آیا اکنون که قانون Stop WOKE DeSantis مسدود شده است، فلوریدا تحت تأثیر بیداری قرار خواهد گرفت؟

یک کلمه عامیانه تفرقه‌انگیز «ووک» است که به معنای هوشیار بودن در برابر عدالت اجتماعی است.

وادار کردن مردم به فکر کردن در مورد چیزها به نظر بد می رسد

این همان دنیای دیستوپیایی است که ایدئولوگ‌ها می‌خواهند ما در آن زندگی کنیم، دنیایی که «درک» دیگران «خوب» است، و افرادی که «گذشته را به خاطر نمی‌آورند» «محکوم به تکرار آن هستند».

هیچ فکری روی ساعت من نخواهد بود

معترضان در 12 ژوئن 2021 علیه نظریه نژادی انتقادی در لیزبورگ، ویرجینیا تظاهرات کردند.

مارک ای واکر، قاضی دادگاه ناحیه ایالات متحده، در حکم خود مبنی بر ممانعت از اجرای قانون توقف WOKE در فلوریدا، نوشت که فلوریدا «اول متمم قانون اساسی را وارونه کرده است» و تلاش می‌کند «با خفه کردن مخالفان خود» در یک بحث پیروز شود. ”

رکس هاپکه، ستون نویس USA TODAY را در توییتر دنبال کنید @RexHuppke و فیس بوک: facebook.com/RexIsAJerk

ترس من، و مطمئنم ترسی که در حال حاضر با بسیاری از مردم فلوریدا مواجه است، این است که در حالی که قانون Stop WOKE متوقف شده است، اقدامات خطرناک بیداری در سراسر ایالت رخ خواهد داد.

این کاملا غیر منطقی به نظر می رسد. تمام تلاش قانون این است که بحث های نژادپرستی یا تبعیض جنسی را ممنوع کند که ممکن است افراد سفیدپوستی مانند من را احساس “گناه، رنج یا سایر اشکال ناراحتی روانی” کند. آیا ما به اندازه کافی زجر نکشیده ایم؟

چرچیل جنگ بیدار شد

گویا فرماندار و نامزد احتمالی ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه در حال هدایت وینستون چرچیل بود، اگر چرچیل کاریزمای یک مرتیکه دمدمی مزاج را داشت و فقط نگران بود که نازی ها ممکن است به سواحل انگلستان برسند و به کودکان انگلیسی بیاموزند که نژادپرستی وجود دارد.

اعمال تصادفی بیداری را در فلوریدا تصور کنید

خبر خوب این است که این شکست قانونی مانع DeSantis نمی شود. او اعتقاد خود را به جنگ در بیداری بسیار روشن کرد در سخنرانی روز شنبه: «ما باید در مدارس خود با بیداری بجنگیم. ما باید با بیداری در تجارت خود مبارزه کنیم. ما باید در سازمان های دولتی با بیداری مبارزه کنیم. ما هرگز و هرگز نمی توانیم تسلیم ایدئولوژی بیدار شویم.»

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار در 24 فوریه 2022، در اورلاندو.

ستون های طنز و طنز بیشتر از رکس هاپکه:

آیا می توانید آن را باور کنید؟ اکنون احتمالاً بیداری در سرتاسر ایالت بزرگ فلوریدا بی وقفه بیداد می کند.

کاری نکن که افراد غیرحاشیه ای مثل من احساس بدی داشته باشند

دارک براندون در مقابل ضمیر گشت: داستان مبدأ مصور یک میم جو بایدن

نگران نباشید، DeSantis در این مورد است

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: ران دیسانتیس به کار اعلان جنگ می‌کند، حتی با توقف قانون Stop WOKE





منبع

سیاستمداران جمهوری خواه مانند فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، با افتخار جنگ صلیبی خود را علیه کلمه “بیدار” و همه چیزهایی که با “بیداری” مرتبط است تبلیغ می کنند.

قاضی نوشت که قانون، که شرکت‌ها و مدارس را از آموزش تنوع یا تاریخ به‌گونه‌ای که ممکن است به‌طور غیرمنصفانه باعث ایجاد احساس ناراحتی در افراد غیرحاشیه‌ای مانند من شود، منع می‌کند، متمم اول قانون اساسی را نقض می‌کند و شامل «یک مقررات مبتنی بر دیدگاه برهنه درباره گفتار» است.

نه متشکرم!

