آبرامز سعی می کند فیلمنامه اسلحه و جنایت را در جورجیا ورق بزند

آبرامز تشدید قوانین اسلحه در جورجیا را بخش بزرگی از یک طرح ایمنی عمومی قرار داد که او روز پنجشنبه منتشر کرد و پیشنهاد کرد قوانین متعددی را که جمهوری‌خواهان جورجیا از سال 2014 برای کاهش محدودیت‌ها در مورد اینکه چه کسی و کجا می‌توانند سلاح حمل کنند، وضع کرده‌اند، لغو کنند.

آبرامز خواهان بررسی پیشینه جهانی برای فروش اسلحه خصوصی، قانون پرچم قرمز است تا اجازه دهد اسلحه از کسانی که برای خود و دیگران خطری دارند گرفته شود، و کسی که اسلحه ای را تحت یک دستور حفاظتی برداشته شده است، از خرید اسلحه جلوگیری کند.

بولاک گفت: از آنجایی که کمپ اکنون در مسابقه مجدد انتخاباتی خود با آبرامز یک مقام رسمی است، “مسلماً او این بار وظیفه چالش برانگیزتری نسبت به چهار سال پیش دارد.” “بنابراین او باید سعی کند با مسائلی که ممکن است بر پیام اقتصادی فرماندار غلبه کند، آنها را خنثی کند.”

کمپ، به نوبه خود، به دلیل گرفتن 50000 دلار از کمک های مبارزات انتخاباتی از دانیل دیفنس، شرکت مستقر در جورجیا که تفنگ مورد استفاده در یووالد، تگزاس، مدرسه را ساخت، مورد حمله دموکرات ها قرار گرفت.

تقویت محدودیت های حمل سلاح موضوعی است که در میان رای دهندگان دموکرات طنین انداز می شود و می تواند زنان سفیدپوست حومه شهر و دیگر رای دهندگان نوسان را تحت تاثیر قرار دهد در زمانی که کشور هنوز در شوک تیراندازی های دسته جمعی در سوپرمارکتی در شمال نیویورک و مدرسه تگزاس است. این تیراندازی‌ها و سایر تیراندازی‌ها فوریت تازه‌ای را به یک بحث ملی به ظاهر بن‌بست در مورد اسلحه اضافه کرده‌اند و برخی از جمهوری‌خواهان کنگره تمایل به حداقل سازش‌های کوچک را نشان می‌دهند.

___

چارلز بولاک، دانشمند علوم سیاسی دانشگاه جورجیا، گفت که نظرسنجی نشان داد که حتی بسیاری از رای‌دهندگان متمایل به جمهوری‌خواه احساس می‌کنند قانون‌گذاران ایالتی کمپ و جمهوری‌خواه در قانونی کردن حمل اسلحه‌های مخفی بدون مجوز بیش از حد عمل کردند.

آتلانتا (AP) – در حالی که جمهوری‌خواهان در سراسر کشور در پاییز امسال برای حمله به دموکرات‌ها با پلت‌فرم‌های سخت‌گیرانه در برابر جنایت آماده می‌شوند، استیسی آبرامز دموکرات جورجیا، اسلحه را به محور اصلی رقابت خود برای فرمانداری تبدیل می‌کند و به دنبال تبدیل جرم به مسئولیتی برای فرماندار فعلی جمهوری‌خواه است. پیشنهاد انتخاب مجدد برایان کمپ.

آبرامز می خواهد شورای اصلاحات عدالت کیفری را تشکیل دهد که اصلاحات متعددی را در زمانی که ناتان دیل جمهوری خواه فرماندار بود، ایجاد کرد. سارا توتونچی، مدیر سیاست‌گذاری کمپین آبرامز، گفت که آبرامز به این گروه دستور می‌دهد تا «نگاهی دقیق به جنایات خشونت‌آمیز، چرایی وقوع آن و آنچه می‌توانیم برای رسیدگی به آن در منبع انجام دهیم، بیاندازد».

رابرتز در سال 2020 یک قانونگذار جمهوری خواه را در یکی از مناطق مرفه آتلانتا برکنار کرد و گفت که پس از اینکه دخترش دو هفته قبل از قتل عام مدرسه در پارکلند فلوریدا در سال 2018 یک تمرین تیراندازی فعال در مدرسه را توصیف کرد، انگیزه دویدن داشت.

کریس کار، دادستان کل جمهوری خواه، یکی از نزدیک ترین متحدان کمپ، گفت که “کاملاً نادرست” است که جمهوری خواهان تلاش های اصلاحی را کنار گذاشته اند و گفت که جمهوری خواهان لایحه بهداشت روانی را در سال جاری تصویب کرد، از منحرف کردن مجرمان غیرخشونت آمیز حمایت می کند و می خواهد اقدامات بیشتری در زمینه اعتیاد به مواد مخدر انجام دهد. .

آبرامز مداخله در مدارس و خانواده ها را برای جلوگیری از خشونت و گسترش فرصت ها و آموزش های شغلی پیشنهاد می کند. او می خواهد برخی از جرایم ترافیکی و مواد مخدر سطح پایین را به جرایم مدنی تبدیل کند. و او خواهان یک قانون “لوحه پاک” است که اگر کسی در یک بازه زمانی معین مرتکب جرم نشود، به طور خودکار سوابق کیفری را پاک کند.

