آمریکایی‌ها دو سال پس از همه‌گیری، از دولت – و یکدیگر – ناراحت هستند

—————————

آمریکایی‌ها دو سال پس از همه‌گیری، از دولت - و یکدیگر - ناراحت هستند

(این در حالی است که طبق تخمین های بنیاد مراقبت های بهداشتی صندوق مشترک المنافع، واکسن های کووید از حدود 1.1 میلیون مرگ و 10.3 میلیون بستری شدن در بیمارستان در ایالات متحده تا پایان نوامبر 2021 جلوگیری کردند.)

کارکنان مراقبت های بهداشتی در 1 فوریه در بیمارستان هارتفورد در هارتفورد، کانن، یک بیمار COVID-19 را در طبقه ICU درمان می کنند. (شام آلیسون/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

فقط زمان نشان می دهد که آیا چنین پیش بینی های گلگون درست می شوند یا خیر. اما کارشناسان می‌گویند آمریکا باید برای بدترین‌ها آماده شود، حتی اگر به بهترین‌ها امیدوار باشد، و هشدار می‌دهند هر نسخه ای از ویروس بعد از Omicron ارائه شود، لزوما “خفیف تر” نخواهد بود. – و اینکه ایالات متحده باید از آرامش فعلی برای تأمین مالی کامل طرح دولت بایدن برای جلوگیری از تغییرات آتی جامعه (که هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان کنگره از انجام آن امتناع کرده اند) استفاده کند.

تنها حدود 1 نفر از هر 5 نفر (21%) معتقدند که “انواع جدید بیشتری وجود خواهد داشت و بدتر از آنهایی خواهند بود که قبلا دیده ایم.” بیش از دو برابر بسیاری از افراد فکر می‌کنند که یا نسخه‌های آینده «به بدی آن‌هایی که قبلاً دیده‌ایم» نخواهند بود (42%) یا اینکه «انواع بیشتری وجود نخواهد داشت» (8%).

کارکنان مراقبت های بهداشتی هنگام درمان یک بیمار کووید-19 در اتاق بیمارستان به یک مانیتور نگاه می کنند.

یک مقام ارشد دولت در جریان یک تماس مطبوعاتی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «ما به این پول نیاز داریم. “زمان به نفع ما نیست. ما فوراً به این بودجه نیاز داریم.»

در هر صورت، به نظر می‌رسد بسیاری از آمریکایی‌ها پذیرفته‌اند که در آینده قابل پیش‌بینی با کووید روبه‌رو خواهند شد – و می‌توانند با خطرات آن زندگی کنند. در واقع، 39٪ اکنون معتقدند که “بسیار” یا “تا حدودی” احتمال دارد روزی آلوده شوند، در مقایسه با 33٪ در سال گذشته. اما در حالی که 60 درصد گفتند که در آن زمان نگران این ویروس بودند، فقط 47 درصد امروز همین را می گویند.

نظرسنجی Yahoo News توسط YouGov با استفاده از یک نمونه ملی از 1623 بزرگسال آمریکایی که از 10 تا 14 مارس 2022 به صورت آنلاین با آنها مصاحبه شده بود انجام شد. این نمونه بر اساس جنسیت، سن، نژاد و تحصیلات بر اساس نظرسنجی جامعه آمریکایی که توسط انجمن آمریکایی انجام شد، وزن شد. اداره سرشماری ایالات متحده، و همچنین وضعیت رای (یا بدون رأی) ریاست جمهوری 2020 و وضعیت ثبت نام رأی دهندگان. پاسخ دهندگان از پانل انتخابی YouGov انتخاب شدند تا نماینده همه بزرگسالان ایالات متحده باشند. حاشیه خطا تقریباً 2.7٪ است.

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.





Source link

مانند همه چیز در زندگی آمریکایی، حزب گرایی در اینجا نقش دارد. به نظر می‌رسد که جمهوری‌خواهان به‌طور خاص بیشترین آسیب را بر سلامت عمومی و موسسات داشته‌اند و بیشتر گفته‌اند که نسبت به دولت فدرال (66٪ بدتر، 9٪ بهتر)، CDC (52٪ بدتر، 18٪) احساس بدتری نسبت به بهتر شدن دارند. بهتر)، مقامات بهداشت عمومی (46٪ بدتر، 19٪ بهتر)، دولت های ایالتی و محلی خودشان (41٪ بدتر، 16٪ بهتر) و حتی واکسن ها (40٪ بدتر، 19٪ بهتر).