◄ به دنبال یک سمینار آموزشی اجباری در محل کار در مورد فراگیر بودن، یک زن 43 ساله از کیسیمی با اطلاع از اینکه همجنس‌گرایان واقعی هستند به زمین افتاد و سریعاً به نزدیک‌ترین مرکز بیداری اضطراری منتقل شد، جایی که در قسمت‌های قدیمی سریال پت رابرتسون دوباره زنده شد. باشگاه 700.”

اما «بیدار» به چه معناست؟ برای کسانی که هنوز با تهدید وجودی بیداری مواجه نشده اند، دو تعریف وجود دارد.

چطور عادلانه است؟

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا

دفاعی از پیتزای دومینو که ایتالیا با بی ادبی آن را رد کرده است. بیشتر برای من، لطفا.

واقعا فلوریدا؟ یک نوجوان 16 ساله آنقدر بالغ است که بچه دار شود اما سقط نشود؟

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا

«کاهش بودجه اف‌بی‌آی»: حامیان ترامپ با خونسردی به جستجوی مار-آلاگو واکنش نشان می‌دهند

می‌توانید نظرات مختلفی از هیئت مشارکت‌کنندگان ما و سایر نویسندگان را در صفحه اول Opinion در توییتر بخوانید. @usatodayopinion و در خبرنامه افکار روزانه ما. برای پاسخ به یک ستون، نظر خود را به [email protected] ارسال کنید.

یک دانش‌آموز 15 ساله سفیدپوست دبیرستان کاکائو بیچ سه‌شنبه پس از یک کلاس تاریخ که در آن معلم پیشنهاد کرد نژادپرستی در آمریکا با لغو برده‌داری پایان نیابد، به «تهوع حاد ناشی از بیداری» مبتلا شد.

معترضان در 12 ژوئن 2021 علیه نظریه نژادی انتقادی در لیزبورگ، ویرجینیا تظاهرات کردند.

مسخره است. بله، قانون سعی دارد دیدگاه های دیگری را در محل کار یا مدارس تنظیم کند، اما نیازی به آوردن کلمه “عریان” در بحث نیست. شبیه بیداری به نظر می رسد.

متمم اول “وارونه” شد

اوباش ایدئولوژیک ما را ترسانده اند. وقت آن است که برای خودمان بایستیم.

◄ مرد 52 ساله ای از شهرستان اوسئولا روز پنجشنبه پس از شنیدن صحبت های گروهی از مبارزان عدالت اجتماعی بیدار درباره شکاف دستمزد جنسیتی در اتاق استراحت شرکتش، در وضعیت خوبی به او گوش داد.

به عنوان مثال، بگویید من یک پسر سفیدپوست هستم – که هستم – که باید به یک جلسه آموزشی اجباری تنوع در محل کارم بروم. در آن جلسه، من مطلع شدم که تبعیض جنسیتی و جنسیتی واقعی است و که تاریخ طولانی نژادپرستی آمریکا همچنان بر سیاه‌پوستان تأثیر منفی می‌گذارد.

در فلوریدا، DeSantis در حال مبارزه خوب با هر معنایی کلمه “wake” است. او اخیراً قانون نه چندان مضحک را امضا کرده است، قانون Stop WOKE. اما قبل از اینکه همه بیداری متوقف شود، یک قاضی فدرال به متمم اول – بخش بیدارگرایانه قانون اساسی ایالات متحده – تکیه کرد تا ایالت را از اجرای بخشی از قانون منع کند.

وقت آن است که چشمان خود را باز کنید و با بیداری بیدار شوید، مردم. این جنگ است. و اولین قدم به سوی پیروزی با بستن چشم ها و بیدار نبودن است.

اگر به فرهنگ لغت اعتقاد دارید، Merriam-Webster “wake” را به عنوان “آگاه و فعالانه توجه به حقایق و مسائل مهم (به ویژه مسائل مربوط به عدالت نژادی و اجتماعی) تعریف می کند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار در 24 فوریه 2022، در اورلاندو.

اگر معتقدید لغت نامه ها ابزار مارکسیستی هستند و از سیاستمدارانی مانند DeSantis حمایت می کنید، “wake” یعنی “اوه، چیزی؟” احتمالاً بدترین چیزی که می توان تصور کرد. قطعاً چیزی که باید متوقف شود.»

یک کلمه عامیانه تفرقه انگیز

اگر بخواهم دنیا را از دریچه ای غیر از لنز خودم ببینم، این احتمال وجود دارد که شروع کنم به چیزهای متفاوت فکر کنم یا احساسات داشته باشم.

می توان گزارش های خبری غم انگیز در هفته های آینده را تصور کرد:

آیا «بیداری» مسئول امواج گرمای آمریکا و اروپا است؟ کاملا.