گوشی شیائومی Redmi K50 Ultra معرفی شد سخت افزار مگ

ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. شما این مدل را چگونه k50 قیمت ارزیابی می‌کنید؟ آیا به نظر شما هم ردمی کی ۵۰ گیمینگ قیمت مناسبی دارد و اینکه در لیست انتخاب‌های شما قرار خواهد گرفت؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران از طریق کامنت به اشتراک بگذارید. ردمی k50 گیمینگ با استفاده از یک نمایشگر 6.67 اینچی OLED وظیفه نمایش محتوا‌های تصویری را بر عهده دارد. رزولوشن تصویر این صفحه نمایش 2400 × 1080 پیکسل و تراکم پیکسلی آن 395 پیکسل در هر اینچ است که حدود 86.2 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. اصولاً طراحی ردمی k50 گیمینگ ارگونومی بوده و به گونه‌ایست که پس از ساعت‌ها بازی کردن نیز احساس خستگی نخواهید کرد. در بالا و پایین این گوشی نیز 4 عدد اسپیکر از JBL قرار گرفته‌ تا صدایی با کیفیت بسیار بالا را در اختیار کاربران قرار دهند.

  • ناگفته نماند دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی redmi k50 برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی عالیست و می‌توانید عکس‌های سلفی جذابی با آن ثبت کنید.
  • نمایشگر استفاده شده در این گوشی به بهترین نحو کالیبره شده (دلتا E آن 0.38 است) و این دقت رنگی بالا، به لطف سنسور دمای رنگی نور محیط است.
  • بلاگ دیوار در تلاش است تا با ارتقا دانش کاربران خود، در بهبود تجربه کاربران در استفاده از دیوار تأثیرگذار باشد.
  • در لبه‌ی سمت راستی گوشی شاهد دکمه‌ پاور هستیم که با حسگر اثرانگشت ترکیب شده و در بالای آن نیز دکمه‌های کم و زیاد قرار دارند.
  • شاید مشخصات نمایشگر گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming روی کاغذ تفاوتی با نسل قبل خود نداشته باشد، اما بهبود نسبی آن در ابعاد مختلف، پیشتازی بی چون و چرای نمایشگر ردمی K50 Gaming را ضمانت می‌کند.

یکی از بهترین مدل‌های جدید شیائومی ردمی k50 است که تقریباً در همه زمینه‌ها عالی عمل کرده و توانسته انتظارات را برآورده سازد. نظر شما درمورد گوشی شیائومی k50 چیست؟ آیا شما هم از طرفداران سری ردمی هستید یا تجربه استفاده از آن را دارید؟ احتمالاً با توجه به تبلیغاتی که در مورد این مدل گوشی شده، حسابی کنجکاو هستید تا زودتر با مشخصات و ویژگی‌های آن آشنا شوید. ردمی k50 گیمینگ در تاریخ 18 فوریه سال 2022 با همکاری تیم پرآوازه AMG Petrounas فرمول یک به بازار جهانی عرضه شد تا شیائومی بار دیگر بازار گوشی‌های گیمینگ را زیر سلطه خود قرار دهد. گوشی k50 گیمینگ با استفاده از پردازنده بسیار پرقدرت 4 نانومتری Snapdragon 8 Gen1 و نمایشگر باکیفیت 120 هرتزی آماده رقابت با دیگر گوشی‌های گیمینگ بازارست. با ما همراه باشید تا قیمت ردمی k50 گیمینگ شیائومی و سایر امکانات آنرا بصورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم.

میوال بزرگترین مرجع تخصصی محصولات شیائومی به همراه تمامی زیربرند های این مجموعه بزرگ است. در واقع میوال یک موتور جست و جو برای انواع محصولات و فروشگاه های اینترنتی محصولات شیائومی است که خریداران را به فروشندگان متصل نموده و فرایند خرید با بهترین قیمت را برای کاربران مهیا می سازد. کاربران با مشاهده تمامی فروشندگان محصولات شیائومی به صورت یکجا می توانند با مطالعه بررسی تخصصی محصولات و مقایسه دقیق، اجناس مورد نظر خود را با آگاهی بیشتر و ارزان تر از همیشه خریداری نمایند.