به گفته شی رابرتز، نماینده دموکرات ایالت جورجیا، دموکرات‌ها بر سر تصمیمات جمهوری‌خواهان برای گسترش دسترسی به اسلحه شرط می‌بندند که رأی‌دهندگان «در نقطه شکست» قرار دارند.

در سال 2014، قانونگذاران جورجیا مقرر کردند که مردم می توانند اسلحه را به مکان های دیگر، از جمله بارها، کلیساها و حتی تا ایست بازرسی امنیتی در فرودگاه حمل کنند. در سال 2017، آنها پردیس های کالج را به لیست اضافه کردند. و کمپ امسال قانونی را تصویب کرد که الزام مردم به داشتن مجوز برای حمل سلاح های مخفی در ملاء عام را لغو کرد. این امر به قولی که کمپ در زمان نامزدی فرمانداری در سال 2018 با تبلیغات تحریک‌آمیز داده بود، محقق کرد، از جمله تبلیغاتی که در آن اسلحه را به سمت بازیگری که نقش خواستگار یکی از دختران کمپ را بازی می‌کرد، نشانه رفت.

باینوم از ساوانا، جورجیا گزارش داد.

کار می‌گوید آبرامز و رقیب او برای دادستان کل، جن جردن، دموکرات، احساس گرجی‌ها در مورد اسلحه و محافظت از خود در برابر جنایت را اشتباه خوانده‌اند.

جری هنری، مدیر اجرایی گروه حقوق اسلحه جورجیا GA2A گفت: «افرادی که واقعاً به حقوق خود اعتقاد دارند، بدون در نظر گرفتن حقوق خود، به حقوق خود ایمان خواهند داشت.

رابرتز گفت: «از آن زمان همه چیز بدتر شده است.

جف امی را در توییتر دنبال کنید http://twitter.com/jeffamy





Source link

سخنگوی کمیته ملی جمهوری خواه، گاریسون داگلاس، این پیشنهاد را به سخره گرفت و آن را “جنایت-ب-از بین رفته” خواند و گفت که این دلیل دیگری است بر اینکه آبرامز در برابر جنایت نرم رفتار می کند. بنیاد، گفت که این گروه طرفدار کاهش یا لغو بودجه پلیس است.

کار گفت: “آنها با جایی که گرجی ها هستند ارتباطی ندارند.”

هنری گفت که تردید دارد جمهوری خواهان مایل به تشدید قوانین گرجستان باشند. هنری گفت: چنین پیشنهادهایی تنها در صورتی قابل اجرا خواهند بود که آبرامز “تعدادی از دموکرات ها را با خود به مجمع عمومی بکشاند.”

کار گفت: دموکرات‌ها اساساً بیشتر به محافظت از مجرمان خشن علاقه دارند تا جوامع آسیب‌پذیر.

بولاک گفت: «این ایده حتی در میان رای دهندگان جمهوری خواه بسیار محبوب نبود. مسلماً قانونگذار فقط به سخت‌ترین جمهوری‌خواهان گوش می‌داد، و نه جایی که جمهوری‌خواهان متوسط ​​در مورد برخی از این موضوعات بودند.»

طرح جنایت آبرامز سومین مورد از یک سری اقدامات تهاجمی است که هدف آن تغییر و تحول در مسائلی است که کمپ از آن حمایت کرده است. پس از اینکه کمپ تعطیلات موقت مالیات گاز را تا جولای تمدید کرد، آبرامز از کمپ خواست تا آن را برای بقیه سال تمدید کند. کمپ با امضای 5000 دلار افزایش دستمزد معلمان را تحویل داد. آبرامز در پاسخ خواستار افزایش متوسط ​​11000 دلاری برای معلمان شد.

اما او گفت که دموکرات ها اشتباه می کنند که استراتژی کمپ را که بر سرکوب باندها، دادن پاداش به افسران پلیس و ایجاد یک واحد دولتی ویژه متمرکز بر جنایت و مسابقه خیابانی در مناطق شهری متمرکز است، رد می کنند.

___

دموکرات همچنین در تلاش است تا از شکاف‌ها در مورد نحوه مبارزه دولت با جرم و جنایت سوء استفاده کند و استدلال می‌کند که کمپ و جمهوری‌خواهان به رویکرد شکست خورده در قفل کردن بازگشته‌اند و تلاش دو حزبی قبلی برای تمرکز بر رویکردهای کمتر تنبیهی را کنار گذاشته‌اند.

اما حتی اگر آبرامز برنده شود، احتمالاً با اکثریت جمهوری خواهان روبرو خواهد شد که در برابر پیشنهادات او در مجلس قانونگذاری جورجیا مقاومت می کنند. این اکثریت ها توسط گروه های سرشناس مخالف هر گونه سازش حمایت می شوند.

بولاک گفت: سوال این است که آیا اسلحه و سایر مسائل اجتماعی رای دهندگان را در کمپینی که جمهوری خواهان احتمالاً روی اقتصاد تمرکز خواهند کرد، انگیزه می دهد یا خیر؟