گزارش جزئیات لحظاتی قبل از سقوط هواپیماها در هوا و کشته شدن دو نفر از ساکنان شهرستان مرسده

ساکنان وینتون، کارل کروپا، 75 ساله، و نانت پلت کروپا، 67 ساله، در تصادف 18 اوت به همراه استوارت کامنسون 32 ساله از سانتا کروز کشته شدند. این گزارش مشخص نمی کند که چه کسی خلبان هر هواپیما بوده است.

شاهد دیگری از دفتر خود عکسی گرفت که نشان می دهد دو هواپیما به فرودگاه نزدیک می شوند.

گزارش اولیه هیئت ایمنی حمل و نقل ملی درباره سقوط جزئیات اظهارات شاهدان و ارتباطات رادیویی ضبط شده بین دو هواپیما، یک سسنا 152 و سسنا 340، قبل از برخورد.

شاهدان متعددی گزارش دادند که دو خلبان در حال ارتباط از طریق فرکانس مشاوره ترافیکی ثبت شده مشترک بودند. دیگران شنیدند و برخورد دو هواپیما را مشاهده کردند. فرودگاه Watsonville برج مراقبت ندارد.

نمایی از داده‌های مسیر پرواز که مسیرهایی را نشان می‌دهد که دو هواپیما طی کردند و منجر به سقوط در 18 اوت 2022 بر فراز فرودگاه شهری واتسونویل شد.



منبع

یک گزارش جدید جزئیات لحظاتی قبل از برخورد دو هواپیما بر فراز فرودگاه شهرداری واتسونویل و کشته شدن دو نفر از شهرستان مرسدس و یک ساکن سانتا کروز را نشان می دهد.

یکی از شاهدان اظهار داشت که در حال پرواز بر فراز فرودگاه واتسونویل بود که صدای ارتباط دو خلبان از طریق رادیو را شنید. بر اساس این گزارش، شاهد، سسنا 340 را “در دم سسنا 152” قبل از اینکه به سمت راست منحرف شود و بال چپ آن به سسنا 152 برخورد کند، تماشا کرده است.

قبل از وقوع حادثه، خلبان سسنا 152 اظهار داشت که سسنا 340 را دیده و پشت سر او بوده است. در این گزارش آمده است که خلبان سسنا 152 می‌افزاید که می‌خواهد دور بزند، «چون شما خیلی سریع به سراغ من می‌روید».

یافته های NTSB مقدماتی هستند و قبل از تکمیل گزارش نهایی ممکن است تغییر کنند.

نمایی از داده‌های مسیر پرواز که مسیرهایی را نشان می‌دهد که دو هواپیما طی کردند و منجر به سقوط در 18 اوت 2022 بر فراز فرودگاه شهری واتسونویل شد.

بقایای سقوط هواپیما برای بررسی بیشتر در یک انبار نگهداری شد.