پنلی که در داخل این گوشی قرار دارد که از نوع OLED می باشد این صفحه نمایش در رنج صفحه نمایش های پرچمدار قرار گرفته که قادر است تصاویر را با وضوح 1220 پیکسل در 2720 پیکسل نمایش دهد. از قابلیت های دیگر این صفحه می تونیم به پشتیبانی از 65 هزار رنگ اشاره کنیم. اندازه صفحه نمایش گوشی 6.67 اینچ می باشد که با 107.4 سانتی متر مربع برابر است. نسبت صفحه نمایش به کل صفحه گوشی شیائومی ردمی k50 ultra هم 86.7 درصد است این نشان میدهد که حاشیه های کناری گوشی زیاد نمی باشد. گوشی موبایل شیائومی Redmi K50 Pro دارای سه لنز است که لنز اصلی این گوشی یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌باشد که کیفیت خوبی دارد.

شارژ گوشی نیز با استفاده از پورت USB Type-C 2.0 و یک کابل L مانند برای تجربه راحت‌تر صورت می‌گیرد. مثلاً برای اجرای برنامه دوربین یا گرفتن اسکرین‌شات از صفحه نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. لبه سمت راست فریم آلومینیومی میزبان دکمه پاور و کلیدهای ماشه‌ای مخصوص بازی است. این دکمه‌ها یا Trigger که در هنگام استفاده از لبه سمت راست بیرون می‌آیند، بیشترین استفاده را در هنگام تجربه بازی‌های موبایل دارند.

گوشی 256GB/12GB در بازارهای جهانی با قیمتی معادل ۴۶۰ یورو به فروش می‌رسد. قیمت ردمی K50 گیمینگ شیائومی با توجه به عملکردی که ارائه می‌دهد کاملاً مناسب است. همانطور که می‌دانید یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران گوشی‌های لمسی آسیب دیدن نمایشگر است که تعمیر آن، می‌تواند هزینه هنگفتی را به همراه داشته باشد.

جدیدترین بررسی‌های ویدئویی محصول

در پی این روند، معاون گروه شیائومی، در سال گذشته اظهار داشته که در سال آینده هر کشور یک فروشگاه Mi خواهد داشت تا هر یک از طرفداران در نزدیکی خود یک خانه شیائومی داشته باشند. همانطور که می‌دانید در سرتاسر جهان، همه روزه برای انواع محصولات برندهای مختلف هزینه‌های قابل ملاحظه‌ بسیاری صرف تبلیغات می‌شود؛ در نتیجه قیمت نهایی محصولات بیشتر می‌شود. در این بحبوحه، شرکت شیائومی هزینه‌ای صرف تبلیغ رسانه‌ای یا تلویزیونی محصولاتش نمی‌کند و تمام تبلیغات این برند از طریق شبکه‌های مجازی و توسط اینترنت صورت می‌گیرد.

مشخصات ردمی k50 گیمینگ از نظر نرم افزار

این دوربین حتی می‌تواند در شرایط نوری بد نیز به خوبی عکسبرداری کند و با بهره‌گیری از پردازشگر دیجیتالی تصاویر پیشرفته‌تر، می‌تواند جزئیات زیادی را به ثبت برساند. لنز اولترا واید نیز یک لنز شبیه به لنزهای مقرون به صرفه است که کیفیت چندان خوبی را از این لنز شاهد نخواهید بود. شاهد یکسری مشکلات در پردازش رنگ‌های این دوربین هستیم که هاله‌ای بنفش را به ما نشان می‌دهد که اصلا نمی‌توان برروی دوربین این گوشی حساب باز کرد.

◄ صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi K50 Gaming

گوشی شیائومی Redmi K50 Ultra معرفی شد سخت افزار مگ