آموزش گام به گام ثبت نام کوینکس همراه با تصویر آستیریک آکادمی

۴.در ایمیلی که ثبت‌نام خود را در آن انجام داده بودید، یک ایمیل با عنوان Coinex دریافت خواهید کرد. در این ایمیل برای بار دوم چک کنید که مبلغ و آدرس والت صحیح باشد. (در صورتی که آدرس والت صحیح نباشد، پولتان خواهد سوخت پس مراقب باشید). بر اساس تنظیماتی که در بخش امنیت کوینکس انجام داده‌اید (امنیت دو مرحله‌ای)، یا کد پیامکی و یا کد google authenticator را وارد کنید.

در گام اول از آموزش صرافی کوینکس باید به سایت صرافی با دامنه coinex.com وارد شوید. مثلا از میان ارزهای دیجیتال، می خواهید را انتخاب کنید. طبق تصویر زیر باید را از قسمت چپ و بالای صفحه انتخاب کرده و روی گزینه بزنید. درصورت ارسال رمزارزها به حساب کوینکس دیگری، می توانید از منوی (انتقال بین کاربر) استفاده کنید، چون انتخاب این گزینه باعث می شود تا هزینه ای برای برداشت پرداخت نکنید. همچنین اگر رمزهایی که برای صرافی کوینکس، کیف پول دیجیتال، ایمیل و غیره را در جایی بسیار مطمئن نگه دارید دیگر نگرانی از این بابت باقی نخواهد ماند.

پس می توانید با کلیک بر روی گزینه های زیر این اپلیکیشن را برای خود نصب نمایید. اکنون کد تأییدیه 6 رقمی را کپی کرده و دوباره به سایت کوینکس بروید. برای انجام مرحله اول باید روی ارسال کد تأیید کلیک نمایید. 1-تأیید ایمیل، 2- اسکن و فعال سازی و 3- در صورت انجام درست مراحل قبلی، تأییدیه تنظیم شدن به شما نمایش داده می شود. در این مرحله از ما می‌خواد که کد شش رقمی گوگل اتنتیکیتور را وارد کنیم.

درصورتی‌که مایل به حذف حساب کاربری کوینکس خود هستید ابتدا لازم است به لینک مستقیم صرافی کوینکس رفته و سپس وارد حساب کاربری خود شوید. با افزایش محبوبیت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، امنیت در این بازار و پلتفرم‌های مربوط به آن اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. به همین دلیل، صرافی کوینکس نیز اقدامات امنیتی کاملی را برای حفاظت از دارایی کاربران در نظر گرفته است. در سیستم های ارز دیجیتال هر انتقال یا برداشت در یک «لجر» ثبت میشود. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت ورود به اکانت کوینکس. تمام اطلاعات انتقال از جمله آدرس کیف پول، مقدار، زمان و غیره ثبت میشوند.

آموزش خرید بیت کوین از صرافی کوینکس فارسی بیت کوین بخریم؟

در این صرافی معاملات مارجین برای معامله گران حرفه ای نیز طراحی شده است. نام، ایمیل و وب سایت من برای ارسال کامنت های بعدی ذخیره شود. در سال‌های اخیر مشکل امنیتی در فرایند معاملات این صرافی رخ نداده است. کارهای استیکی که در حال انجام هستد نیز با گزینه نمایش داده می شوند.

کوینکس خدمات خود را در بیش از 100 کشور/منطقه ارائه می دهد.آموزش گام به گام ثبت نام کوینکس همراه با تصویر آستیریک آکادمی

هر زمان که کاربر انتقال یا تبدیلی را انجام دهد کارمزد از توکن کوینکس کم خواهد شد و 30 درصد تخفیف نیز شامل کاربر خواهد شد. در هنگام ثبت نام در coinex، نشانی اصلی سایت صرافی را تایپ کنید و آیکون sign up را لمس کنید. مطابق تصویر آدرس پست الکترونیکی را وارد کرده بعد از آن رمز عبور و کد مخصوصی را که برای شما ایمیل شده است را وارد کرده و علامت قبول شرایط را بزنید. صرافی کوینکس یکی از بهترین صرافی‌هایی است که می‌توانید معاملات خود را در آن انجام دهید. این صرافی یکی از معدود صرافی‌هایی است که به کاربران ایرانی سرویس می‌دهد.

صرافی کوینکس یک پلتفرم تجارت جهانی و متمرکز ارزهای دیجیتال است که در سال 2017 تأسیس شد و در هنگ کنگ مستقر است. هدف این صرافی قرار دادن کاربر در اولویت است و با ارائه خدمات 24 ساعته، پشتیبانی چند زبانه و ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان، سعی کرده به یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال تبدیل شود. صرافی ارز دیجیتال کوینکس از چندین زبان مانند چینی، انگلیسی، ژاپنی، کره ای، روسی پشتیبانی می کند و به تازگی زبان فارسی را نیز به پلتفرم خود اضافه کرده است تا بتواند خدمات بهترین به کاربران فارسی زبان ارائه دهد. کوینکس خدمات خود را در بیش از 100 کشور/منطقه ارائه می دهد. صرافی Coinex بر ایمنی، پایداری، خدمات حرفه ای و سازگار بودن تمرکز دارد.

اگر می خواهید از اپلیکیشن گوگل برای احراز هویت استفاده کنید ، گزینه TOTP را انتخاب کنید. برای ورود به صرافی کوینکس CoinEx ابتدا وارد سایت صرافی شده و از قسمت لاگین ایمیل و رمز عبور خودرا وارد کرده و وارد حساب کاربریتان شوید. با این تفاسیر احراز هویت در صرافی کوینکس هیچ ارتباطی به کاهش و تخفیف کارمزدها ندارد.

چرا آموزش ثبت نام در کوینکس

این صرافی روزانه 50 درصد از توکن‌های CET دریافتی از محل پرداخت کارمزد معاملات را در فرایند توکن‌سوزی از دسترس خارج می‌کند. به علاوه اینکه ماهانه مبلغ مشخصی به صلاحدید تیم صرافی برای بازخرید توکن‌های CET و اجرای فرایند توکن‌سوزی صرف می‌شود. این فرایند تا زمانی که مجموع توکن‌های CET در گردش به سه میلیارد برسد، ادامه خواهد داشت.

کیف پول‌هایی که از توکن CET پشتیبانی می‌کنند

اما فیوچرزش از نوع پروپشوال یا پروپچوال هست که تاریخ انقضا نداره. ببینید معاملات اسپات-قیمت دلخواه همون معاملات اسپات-لیمیت هست که داخل آموزش توضیح دادیم. در نهایت حالت پرواز موبایل را فعال و یا غیرفعال کنید و نهایتا گوشی را ری استارت کنید. فعلا عالی فقط اگر مقدوره آموزش قسمت های داخلی مثل استخر و سپرده گذاری و … توضیح دهید. در معاملات از لوریج پایین استفاده کنید، هرچه لوریج بالاتر انتخاب باشد، هر نوسان کم در بازار ممکن است باعث لیکوئید شدن گردد.