که آیا هر یک از مطالب مشمول امتیاز اجرایی است یا امتیاز وکیل-موکل، احکامی که می تواند بر نتیجه تحقیقات تأثیر بگذارد.

بیشتر کارهای او در آن دادگاه مخفی مانده است. با این حال، جزئیات یک مورد در گزارش دسامبر 2019 توسط دفتر بازرس کل وزارت دادگستری ذکر شد. این گزارش بر درخواست‌های دادگاه برای نظارت مخفیانه از کارتر پیج، مشاور سیاست‌گذاری انتخابات ریاست‌جمهوری ترامپ در سال 2016 متمرکز بود.

در سال 2012، دیری یک دوره هفت ساله را در دادگاهی آغاز کرد که بر احکام دولتی برای استفاده از شنود و سایر ابزارها و تکنیک های تحقیقاتی در تحقیقات مظنون به جاسوسی و سایر اهداف نظارت می کند.

نیویورک – ریموند دیری، قاضی فدرال بروکلین که به عنوان استاد ویژه برای بررسی اسنادی که FBI از خانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در فلوریدا ضبط کرده بود، انتخاب شد، یک عمر را صرف رسیدگی به پرونده های برجسته کرده است.

قاضی مار-آ-لاگو درخواست اقامت وزارت دادگستری را رد کرد: قاضی ریموند دیر را استاد ویژه برای بررسی اسناد مار-آلاگو معرفی کرد اما تحقیقات وزارت دادگستری درباره دونالد ترامپ را متوقف کرد.

در این گزارش آمده است که درخواست های تمدید به دادگاه FISA برای نظارت مستمر از پیج توسط Dearie و دیگر قضات مورد بررسی و تایید قرار گرفت. این گزارش می‌گوید: «این درخواست‌ها حاوی تعدادی اظهارات واقعی بود که بر اساس اطلاعاتی که FBI در زمان ثبت درخواست‌ها در اختیار داشت، نادقیق، ناقص، یا با اسناد و مدارک مناسب پشتیبانی نشده بود».

زمانی که دادستان ها در یک پرونده جنایی گسترده علیه مدیرانی که بر فوتبال بین المللی حکمرانی می کنند، سعی کردند اقرار یک خبرچین را مخفی نگه دارند، Dearie در سال 2015 حکم داد که دولت اثبات نکرده است که لازم است و اطلاعات را عمومی کرد.

کانن درخواست دادستان مبنی بر باقی ماندن بخشی از حکم خود را رد کرد و از دیاری که توسط وکلای ترامپ توصیه شد و سپس توسط دادستان ها پذیرفته شد، شنود کرد.

و در سال 2012، پس از گشایش دادگاه مخفی نظارت اطلاعات خارجی که بر احکام استراق سمع و تحقیقات جاسوسی دولت نظارت می کند، دیری از جان رابرتز، قاضی دادگاه عالی ایالات متحده استقبال کرد.

با وجود پنهان کاری، چندین رسانه اخباری در مورد همکاری بلیزر و اعمال نادرست منتشر کردند. نیویورک دیلی نیوز گزارش داد که بازرسان فدرال در سال 2011 بلیزر را “تغییر” کردند، که پس از آن به طور مخفیانه سایر مقامات فوتبال را برای دولت ضبط کرد.

Dearie بومی راک‌ویل سنتر، روستای لانگ آیلند در شرق شهر نیویورک است. اما او از زمانی که از دانشگاه فیرفیلد فارغ التحصیل شد و مدرک حقوقی خود را در دانشکده حقوق دانشگاه سنت جان دریافت کرد، یک پسر بروکلین بود. او پس از دو گوش در مطب خصوصی، در دفتر دادستانی بروکلین ایالات متحده کار کرد و در نهایت به مدت چهار سال ریاست دفتر را بر عهده داشت. در سال 1986، رئیس جمهور رونالد ریگان با موفقیت Dearie را به عنوان قاضی فدرال بروکلین نامزد کرد.