آلا پوگاچوا، نماد پاپ روسی، از حمله به اوکراین انتقاد کرد و خواستار برچسب “عامل خارجی” شد

فیلم The Fabelmans ساخته استیون اسپیلبرگ در مسابقه بهترین فیلم 2023 تقویت شد.

ولادیمیر پوتین، آلا پوگاچوا

“تعدادی از شخصیت های مهم فرهنگی روسیه قبلا از جنگ انتقاد کرده اند.” مجله نیویورک تایمز گزارش می دهد، اما «پوگاچوا در میان طیف وسیعی از روس ها محبوبیت منحصر به فردی دارد» و در سراسر اتحاد جماهیر شوروی سابق. “شخصی شبیه به آلا پوگاچوا در ایالات متحده کیست؟” سفیر سابق آمریکا مایکل مک‌فول در توییتر به این موضوع پرداخت. “دالی پارتون؟ اپرا؟ این ضربه بزرگی به پوتین است.” را بار در سال 2000 پوگاچوا را “الهه پاپ روسی، تینا ترنر مسکو با اشاره ای از ادیت پیاف” نامید.

پوگاچوا، 73 ساله، در اینستاگرام که 3.4 میلیون دنبال کننده دارد، نوشت: “من درخواست می کنم به جمع عوامل خارجی کشور عزیزم اضافه شوم.” من با شوهرم همبستگی دارم، فردی صادق، محترم و اصیل که یک میهن پرست واقعی و فساد ناپذیر روسیه است، که برای وطن خود سعادت، زندگی مسالمت آمیز، آزادی بیان و پایان مرگ بچه های ما آرزو می کند. اهداف واهی که کشور ما را به یک کشور منحوس تبدیل می کند و زندگی شهروندان ما را بدتر می کند.”

ولادیمیر پوتین، آلا پوگاچوا ساشا موردوتس/ گتی ایماژ

آلا پوگاچوا، خواننده بسیار محبوب پاپ در روسیه از دوران شوروی، روز یکشنبه از حمله روسیه به اوکراین انتقاد کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، از زمانی که نیروهای روسی از استان خارکف در یک ضدحمله مداوم اوکراین بیرون رانده شدند، با انتقادات داخلی فزاینده‌ای از جنگ روبه‌رو شد و پوتین در نشست اخیر سران متحدانش پذیرفت که چین و هند درباره ماجراجویی خارجی او «نگرانی» دارند. اما به نظر می رسد پوگاچوا توسط روسیه که همسرش ماکسیم گالکین را به دلیل انتقاد او از جنگ به عنوان “عامل خارجی” می نامد، به مخالفت سوق داده شده است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

بچه گربه ولگرد شرکت را تشویق می کند تا بسته بندی خود را برای بهتر شدن دوباره طراحی کند

وزارت دادگستری برای بخشی از تصمیم اصلی ویژه در پرونده ترامپ تجدید نظر می کند





منبع

پوتین در سال 2014 نشان شایستگی برای وطن را به پوگاچوا اعطا کرد. در حالی که گالکین، خواننده، کمدین و مجری تلویزیونی 46 ساله در انتقاد صریح از حمله پوتین به روسیه صریح بوده است، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در اوایل این ماه خاطرنشان کرد که پوگاچوا و پوتین “همدیگر را می شناسند و بیش از یک بار ملاقات کرده اند.” گالکین اظهارات بسیار بدی کرده بود، اما پوگاچوا این کار را نکرده بود. کرملین به آن پاسخی نداد باردرخواست برای اظهار نظر در مورد بیانیه جدید او.

برچسب “عامل خارجی” برای سازمان ها و افرادی اعمال می شود که ارزیابی می شود در فعالیت های سیاسی که از خارج از کشور تامین می شود، مشارکت دارند. آسوشیتدپرس گزارش ها. “این اصطلاح دارای معنای شدید تحقیرآمیز است و مستلزم نظارت بیشتر دولت است.”