آن هچه در شرایط بحرانی، پس از تصادف روی دستگاه تنفس مصنوعی

او از سال 2001 تا 2009 با اپراتور دوربین، کلمن لافون ازدواج کرد. این دو با هم صاحب یک پسر شدند. او در طول رابطه با بازیگر جیمز تاپر، همبازی او در سریال تلویزیونی «مردان در درختان» صاحب پسر دیگری شد.

در 5 آگوست، ماشین هچه به خانه ای در منطقه مار ویستا در سمت غرب لس آنجلس برخورد کرد. شعله های آتش فوران کرد و هچه که در خودرو تنها بود توسط آتش نشانان از خودروی جاسازی شده در خانه بیرون کشیده شد. به گفته سازمان آتش نشانی لس آنجلس، نزدیک به 60 آتش نشان بیش از یک ساعت طول کشید تا شعله های آتش را خاموش کنند.

هچه در دو دهه گذشته به طور مداوم در فیلم های کوچکتر، در برادوی و برنامه های تلویزیونی کار کرده است. او اخیراً نقش‌های تکراری در سریال‌های شبکه‌ای «Chicago PD» و «All Rise» داشت و در سال 2020 یکی از شرکت‌کنندگان در «رقص با ستاره‌ها» بود.



منبع

هچه در سال 2001 در خاطرات خود به نام «مرا دیوانه صدا کن» در مورد مبارزات مادام العمر خود با سلامت روان و دوران کودکی مورد آزار و اذیت صحبت کرد.

هچه که اهل اوهایو است، برای اولین بار در سریال NBC “دنیای دیگری” از سال 1987 تا 1991 به شهرت رسید و برای آن جایزه امی روز را دریافت کرد.

هدر دافی بویلستون، سخنگوی هدر دافی بویلستون در ایمیلی گفت: اندکی پس از تصادف، آن بیهوش شد، به کما رفت و در وضعیت بحرانی به سر می برد. او آسیب ریوی قابل توجهی دارد که نیاز به تهویه مکانیکی دارد و سوختگی هایی که نیاز به مداخله جراحی دارد.

حرفه سینمایی او در اواخر دهه 1990 شروع شد، با بازی هچه در مقابل ستارگانی مانند جانی دپ (دانی براسکو) و هریسون فورد (شش روز، هفت شب).

لس آنجلس (AP) – آن هچه در یک دستگاه تنفس مصنوعی بستری شد تا به او کمک کند نفس بکشد و روز سه‌شنبه، چهار روز پس از مجروح شدن بازیگر در یک تصادف شدید اتومبیل، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ریوی یعنی ارتباط با ریه ها. اطلاعات بیشتری توسط دافی بویلستون که دوست و شریک پادکست هچه است ارائه نشده است.