یک مخزن دیگر در کالیفرنیا در شرف ریختن است – برای اولین بار در 24 سال

او گفت: «ما چکمه‌هایی روی زمین داریم و افراد در رایانه‌هایشان، و بنابراین در اولین نشانه‌ای از اطلاعاتی که عموم مردم باید داشته باشند، عموم آن‌ها را خواهند داشت».

دو مخزن دیگر شهرستان SLO در حال حاضر ریخته شده است

او گفت: «احتمال سیل وجود دارد. “اگر طوفان شدیدی داشته باشیم، انتظار آب زیادی داریم.”

اگرچه 24 سال است که دریاچه نشت نکرده است، اما مک کمبریج گفت که کارهای عمومی تضمین کرده است که وضعیت خود سرریز – که آب سرریز شده را به نهر Arroyo Grande هدایت می کند – در آن زمان با نگهداری و بازرسی منظم حفظ شده است.

بر اساس داده‌های SLO County Works Public Lake در نزدیکی Arroyo Grande تا بعدازظهر جمعه دارای ظرفیت 92.6 درصدی بود که نسبت به سه ماه پیش افزایش چشمگیری داشت.

دریاچه لوپز سومین مخزن محلی است که در زمستان امسال به ظرفیت خود می رسد.

منظره دریاچه لوپز از تماشاخانه کوهستانی سلام 4 اوت 2010.

کارهای عمومی برای نظارت بر اثرات سیل ناشی از ریختن دریاچه

بر اساس داده ها، این مخزن که در سال 1968 تأسیس شد، می تواند حداکثر 49388 فوت جریب آب را ذخیره کند و تا روز جمعه حاوی 45751 هکتار فوت آب بوده است. همچنین برای فعالیت های تفریحی مانند قایقرانی، کمپینگ، ماهیگیری و دوچرخه سواری در کوهستان استفاده می شود و همچنین آب را برای ساکنان منطقه پنج شهر در شهرستان SLO تامین می کند.

منظره دریاچه لوپز از تماشاخانه کوهستانی سلام 4 اوت 2010.

به‌ویژه Oceano به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی Arroyo Grande Creek Levee در طوفان‌های شدید زمستان امسال در معرض خطر سیل قرار گرفته است. در طوفان های اخیر، مقامات هشدارهای تخلیه و در برخی موارد دستورات را صادر کردند، زیرا سطح آب در منطقه بالا رفت.

در اوایل این هفته، مخزن صخره نهنگ در نزدیکی Cayucos برای اولین بار در 18 سال گذشته نشت کرد.

او گفت: “ما می خواهیم مردم بدانند که مخازن چیزی نیست که فقط در مورد باران های شدید مورد توجه ما قرار گیرد.” “این بالاترین اولویت ما، امنیت عمومی است. بنابراین ما منتظر واکنش به موقعیت‌ها نیستیم.»

به گفته فواید عمومی، از بعدازظهر جمعه، سطح آب دریاچه لوپز در 518 فوت و سطح سرریز در 522 فوت بود.

آخرین باری که Whale Rock نزدیک به ظرفیت بود در ماه می 2019 بود که به 90٪ رسید.

مک کمبریج گفت اگر به دلیل هجوم شدید آب در نهر در طوفان بعدی نیاز به تخلیه وجود داشته باشد، شهرستان آماده است تا دستورات فوری را صادر کند.

تا 10 دسامبر، لوپز تنها 22 درصد ظرفیت داشت. در 1 ژانویه، 24٪ بود.

او گفت: «طوفان سه‌شنبه می‌تواند برای بالا بردن آن کافی باشد.

باران‌های شدید ناشی از طوفان‌های جوی رودخانه‌ای، دریاچه دیگری از شهرستان سن لوئیس اوبیسپو را برای اولین بار در بیش از دو دهه گذشته پر کرده است.

مک کمبریج گفت از آنجایی که این مخزن همچنان با رواناب ناشی از طوفان اخیر پر می شود، سطح دریاچه هر روز در حال افزایش است. او گفت که اگر منطقه دیگر باران نبارد، او گفت که شرکت عمومی تخمین می‌زند که دریاچه لوپز در حدود هشت روز آینده نریزد.

مک کمبریج گفت که آخرین بار در سال 1999 این مخزن ریخته شده است. او افزود که در بیش از پنج دهه فعالیت دریاچه، در مجموع 18 بار ریخته شده است.

به گفته مک کمبریج، زمانی که مخزن نریزد، اداره فواید عمومی بر روی گیج‌سنج‌های رودخانه نظارت می‌کند و نظارت در محل انجام می‌دهد تا مراقب سیل احتمالی در امتداد منطقه نهر باشد.

با این حال، کمتر از یک هفته پیش، این مخزن به 66 درصد پر شده بود.

و دریاچه سانتا مارگاریتا از 9 ژانویه به رودخانه سالیناس سرریز شده است.

تا روز جمعه 105 درصد ظرفیت داشت.



منبع

تا بعدازظهر 11 مارس ظرفیت مخزن به 111 درصد رسید.

ترکیبی از چندین رودخانه جوی در ژانویه و مارس اکنون تقریباً ظرفیت آن را دارد.

پائولا مک کمبریج، سخنگوی بخش فواید عمومی شهرستان سن لوئیس اوبیسپو، به تریبون گفت: «این قطعاً خواهد ریخت. این آخرین مخزن (حفاظت شده در شهرستان) است که به 100 درصد ظرفیت رسیده است.»