از آنجایی که لاتاری Mega Millions به 790 میلیون دلار می رسد، در اینجا نحوه ایمن ماندن در صورت برنده شدن آورده شده است.

این شرکت می نویسد: «این به این معنی نیست که شما باید تمام پول را برای خود نگه دارید، بلکه زمانی را در نظر بگیرید که چگونه و چه زمانی می خواهید ببخشید تا عصبانی نشوید یا در نهایت برای ثروت خود استفاده نشوید.

Cresset Capital می نویسد: «بازده پس از مالیات، بازده سرمایه گذاری، امید به زندگی و غیره را مقایسه کنید.

Cresset Capital همچنین به برندگان قرعه‌کشی هشدار می‌دهد که «خودپردازی برای خانواده و دوستان شوند» تا از به خطر انداختن برنامه‌های مالی زودهنگام جلوگیری کنند.

بازیکنان لاتاری باید مراقب کلاهبرداری ها باشند، چه برنده شده باشند یا نه.

Mega Millions هشدار می‌دهد که کلاهبرداران بخت‌آزمایی «مداوم» هستند، از نام‌های واقعی یا ساختگی شرکت‌ها استفاده می‌کنند و یک «بازی رایگان» یا «جایزه» ارائه می‌کنند تا سعی کنند قانونی به نظر برسند.

برخی از برندگان با گرفتن مبلغ یکجا قرعه کشی خوب هستند، در حالی که برخی دیگر می توانند از پرداخت سالیانه (مجموعه ای از پرداخت های مساوی که در یک دوره زمانی تقسیم می شوند) بهره مند شوند.

Mega Millions می گوید، برندگان قرعه کشی باید تیمی از کارشناسان مالی را گرد هم بیاورند، اگر جایزه بزرگی برنده شده اند.

بازیکن اسلات لاس وگاس برنده 15.5 میلیون دلار جکپات در شب کریسمس شد

جکپات احتمالاً در قرعه کشی بعدی در عصر روز سه شنبه، 26 جولای، از این مقدار فراتر خواهد رفت.

این نسخه ها را می توان به وکلا یا حسابداران نشان داد در حالی که بلیط اصلی در صندوق امانات شخصی یا صندوق سپرده بانکی ذخیره می شود.

جکپات لاتاری مگا میلیون دلاری برای قرعه کشی سه شنبه شب به مبلغ حیرت انگیز 790 میلیون دلار است.

کلاهبرداران همچنین می‌توانند اطلاعات شخصی یا پرداخت‌هایی را که ادعا می‌کنند برای «مالیات» یا «کارمزد» است، درخواست کنند.

هیئت قرعه‌کشی توصیه می‌کند که برندگان به منابع، ابزارهای برنامه‌ریزی مالی و متخصصان شخصی مؤسسه حسابداران رسمی آمریکا، یک سازمان حرفه‌ای ملی که بیش از 428000 CPA وابسته به آن دارد، نگاه کنند.

کارشناسان مالی منابعی را برای افراد امیدوار به قرعه کشی در دسترس دارند.

State Farm همچنین هشدار می دهد که برندگان قرعه کشی باید قوانین و قرارداد هر بازی را قبل از امضای بلیط برنده خود مطالعه کنند.

در حالی که تشکیل تیمی از کارشناسان مالی گام مهمی برای اکثر برندگان قرعه‌کشی است، استیت فارم می‌گوید برندگان باید فهرستی کلی تهیه کنند یا برنامه‌ریزی کنند که می‌خواهند با پول خود چه کنند.

هیئت قرعه‌کشی همچنین هشدار می‌دهد که اگر مخاطبی بخواهد مکاتبات محرمانه بماند یا اطلاعات بانکی را بخواهد، باید مشکوک باشند.

شرکت برنامه‌ریزی مالی مستقر در شیکاگو می‌گوید به جای انتخاب بازنشستگی پیش از موعد یا انجام یک حرکت دراماتیک دیگر، برندگان قرعه‌کشی ممکن است بخواهند شرکت کنند.کارهای زمانی یا درگیر شدن در آموزش عالی، کار داوطلبانه یا سرگرمی های پرشور.

Mega Millions خاطرنشان می کند: “هیچ قرعه کشی واقعی به برندگان نمی گوید که پول خود را بگذارند تا جایزه ای را که قبلاً برنده شده اند جمع کنند.”

برندگان همچنین باید آماده باشند تا اطلاعات تماس خود را تغییر دهند. این به این دلیل است که بسیاری از بخت‌آزمایی‌ها به دلایل شفافیت نام‌های مشترک دارند یا نیاز به مصاحبه یا شرکت در کنفرانس مطبوعاتی دارند.

