با یکی از طرفداران تیلور سویفت آشنا شوید که 6 بلیط 500 دلاری برای خود و دوستانش خریده و قصد دارد حتی بیشتر بخرد.

او گفت: «شما واقعاً باید فکر کنید که چگونه می‌توانید میلی‌ثانیه‌ها در زمان خود صرفه‌جویی کنید تا به صندلی‌های گران‌تری برسید که امیدوارید افراد کمتری به آن شلیک کنند.

او در توضیح استراتژی خود گفت: “اگر ثبت نام کنید و شانس را افزایش دهید، کار را برای شما انجام خواهم داد.”

وقتی دو نفر از دوستانش کدهای پیش فروش را دریافت کردند، رایتر به مرحله دوم آماده سازی رفت: خودش را برای خریدهای واقعی آماده کرد.

با شروع اولین فروش، رایتر گفت که در حال جست و جوی Ticketmaster برای بلیط های ارزان قیمت بین 99 تا 199 دلار است، زیرا می دانست که یکی از دوستان او نیز در سیستم به دنبال صندلی های بهتر در یک نمایش متفاوت است.

او به Insider گفت که رایتر برای یک کارت اعتباری Capital One قبل از فروش ثبت نام کرد تا به پیش فروش Capital One دسترسی پیدا کند. سپس او یک پیام متنی به “اصولاً همه کسانی که می شناسم” ارسال کرد و از آنها خواست تا برای پیش فروش تأیید شده طرفداران ثبت نام کنند تا شانس انتخاب شدن او افزایش یابد.

زمانی که زمان حمله فرا رسید، رایتر با کامپیوترهای دوئل و تلفن همراهش آماده بود.

رایتر درباره این تجربه گفت: «خیلی خشمگین بود.

او گفت که به دلیل صف‌های بی‌سابقه، رایتر بیش از هشت ساعت – از ساعت 7:30 صبح تا 4 بعدازظهر – را به صفحه رایانه‌اش چسباند تا مطمئن شود خرید در روز سه‌شنبه انجام شده است.

کیسی رایتر و دوستانش در

طرفداران تیلور سویفت این هفته ساعت ها در Ticketmaster تلاش کردند تا بلیط تور آینده او را بخرند.

  • در مورد مخالفانی که ممکن است تعهد او به دیدن تیلور را مسخره کنند، او این سرمایه گذاری را با کسانی مقایسه کرد که می بینند تیم فوتبال مورد علاقه شان هشت بازی در سال انجام می دهد.

    او به اینسایدر گفت: «من به هر تعداد که بتوانم بدون شکستن بانک خواهم رفت.

  • او گفت: “من مدت طولانی است که در این زمینه کار کرده ام.”

    وقتی تیلور سویفت اولین تور خود را در پنج سال اوایل این ماه اعلام کرد، کیسی رایتر، 38 ساله، بلافاصله می‌دانست که “هر کاری که لازم باشد” برای حضور در بین تماشاگران انجام خواهد داد.

    کار سخت او نتیجه داد و با شش بلیط 500 دلاری برای خود و دوستانش برای نمایش سوئیفت در لاس وگاس رفت.

    اما وعده یک نمایش به سادگی کافی نبود.

    کیسی رایتر (سمت چپ) و دوستانش در تور “شهرت” تیلور سویفت.با حسن نیت از Kasey Reiter

    • با توجه به بزرگی کاتالوگ موسیقی سوئیفت و محبوبیت روزافزون او، رایتر گفت که می‌دانست خرید بلیط برای تور Eras آینده احتمالاً یک حمام خون است. بنابراین، او خود را برای نبرد آماده کرد.

      یکی از این طرفداران، Kasey Reiter، گفت که بیش از 13 ساعت در طول دو روز صرف خرید بلیط کرده است.

    • دوست رایتر همچنین موفق شده بود برای گروه برای نمایش سانتا کلارا سوئیفت بلیت بگیرد، بنابراین او می دانست که حداقل دو بار در این تور می تواند ستاره پاپ را ببیند.

      با لغو فروش عمومی، رایتر گفت که منتظر است تا بازار خاموش شود و قصد دارد به امید یافتن بلیط های مقرون به صرفه، سایت های فروش مجدد را نزدیک به تاریخ کنسرت جستجو کند.

      “هدف من سه داخلی است [shows] و یک بین المللی،” او به اینسایدر گفت.

      پس از پنج ساعت و نیم، او در نهایت تسلیم شد و از سیستم خارج شد، ناامید شد، اگرچه مسلماً در موقعیت بهتری نسبت به نمرات سوئیفتی‌های بدون بلیط که روی فروش عمومی جمعه که Ticketmaster لغو کرده بودند، حساب می‌کردند.

      او گفت که دو بار با بلیت‌ها در دست استعاری وارد صفحه تسویه حساب Ticketmaster شد و دو بار در حالی که سعی داشت خرید را تمام کند، سایت از کار افتاد.

      او گفت: «من تا جایی که بتوانم بدون شکستن بانک خواهم رفت.

      حتی هنوز، رایتر بیشتر می خواهد.

      بنابراین، رایتر همه چیز را دوباره روز بعد انجام داد. او گفت که او بعداً در روز چهارشنبه برای پیش فروش Capital One شروع کرد و در حوالی ساعت 10:30 صبح وارد Ticketmaster شد، با امید به خرید بلیط های بیشتری برای نمایش های شیکاگو، گلندیل یا لس آنجلس Swift.

      او دو روز از کار خود مرخصی گرفت و جلسات متعددی را جابجا کرد تا مطمئن شود که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در طول پیش‌فروش، تقویم باز دارد.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    رایتر که از زمان آلبوم “1989” سوئیفت یکی از طرفداران بود، گفت که از فکر دیدن این ستاره پاپ برای بار سوم پس از گذراندن اوقاتی “شگفت انگیز” در تورهای “1989” و “Reputation” خواننده به وجد آمده است.

    او به شوخی گفت: «من برای دیدن تیلور بلیط فصل دارم.

    اما از آنجایی که بلیط‌های ارزان‌تر به سرعت ربوده شدند، رایتر گفت که اقدامات شدیدی انجام داده و از Ticketmaster خواسته است که فقط برای «صندلی‌های بالا» که شامل بلیط‌هایی با قیمت ۴۹۹ دلار و بالاتر است، فیلتر کند.