یک زن اوکراینی که به شهر نیویورک نقل مکان کرده است، چیزهایی را که بیشتر از همه او را در مورد زندگی در ایالات متحده شگفت زده کرده است، به اشتراک می گذارد

سوکول گفت که سال بعد به نیویورک بازگشت و با هر بازدید، اعتراف می کند که دیدن مکان های جدید و داشتن تجربیات بیشتر، مانند مکان مورد علاقه اش، پارک مرکزی، باعث رشد نیویورک در او شده است. او در نهایت تصمیم گرفت به شهر نقل مکان کند.

به گفته سوکول، مردم ایالات متحده نسبت به اوکراین دوستانه تر هستند

داریا و آنتون در بالای صخره با بلیط های ورودی عمومی ازدواج کردند.@ivanshatokhin

سوکول گفت که نیویورک در ابتدای ورودش شبیه یک «فیلم ترسناک» بود

او گفت که یادش می‌آید تعجب کرده بود: “این همه زیبایی نیویورک کجاست؟”

آشغال بروکلین

او افزود: “اکنون من واقعاً این فرهنگ تشویق را دوست دارم.” در مقایسه با برخی کشورها، مثبت اندیشی بیشتری وجود دارد.»

اما او در طول راه شگفتی های زیادی در مورد زندگی آمریکایی – و زندگی در نیویورک – داشت. این چیزی است که او گفت او را بیشتر از زندگی در ایالت شگفت زده کرد.

بالای عروسی سنگ

سوکول گفت یکی از چیزهایی که در مورد ایالات متحده دوست دارد مردم دوستانه هستند.

داریا سوکول، nyc skitch

این او را منصرف نکرد و سوکول در سال 2019 به نیویورک نقل مکان کرد.

او به اینسایدر گفت که اکنون نیویورک را دوست دارد. او نمی تواند زندگی در جای دیگری را تصور کند. و در ماه مه، او در بالای صخره ازدواج کرد زیرا می خواست توسط ساختمان های نمادین شهر احاطه شود.

او افزود که فرهنگ تشویق و مثبت اندیشی در ایالات متحده وجود دارد که در کشورهای دیگر رایج نیست. به حدی که او گفت در ابتدا قبول تعریف و تمجید از غریبه ها برایش سخت بود.

داریا و آنتون
سوکول به اینسایدر گفت که از آب و هوای بد و مقدار زباله ای که در سفر اتوبوس خود از نیویورک به دی سی شاهد بود شگفت زده شد.

داریا سوکول، یک وبلاگ نویس مسافرتی از اوکراین، از سال 2013 در ایالات متحده زندگی می کند.

  • اما او گفت که متوجه شده است که آمریکایی ها نسبت به مردم اوکراین دوستانه تر هستند.

  • داریا سوکول، یک وبلاگ نویس مسافرتی اوکراینی که در شهر نیویورک زندگی می کند، به اینسایدر گفت که “تصور اولیه وحشتناک” او از شهر بسیار متفاوت از برداشت او در حال حاضر است.

    سوکول در اصل از خارکف، دومین شهر بزرگ اوکراین است که به دلیل تعهد خود به پایداری شناخته شده است. به گفته بانک اروپایی بازسازی و توسعه، قبل از تهاجم روسیه به اوکراین، این شهر به طرح شهرهای سبز EBRD ملحق شد، که برای اجازه دادن به شهرهای اروپایی برای مقابله با نیازهای زیست محیطی، مانند مدیریت زباله جامد، به اجرا درآمد. این شهر حدود 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد.

    او با مقایسه آمریکایی ها با اوکراینی ها گفت: “مردم خندان تر هستند.” وقتی در ایالات متحده در خیابان راه می‌روید و به کسی لبخند می‌زنید، حدود 90 درصد از مواقع او لبخند می‌زند. در اوکراین، این درصد به خوبی نیست.”

    سوکول، از خارکف، اوکراین، گفت که برای اولین بار در سال 2013 برای یک برنامه تحصیلی در خارج از کشور در واشنگتن دی سی به ایالات متحده نقل مکان کرد. او انتظار داشت که زیبا باشد – مانند آنچه در فیلم های آمریکایی دیده بود – اما برخی مناطق در حومه شهر کثیف تر از آن چیزی بودند که او پیش بینی می کرد.

    داریا و همسرش آنتون در نیویورک.@tinasokolovskaya

    سوکول گفت: “من در خیابان راه می رفتم، و یک خانم می گفت: “اوه، من عاشق کفش های شما هستم، آنها بسیار زیبا هستند.” و در اوکراین، هیچ کس هرگز این را به شما نمی گوید.

    داریا سوکول، سمت چپ، در سال 2013 از اوکراین به ایالات متحده نقل مکان کرد.@tinasokolovskaya، donvictorio/Getty Images

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید





    منبع

    مردم در سال 2017 از کنار انبوهی از زباله در بروکلین عبور می کنند.Epics/Getty Images)

    سوکول گفت: «این شبیه یک فیلم ترسناک بود. خیلی بارانی بود، رعد و برق، باران شدید. خیابان ها خیلی کثیف بود، همه جا زباله بود. خیلی بد به نظر می رسید.

    او در حال حاضر به عنوان مدیر حساب فنی کار می کند و در اوقات فراغت خود برای 20000 فالوور خود در اینستاگرام محتوای سفر منتشر می کند.

    سوکول گفت اولین برداشت او از شهر نیویورک با یک “فیلم ترسناک” قابل مقایسه است.