چگونه شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی افزایش دهید

از آنجایی که بازیکنان شماره های خود را در 45 ایالت به اضافه واشنگتن، دی سی و جزایر ویرجین ایالات متحده انتخاب می کنند – و در مورد شانس خود برای برنده شدن رویای می بینند – تعداد کمی از آنها می دانند که اگر واقعاً برنده شوند چگونه از خود محافظت می کنند.

شرکت بیمه در مقاله “اگر در لاتاری برنده شوید چه باید کرد” اشاره می کند: “در برخی موارد، امضای بلیط شما ممکن است مانع از ایجاد اعتماد کور در آینده شود.”

زن کنتاکی در قرعه کشی 146 هزار دلاری برنده می شود، کارت های هدیه را به دیگران ارائه می دهد: “پرداخت آن به جلو”

Mega Millions هشدار می دهد که برخی از کلاهبرداران به دروغ خود را به عنوان کارمند بخت آزمایی معرفی می کنند تا از افراد ناآگاه پول سرقت کنند.

به گفته State Farm، برندگان قرعه کشی باید “چند کپی” از بلیط برنده خود تهیه کنند.

در اینجا آنچه هیئت های قرعه کشی، شرکت های بیمه و مدیریت دارایی خصوصی به برندگان قرعه کشی توصیه می کنند تا زندگی شخصی و دارایی خود را ایمن و ایمن نگه دارند، آمده است.

ایالت فارم می گوید برندگان قرعه کشی باید برنده خود را قبل از تحویل بلیط خصوصی نگه دارند.

برای ثبت نام در خبرنامه سبک زندگی ما اینجا را کلیک کنید

نکات مفیدی که Mega Millions ارائه می‌دهد شامل مشکوک بودن به برنده شدن در قرعه‌کشی از بازی‌هایی است که هرگز بازی نکرده‌اند، و همچنین مشکوک بودن به ایمیل‌هایی که دارای «اشتباهات املایی یا دستور زبان ضعیف» هستند.

State Farm می نویسد: «حتماً شماره تلفن خود را تغییر دهید و از قبل یک صندوق پستی جدید تنظیم کنید تا از غرق شدن درخواست ها جلوگیری کنید.

به گفته بیمه دولتی فارم، وکلا و مشاوران مالی نیز می توانند ارزش توجه داشته باشند.

وب سایت هیئت قرعه کشی چند حوزه قضایی می گوید: “هیچ نماینده ای از Mega Millions هرگز با کسی در مورد برنده شدن یک جایزه تماس، پیامک یا ایمیل نمی کند.”

جکپات تخمینی Mega Millions به 790 میلیون دلار رسیده است – سومین جکپات بزرگ هیئت قرعه کشی در تاریخ 20 ساله خود.

اگر یک برنده قرعه کشی یا شخصی نزدیک به یک برنده قرعه کشی اعتیاد به قمار داشته باشد، Mega Millions می گوید کمک گرفتن از یک انجمن اعتیاد به قمار ممکن است یک قدم کلیدی باشد.

دو سازمانی که هیئت قرعه کشی توصیه می کند، شورای ملی قمار مشکل دار و قماربازان گمنام هستند.

شرکت بیمه می‌گوید: «اهداف شخصی، مالی، سبک زندگی، خانوادگی و خیریه خود را یادداشت کنید و بعداً به آن برنامه بازگردید تا در طولانی‌مدت کارها را در مسیر درست نگه دارید».

برنده شدن چند میلیون دلار هر شخصی را وسوسه می‌کند تا یک خرید بزرگ یا تغییر سبک زندگی انجام دهد – اما مدیران دارایی خصوصی در Cresset Capital توصیه می‌کنند که این کار را نکنید.

Cresset Capital در مقاله خود با عنوان “اگر برنده لاتاری چه کاری انجام دهید (و نه انجام دهید)” می گوید: “شما باید در نظر داشته باشید که اشتغال شما چگونه به احساس خود و رفاه ذهنی شما کمک می کند.”

برای اخبار بیشتر درباره FOX LIFESTLE، ما را در فیس بوک دنبال کنید

Cresset Capital به برندگان توصیه می کند که از یک مشاور مالی برای تعیین اینکه کدام گزینه برای آنها بهترین است نظر بگیرند.

شرکت بیمه خاطرنشان می کند که برخی از برندگان ممکن است بتوانند از طریق وکیل خود یک اعتماد کورکورانه ایجاد کنند تا برنده ها به صورت ناشناس دریافت شوند.

شورای ملی مشکل قمار دارای مکان های وابسته در 34 ایالت است، در حالی که قماربازان گمنام دارای خطوط تلفن در هر ایالت به همراه جلسات حضوری و مجازی است.

“برنامه ریزی دقیق و در نظر گرفتن می تواند منجر به ارزش کلی بالاتر برد شما شود.”



منبع