در آینده، به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها به طور فزاینده – و قابل درک – مشتاق هستند تا همه‌گیری را پشت سر بگذارند. اندکی کمتر از نیمی از آمریکایی ها (49 درصد) می گویند که در هفته گذشته «بیشتر اوقات» یا «همیشه» از ماسک استفاده کرده اند که نسبت به 62 درصد در اوایل فوریه کاهش یافته است. فقط 38 درصد از والدین گزارش می دهند که سیستم مدرسه آنها هنوز هم دانش آموزان را ملزم به پوشیدن ماسک می کند که در مقایسه با 55 درصد در اواسط دسامبر کاهش یافته است.

نظرسنجی از 1623 بزرگسال آمریکایی که از 10 تا 14 مارس انجام شد، نشان داد که بیش از 3 نفر از هر 4 نفر (76٪) می گویند که شخصاً فردی – دوستان، خانواده یا خودشان – را می شناسند که به ویروس کرونا آلوده شده است. بیش از یک سوم (37%) می گویند که فردی را می شناسند که به دلیل کووید در بیمارستان بستری شده است. بیش از یک چهارم (27%) می گویند که فردی را می شناسند که بر اثر این بیماری فوت کرده است.

آمریکایی‌ها دو سال پس از همه‌گیری، از دولت - و یکدیگر - ناراحت هستند

از یک نظر، این آمار نباید تعجب آور باشد. تا به امروز، ایالات متحده نزدیک به 80 میلیون مورد کووید را گزارش کرده است. بیش از 965000 آمریکایی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند. همانطور که اد یونگ از آتلانتیک اخیرا گزارش داد، «امید به زندگی در ایالات متحده دو سال کاهش یافت [in 2020 and 2021] – بزرگترین کاهش در تقریبا یک قرن است.

در همین حال، تأثیر سیاسی، اجتماعی و روانی این همه گیری به همان اندازه گسترده بوده است. تنها 14 درصد از آمریکایی ها می گویند که در حال حاضر “بهتر” از قبل از همه گیری هستند. بیش از دو برابر (35٪) می گویند که “وضعیت آنها بدتر” است. دو سال بعد، اعداد و ارقام مربوط به احساس آمریکایی ها در مورد دولت فدرال (44٪ بدتر، 16٪ بهتر)، ایالت ها و دولت های محلی خودشان (34٪ بدتر، 17٪ بهتر) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (36٪) بدتر، 22٪ بهتر) به طور مشابه منفی هستند.

این نوع از دست دادن غیرقابل محاسبه را با شکاف سیاسی که تقریباً از ابتدا این بیماری همه گیر را مشخص کرده است، همراه کنید، و این به وضوح دستور العملی برای تأثیرات امواج عمیق و پایدار است. با این حال، دیدن کمیت آن‌ها نگران‌کننده است.

یک معترض در میان شرکت کنندگان در راهپیمایی آغازین کاروان اعتراضی، تابلویی در دست دارد که روی آن نوشته شده بود: آزادی پزشکی انتخاب پزشکی.

و بسیاری از آمریکایی‌ها همچنان با چالش‌هایی مواجه هستند، حتی با کاهش شدید تعداد موارد و حذف ماسک‌ها. برای مثال، نزدیک به 1 نفر از هر 3 (29%) می‌گویند که فردی را می‌شناسند که “کووید طولانی مدت” داشته است – که به عنوان “تعدادی از علائم که هفته‌ها یا ماه‌ها بعد از عفونت اولیه طول می‌کشد” تعریف می‌شود – و 6٪ می‌گویند که مدت طولانی تجربه کرده‌اند. خود کووید با هم، این معادل 91 میلیون آمریکایی است.

با عقب نشینی Omicron و به نظر می رسد اکثر آمریکایی ها مشتاق ادامه کار هستند، از دست دادن تلفات شخصی سرسام آور COVID-19 آسان است. اما نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که تقریباً هیچ‌کس در ایالات متحده بدون آسیب ظاهر نشده است.

