یک کاربر ویلچر پس از امتناع خدمه کابین از کمک کردن، از خود در حال کشیدن جسدش به حمام در هواپیما فیلم گرفت.

با این حال، در حالی که بری با استفاده از یک صندلی راهرو به صندلی خود منتقل شد، آلبا استار ایر اسپانیا به او گفت که نمی توانند یکی را در هواپیما نگه دارند تا او در طول پرواز از آن استفاده کند.

در ویدیوی او، کارکنان خطوط هوایی را می‌بینید که گاری بار را در حالی که بری خودش را به حمام می‌کشد از کنارش می‌غلتند.

فقدان حمام در دسترس در پروازها یک موضوع برجسته برای مسافران معلول است، به طوری که تئو دانلی، کاربر ویلچر، قبلاً به Insider گفته بود که اگر می‌خواهد پرواز کند، مجبور است به ادرار کردن در بطری‌ها متوسل شود.

خطوط هوایی معمولاً مسافران معلول را با استفاده از صندلی‌های راهرو حمل می‌کنند، صندلی‌های چرخدار مخصوصی که به اندازه کافی باریک هستند تا در داخل هواپیما جابجا شوند.

در بیانیه ای به اینسایدر، Alabaster Air گفت که آنها “از این رویداد که اخیراً در یکی از پروازهای ما در رابطه با تجربه پرواز مسافری با تحرک کم رخ داده است عذرخواهی صمیمانه خود را ابراز می کنند” و افزود: “صندلی چرخدار در راهرو اجباری نیست. طبق مقررات فعلی، حتی در هنگام صحبت در مورد تجهیزات/تجهیزات هواپیما توصیه یا ذکر نشده است.”

علاوه بر این، او گفت که به اشتراک گذاشتن این تجربیات به صورت آنلاین “بسیار شرم آور و تحقیرآمیز” است اما او این کار را برای “اطمینان از تغییر همه چیز انجام می دهد.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

ویدئوی جنی بری که نشان می‌دهد او در حال کشیدن خود روی کف پرواز آلبا استار است.جنی بری/TikTok

  • با استفاده کنندگان از ویلچر و صندلی های آنها اغلب در خطوط هوایی رفتار ضعیفی صورت می گیرد، به طوری که داده های وزارت حمل و نقل ایالات متحده نشان می دهد که روزانه به طور متوسط ​​35.8 ویلچر در پروازها شکسته یا آسیب می بینند.

    ویدیوی ارسال شده توسط جنی بری، کاربر ویلچر، بیش از پنج میلیون بازدید در TikTok داشته است.

  • “زندگی به عنوان یک فرد معلول گاهی اوقات می تواند کاملاً تحقیرکننده و شرم آور باشد و متأسفانه این یکی از آن بارها بود. اینکه به صورت صریح به من بگویند که در مواقعی که نیازی ندارم باید پوشک بپوشم و آنها از آن راضی هستند. این سیاست باعث شد من احساس حقارت کنم.” او در یک استوری اینستاگرام گفت.

    بری در ویدیوی خود که بیش از پنج میلیون بازدید داشته است، همچنین گفت که یکی از خدمه پرواز به او گفته است که «افراد ناتوان فقط لباس می پوشند. [diapers]”به جای اینکه مجبور شوید از دستشویی استفاده کنید.

    جنی بری، از بریتانیا، زمانی که خدمه کابین از کمک به او در پرواز از فرودگاه نیوکاسل به پالما، مایورکا امتناع کردند، از خودش فیلم گرفت که بدنش را در طول پرواز آلبااستار ایر می کشد.

    ویدئوی جنی بری که نشان می‌دهد او در حال کشیدن خود روی کف پرواز آلبا استار است.

    پس از اینکه خدمه کابین از کمک به او امتناع کردند، زنی از خود در حال کشیدن جسدش به حمام فیلم گرفت.

  • زنی پس از فیلمبرداری از تجربه تحقیرآمیز خود به عنوان کاربر ویلچر در پروازی که نیاز به استفاده از حمام دارد، در TikTok به سرعت در حال پخش شدن است.

    او گفت: “من می دانم که این چیزی نیست که مردم بخواهند ببینند، اما افراد معلول به سادگی باور نمی شوند.”

در پاسخ، بری طوماری را برای اجباری شدن صندلی های راهرو در تمام پروازهای بریتانیا راه اندازی کرده است و تقریباً 5000 امضا دارد.

بری که در اینستاگرام صحبت می‌کرد، گفت: «خوشحال است که فیلم‌های ویدیویی از این همه دریافت کرده است» و افزود: «می‌دانم این چیزی نیست که مردم بخواهند ببینند، اما بدون این فیلم، افراد معلول به سادگی باور نمی‌شوند.»

اینسایدر با بری تماس گرفته است، اما او در اینستاگرام خود اظهار داشت که سطح بالای نظرات منفی مربوط به ویدیوی ویروسی او باعث شده بود که برای مدت طولانی گوشی خود را خاموش کند.

بری با نوشتن در مورد این مصیبت در اینستاگرام، گفت که کارکنان به او گفته اند که “در 27 سال کار در خطوط هوایی، آنها هرگز قبلاً این موضوع را ندیده اند که افراد معلول مجبور باشند پوشک بپوشند.”