یک زن فیلیپینی که گفته می شود توسط کارفرمایانش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، خواستار جلوگیری از اخراج خانواده اش از کانادا شد.

مهاجرت آلبرتا، دادخواستی را آغاز کرد از وزیران مارکو مندیچینو و شان فریزر بخواهند که اخراج خود را متوقف کنند و به آنها وضعیت اقامت دائم اعطا کنند. این طومار تا زمان نگارش این مقاله نزدیک به 3000 امضا جمع آوری کرده است.

بیشتر از NextShark: به گفته قاضی، مردی که مرد 92 ساله آسیایی مبتلا به زوال عقل را در ونکوور هل داد، زندانی نیست.

تصویر ویژه از طریق CTV News



Source link

اوانجلین کایانان، که در سال 2010 به عنوان یک کارگر موقت خارجی وارد کانادا شد، قرار است در 8 ژوئیه به همراه دختر کانادایی خود، مک کنا رز، به فیلیپین اخراج شود.

کیانان گفت: «من واقعاً برای او به کمک نیاز دارم. من واقعاً به حمایت مدرسه، حمایت دکتر او، حمایت دوستانم نیاز دارم. بزرگترین ترس من در حال حاضر این است که به خانه برگردم و مک کنا را به جایی که آمده بودم برگردانم. خیلی سخت است زیرا در شرایط دخترم هیچ پیش دسترسی به مدیکر وجود ندارد.»

مارکو لوسیانو، مدیر Migrante Alberta، گفت: “این بسیار پیچیده است، زیرا اداره مهاجرت می گوید، بله، کودک کانادایی است، و او می تواند بماند.” تاپروت ادمونتون. “اما برای یک کودک شش ساله، گذراندن دوره مراقبت از خانواده به دلیل اخراج مادر نیز به نفع کودک نیست. اساسا، مک کنا با مادرش اخراج می شود. موضوع فقط مربوط به تبعید نیست. این در مورد تقسیم خانواده – مادر و دختر – است و وقتی این اتفاق بیفتد، مسائل بزرگتر به خصوص برای مک کنا پیش خواهد آمد.

زمانی که کیانان از کارش اخراج شد، مجوز کار خود را از دست داد و در سال 2015، همان سالی که دخترش به دنیا آمد، فاقد مدرک شد. درخواست Cayanan برای مجوز کار جدید رد شد و او از آن زمان در کانادا بدون وضعیت زندگی می کند. او در سال‌های 2016 و 2019 درخواست‌هایی را به دلایل دلسوزانه و بشردوستانه ارائه کرد که هر دو نیز رد شدند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی با ویلچر روی او تف می اندازد، به نام “P*ssy” در داخل بیمارستان نیویورک

من نمی خواهم التماس کنم، فقط می خواهم برای حقوق او بجنگم. مک کنا شایسته همه چیز است، درست مانند سایر کودکان کانادایی اینجا در کانادا. من از همه حمایت ها می خواهم تا اینجا بمانم. مک کنا متعلق به اینجاست. من به اینجا تعلق دارم ما به اینجا تعلق داریم. اینجا خانه ماست.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: «شما به Ch*nk!»: سرآشپز عجیب و غریب با توهین های همجنسگرا و نژادپرستانه در طول کلاس آشپزی زوم مورد حمله قرار گرفت

طبق اسناد دادگاه فدرال، کایانان در سال 2014 به دزدی متهم شد که طبق اسناد دادگاه فدرال، به ادعای او قصاص یکی از کارفرمایان بود. به گفته وکیلش، مادر در زمان سرقت ادعایی در کشور نبوده است.

گزارش شده است که McKenna مبتلا به ADHD شدید و سایر شرایط پزشکی است که نیاز به توجه ویژه دارد. کایانان می ترسد که دختر 6 ساله اش در فیلیپین از خدمات درمانی مشابه برخوردار نباشد.

منراج سیدو، وکیل کایانان، امیدوار است که آژانس خدمات مرزی کانادا تصمیم اخراج را تا آخرین درخواست مادر همراه با شواهد بیشتر در زمینه های بشردوستانه و دلسوزانه باقی بماند. تاریخ اصلی برکناری او در ماه می به ژوئیه منتقل شد، زمانی که تصمیم نهایی در مورد پرونده او گرفته خواهد شد.

حامیان یک مادر فیلیپینی و دختر 6 ساله اش که به مراقبت های پزشکی ویژه نیاز دارند، از دولت فدرال می خواهند که اخراج آنها از کانادا را متوقف کند.

ویتنی هاینس، یکی از دوستان خانوادگی، گفت: «او توسط کارفرمایش مورد آزار و اذیت قرار گرفت و توسط سیستمی مورد آزار قرار گرفت که بسیاری از مردم را مورد آزار قرار داده و مردم را به کشورشان برمی‌گرداند فقط برای اینکه گروه جدیدی از افراد را برای انجام کارهای مشابه بیاورد.» اخبار CTV.

اطلاعات بیشتر از NextShark: شهردار بوستون، وو، پس از هفته‌ها اعتراضات پر سر و صدا در خارج از خانه‌اش، به دنبال محدودیت‌هایی برای تجمعات مسکونی است.

Cayanan با سازمان حمایت از کارگران خارجی Migrante Alberta برای حمایت از کارگران مهاجر داوطلب می شود. او نیز فعال شد که برای تضمین دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای فرزندان والدین غیرقانونی مبارزه کردند. در نتیجه، جایزه مرکز صلح و حقوق بشر جان همفری در سال 2018 به او اعطا شد.

مادر فیلیپینی نگرانی های خود را در مورد سوء استفاده در طول مدت کار خود مطرح کرد. گفته می شود که کارفرمایان او قول داده اند که وضعیت او را به عنوان راهی برای استثمار او تنظیم کنند. او دو نفر از کارفرمایان خود را به دلیل آزار و اذیت و تبعیض گزارش کرد.