آزمایش کووید-19 پرزیدنت بایدن در مورد “ریباند” دوباره مثبت شد

واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن صبح روز شنبه به عنوان بخشی از “بازگشت” ویروسی که بیماران با داروهای ضد ویروسی تحت درمان قرار گرفتند، مجدداً آزمایش COVID-19 مثبت شد. دکتر او گفت که Paxlovid گاهی اوقات تجربه می کند.

با این حال، بایدن گفت که به انزوا بازگشته است.

Paxlovid یک درمان ضد ویروسی خانگی برای افرادی است که در معرض خطر بالاتری برای بیماری شدید ناشی از COVID-19 هستند. بایدن 79 ساله به دلیل سنش در خطر بود. او واکسینه شده و در برابر این ویروس تقویت شده است.

دکتر جو بایدن گفت که رئیس جمهور جو بایدن صبح روز شنبه به عنوان بخشی از ویروس

مشخص نیست که آیا بازگشت مجدد پس از مصرف Paxlovid ضد ویروسی با بازگشت بدون دارو متفاوت است یا خیر. در آزمایشی که منجر به مجوز Paxlovid شد، 2٪ از کسانی که دارو مصرف کردند و تقریباً همین درصد از کسانی که ریباند را تجربه نکردند.

مشارکت کننده: کارن واینتراب

برخی از افرادی که Paxlovid دریافت کرده‌اند، دوباره به عفونت کووید-19 مبتلا شده‌اند، که ممکن است چند روز پس از منفی شدن آزمایش اتفاق بیفتد.

دکتر آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی و مشاور ارشد پزشکی بایدن نیز در ژوئن بازگشت مجدد عفونت COVID-19 خود را تجربه کرد که به گفته او نتیجه Paxlovid است.

“مردم، امروز دوباره تست کووید من مثبت شد.” بایدن در بیانیه ای گفت در توییتر. “این اتفاق برای اقلیت کوچکی از مردم رخ می دهد. من هیچ علامتی ندارم اما برای ایمنی همه اطرافیانم ایزوله می شوم. من هنوز سر کار هستم و به زودی به جاده بازخواهم گشت.”

بیشتر: “احساس خوبی دارم”: آزمایش کووید-19 پرزیدنت بایدن منفی شد، به انزوا پایان داد

بیشتر: تست کووید-19 دکتر آنتونی فائوچی مثبت شد و علائم خفیفی را تجربه کرد

فائوچی به سی‌ان‌ان گفت که بار دوم با کووید-19 بدتر از بار اول احساس می‌کند.

دکتر Ashish Jha، هماهنگ کننده پاسخ به کووید-19 کاخ سفید، گفت: در بخش کوچکی از بیماران Paxlovid که عفونت آنها عود می کند، آنقدر بیمار نمی شوند که نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشند.

در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.

در طول اولین انزوای بایدن، کاخ سفید به دنبال تصویری از رئیس‌جمهوری بود که هنوز کار می‌کرد و عکس‌های او را روی تلفن و پشت میزش منتشر کرد، که بایدن را در فیلم‌های از پیش ضبط‌شده و برنامه‌ریزی رویدادهای مجازی نشان می‌داد.

او می‌گوید: «در طول یک روز یا بیشتر، احساس بدی داشتم، بسیار بدتر از اولین حرکت.

هنوز اطلاعات کمی در مورد اینکه آیا فردی که دوباره کووید-19 را تجربه می‌کند، ویروس زنده کافی برای آلوده کردن اطرافیانش تولید می‌کند یا خیر وجود دارد.

کوین اوکانر، پزشک رئیس جمهور در نامه ای گفت، بایدن هیچ علائمی دوباره پیدا نکرده و در نتیجه، پزشکان او درمان پزشکی را از سر نخواهند گرفت.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها توصیه می‌کند افرادی که پس از مصرف داروی Paxlovid دوباره آزمایش COVID-19 آنها مثبت است، باید پنج روز دیگر ایزوله شوند.

به گفته اوکانر، بایدن پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 برای اولین بار در 21 ژوئیه، اولین حضور در انظار چهارشنبه را انجام داد. به گفته اوکانر، آزمایش رئیس جمهور سه شنبه شب و چهارشنبه صبح منفی بود، که باعث شد او به انزوا پایان دهد، و دوباره در صبح های پنجشنبه و جمعه. .

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: COVID-19: آزمایش ویروس جو بایدن مجدداً مثبت شد





منبع

دکتر جو بایدن گفت، رئیس جمهور جو بایدن صبح شنبه به عنوان بخشی از “بازگشت” ویروسی که گاهی اوقات بیماران تحت درمان با Paxlovid آن را تجربه می کنند، دوباره آزمایش COVID-19 مثبت شد.

بایدن در روز چهارشنبه در باغ رز در کاخ سفید سخنانی را ایراد کرد و واکسیناسیون و پاکلووید را برای بهبودی سریع عنوان کرد. بایدن گفت: «احساس خوبی دارم. “من بدون ترس از آن عبور کردم.”

کاخ سفید گفت: بایدن تا زمانی که آزمایشش منفی نشود، در انزوا باقی خواهد ماند. رئیس‌جمهور سفرهایی را که قرار بود یکشنبه به خانه‌اش در ویلمینگتون، دل و سه‌شنبه به هملاک، میشینه انجام دهد، لغو کرد، جایی که قرار بود سخنانی درباره لایحه اخیراً تأیید شده چیپس و علوم، که هدف آن کاهش اتکای ایالات متحده به رایانه‌های چینی است، ارائه کند. تراشه با تقویت تولید ایالات متحده.