با این حال، حزب‌گرایی تنها یکی از عوامل متعددی است که تجربه مستقیم آمریکایی‌ها از همه‌گیری را شکل داده است. سن چیز دیگری است. آمریکایی‌های مسن‌تر بیشتر از آمریکایی‌های جوان‌تر رنج و زیان شخصی را گزارش می‌کنند، تقریباً نیمی از سالمندان (47٪) می‌گویند که فردی را می‌شناسند که به دلیل کووید در بیمارستان بستری شده است (در مقایسه با تنها 22٪ از آمریکایی‌های زیر 30 سال) – و بیش از یک سوم از سالمندان (35%) که می‌گویند فردی را می‌شناسند که بر اثر آن فوت کرده است (در مقایسه با تنها 15% از آمریکایی‌های زیر 30 سال).

آمریکایی‌ها دو سال پس از همه‌گیری، از دولت - و یکدیگر - ناراحت هستند

یونگ توضیح داد: «هر آمریکایی که بر اثر کووید جان خود را از دست داد، به طور متوسط ​​9 نفر از بستگان نزدیک خود را داغدار کردند. تقریباً 9 میلیون نفر – 3 درصد از جمعیت – اکنون یک حفره دائمی در دنیای خود دارند که زمانی توسط والدین، فرزند، خواهر و برادر، همسر یا پدربزرگ و مادربزرگ پر شده است.

دموکرات‌ها برعکس هستند: بیشتر افراد می‌گویند که همه‌گیری باعث شده است که آنها احساس بهتری نسبت به واکسن‌ها داشته باشند تا بدتر (52٪ بهتر، 8٪ بدتر)، مقامات بهداشت عمومی (46٪ بهتر، 12٪ بدتر) و CDC (37٪ بهتر، 16). % بدتر). اما آنها بسیار بیشتر از جمهوری خواهان می گویند که نسبت به “همشهریان آمریکایی” خود (49٪) احساس بدتری دارند تا بهتر (9٪).

بر اساس نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov، دو سال پس از همه‌گیری، تقریباً نیمی از ساکنان ایالات متحده (43٪) می‌گویند که در مورد «همشهریان آمریکایی» خود احساس «بدتری» دارند. فقط 10 درصد می گویند که احساس “بهتر” دارند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی آغازین کاروانی به واشنگتن، دی سی، در کنبونکپورت، مین، در 2 مارس. (جوزف پرزیوسو/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

به همین ترتیب، اکنون تنها 5 درصد از آمریکایی‌ها کووید-19 را به عنوان اولویت اصلی خود برای رئیس جمهور بایدن انتخاب می‌کنند و تنها 23 درصد فکر می‌کنند که همه‌گیری باید در میان سه اولویت اصلی بایدن باشد که 6 امتیاز نسبت به دو هفته قبل کاهش یافته است.

دلیل این امر این است که اکثریت واضح آمریکایی ها (55٪) اکنون معتقدند که بدترین بیماری همه گیر “پشت سر ما” است، در حالی که فقط 17٪ هنوز معتقدند که بدترین “هنوز در راه است”. حتی به عنوان کاهش مصونیت، رفع محدودیت ها و زیرمجموعه Omicron قابل انتقال تر به نام BA.2 به نظر می رسد باعث افزایش مجدد موارد ابتلا در سراسر اروپا شودآمریکایی ها همچنان خوش بین هستند.

جمهوری خواهان همچنین به احتمال بسیار بیشتری می گویند که از زمان شروع همه گیری وضعیت شخصی آنها بدتر است (48٪) از دموکرات ها (25٪) – حتی اگر دموکرات ها بیشتر از جمهوری خواهان می گویند که فردی را می شناسند که آلوده شده است (83٪ در مقابل 76٪) ، بستری در بیمارستان (45٪ در مقابل 36٪) یا کشته شدن (33٪ در مقابل 24٪) توسط ویروس.

تنها حدود نیمی از والدین (52 درصد) می گویند که به فرزندشان می گویند بدون توجه به شرایط، در مدرسه ماسک بزند که این رقم در اوایل اکتبر 63 درصد کاهش یافته است. فقط 38 درصد از آمریکایی ها می گویند “خیلی زود است که ماسک را در مدارس متوقف کنیم”. در مجموع، تعداد بیشتری (47%) می گویند که یا “زمان مناسب برای توقف” است (20%)، “ماسک برای مدت طولانی در مدارس مورد نیاز بوده است” (11%) یا اینکه “هرگز نباید در داخل مدارس به ماسک نیاز بود. ” (16%).