درخواست کاخ سفید برای بودجه جدید کرونا: “ما به این پول نیاز داریم”

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز سه‌شنبه گفت: «ما اکنون به بودجه نیاز داریم، بنابراین ما برای هر چیزی که پیش می‌آید آماده‌ایم».

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.





Source link

در یادداشت کاخ سفید آمده است: «انفعال ما را به این مبارزه بازگرداند، ما را کمتر آماده کند و جان ما را بیشتر کند».

در یادداشتی همراه، کاخ سفید گفت که بدون بودجه جدید، ممکن است نتواند دوزهای تقویت کننده واکسن اضافی را ذخیره کند و باید خرید درمان های آنتی بادی مونوکلونال خود را تا 30 درصد کاهش دهد. بازپرداخت برای آزمایش افراد بدون بیمه درمانی ظرف چند هفته پایان می یابد و به طور بالقوه آمریکایی ها را از مراقبت های بهداشتی مرتبط با بیماری همه گیر محروم می کند. و بدون بودجه جدید، تلاش ها برای توسعه و توزیع واکسن های جدید نیز به خطر می افتد.

دولت بایدن ابتدا 30 میلیارد دلار درخواست کرده بود، اما این درخواست را به 22.5 میلیارد دلار و در نهایت به 15.6 میلیارد دلار کاهش داد. اما حتی با نصف شدن این مبلغ، زمانی که کنگره رای به تامین 1.5 تریلیون دلار بودجه دولتی تا سپتامبر رای داد، بودجه به تصویب نرسید. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این شکست را «دل‌خراش» نامید،جمهوری‌خواهان سنا را مقصر دانستند، که اصرار داشتند هزینه‌های جدید ویروس کرونا از بودجه‌هایی است که قبلاً به ایالت‌ها اختصاص داده شده است – اقدامی که برخی از دموکرات‌ها از حمایت آن امتناع کردند، زیرا ممکن است از ایالت‌هایی باشد که آنها نماینده آنها هستند.

واشنگتن – کاخ سفید روز سه‌شنبه هشدار داد که فقدان بودجه جدید کنگره می‌تواند توانایی این کشور را برای پاسخگویی به موج‌های ویروس کرونا در آینده به خطر بیندازد، حتی در شرایطی که به نظر می‌رسد دورنمای تصویب درخواست ۱۵.۶ میلیارد دلاری آن برای مقابله با همه‌گیری کم است.

این بن‌بست زمانی رخ می‌دهد که موارد مربوط به یک زیرمجموعه جدید Omicron، معروف به BA.2، در برخی کشورها در حال افزایش است و نگرانی‌ها از افزایش جدید را تشدید می‌کند. اگرچه موارد گزارش شده هنوز در ایالات متحده در حال کاهش است، اما بین 27 فوریه و 13 مارس بیش از یک سوم از محل‌های نمونه‌برداری فاضلاب که توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها نظارت می‌شوند، افزایش نرخ کرونا را نشان دادند. کارشناسان همچنین می گویند فقط زمان زیادی است که ویروس یک بار دیگر تکامل یابد تا قابل انتقال یا بدخیم تر شود – یا هر دو.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، روز سه‌شنبه پس از مراسم روز دستمزد برابر با رسانه‌ها در کنگره سخنرانی می‌کند. (Al Drago/Bloomberg از طریق Getty Images از طریق Getty Images)

کاخ سفید اکنون برای تصویب بودجه 15.6 میلیارد دلاری کرونا به عنوان یک اقدام مستقل که به یک لایحه هزینه های کلان مرتبط نیست، فشار می آورد. پولیتیکو روز سه‌شنبه گزارش داد که دولت به دنبال راه‌هایی برای پرداخت دور جدید بودجه است بدون اینکه ائتلاف شکننده‌ای را که کنگره به شدت متفرق نیاز دارد، بپردازد.

آلبرتو بورلا، مدیر اجرایی فایزر در اوایل این هفته به Yahoo Finance گفت: «این یک ویروس بسیار هوشمند است. و سناریویی که با یک نوع دیگر همراه خواهد شد که شاید بیشتر قابل انتقال باشد یا شاید بیماری شدیدتری ایجاد کند، به نظر من سناریویی وجود دارد. این یک سناریوی محتمل است.»

درخواست کاخ سفید برای بودجه جدید کرونا: "ما به این پول نیاز داریم"

یک مقام ارشد دولت در جریان یک تماس مطبوعاتی روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «ما به این پول نیاز داریم. “زمان به نفع ما نیست. ما فوراً به این بودجه نیاز داریم.»

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، با کت و شلوار سفید، پس از مراسم روز حقوق برابر.

کارکنان مراقبت های بهداشتی در فوریه یک بیمار COVID-19 را در بیمارستان هارتفورد در هارتفورد، کانن درمان می کنند (شام آلیسون / بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

دو کارمند مراقبت های بهداشتی یک بیمار کووید-19 (دیده نشده) را در بخش مراقبت های ویژه درمان می کنند.