یک استاد حقوق دانشگاه هاروارد می گوید تیم حقوقی ترامپ بهتر است بتواند او را در دادگاه به اعتراف جنون وادار کند.

تریب اولین کسی نیست که به ترامپ پیشنهاد می کند که دفاع از جنون را در نظر بگیرد. در ماه اکتبر، نیل کاتال، یکی از مقامات سابق وزارت دادگستری، هنگام بررسی پاسخ 14 صفحه‌ای ترامپ – که حاوی چندین ادعای بی‌اساس در مورد تقلب در انتخابات بود – به قصد کمیته منتخب مجلس برای احضار او، اظهارنظر مشابهی کرد.

لارنس تریب، کارشناس قانون اساسی، در توییتی در 25 دسامبر، نظرات خود را در مورد پیام ویدیویی جدید ترامپ در پانل 6 ژانویه به اشتراک گذاشت.

ترایب در توییتی نوشت که بر اساس پاسخ، به وکلایی که موافق نمایندگی ترامپ هستند، حسادت نمی‌کند.

یک استاد حقوق دانشگاه هاروارد پیشنهاد داده است که تیم حقوقی رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در صورت محاکمه باید او را وادار به اعتراف به جنون کنند.

به طور جداگانه، در 19 دسامبر، هیئت بررسی شورش کنگره از وزارت دادگستری خواست ترامپ را به چهار اتهام تحت تعقیب قرار دهد. اینها شامل توطئه برای فریب دادن ایالات متحده، توطئه برای ارائه اظهارات نادرست ممانعت از روند رسمی، و تحریک یک شورش بود. در پاسخ، ترامپ در یک پست اجتماعی حقیقت در 19 دسامبر گفت که احساس می‌کند این حرکت او را «قوی‌تر» کرده است.

یک استاد حقوق دانشگاه هاروارد گفت وکلای ترامپ باید در نظر داشته باشند که او در دادگاه اعتراف به جنون کند.

  • تریب و سخنگوی ترامپ فوراً به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر که خارج از ساعات کاری عادی ارسال شده بود، پاسخ ندادند.

    ترامپ در این ویدئو اعضای کمیته را “افراد بسیار بد” خطاب کرد و در عین حال تئوری های بی اساس توطئه تقلب در انتخابات را تکرار کرد. ترامپ همچنین مدعی شد که این هیئت “یک تکه مدرک” ارائه نکرده است که او “به هیچ وجه قصد یا خواهان خشونت در کنگره ما بوده است.”

    ویدئویی که Tribe به آن اشاره می‌کرد، رد کردن سرسام‌آور ترامپ به کمیته 6 ژانویه بود که ترامپ آن را به آن پست کرد. حقیقت اجتماعی روز جمعه، یک روز پس از انتشار گزارش نهایی مجلس نمایندگان درباره شورش کنگره. این گزارش 845 صفحه‌ای حاوی افشاگری‌هایی درباره نقش رئیس‌جمهور سابق قبل و در جریان شورش کنگره بود.

    تریب افزود: «آنها بهتر است روانپزشکان متخصص در فرافکنی بازتابی باشند و بتوانند مشتری خود را به ادعای جنون وادار کنند.

    کاتیل به جاناتان کیپهارت مجری MSNBC گفت: «من نمی‌توانم ببینم که به هیچ وجه به او کمک می‌کند، مگر اینکه او تلاش کند برای دفاع از جنون که به نظر می‌رسد این مقاله شواهدی از آن باشد.»

    رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ.موری گش/AP

    • ترایب: «اگر این «دفاع» در دادگاه آتی ترامپ باشد، من به وکلایی که می‌خواهند وکالت او را بر عهده بگیرند حسادت نمی‌کنم. توییت کرد.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    لارنس ترایب، استاد قانون اساسی در مورد پاسخ ترامپ به پانل 6 ژانویه اظهار نظر کرد.

  • سخنرانی دونالد ترامپ در گردهمایی