گروه میلیون دلاری فوتبال آلاباما به تگزاس سفر نخواهد کرد. در اینجا دلیل آن است

مؤسسه بازدیدکننده، طبق قرارداد، 500 بلیط رایگان دریافت می کند و ممکن است تا 4500 بلیط اضافی در هنگام ارسال درخواست کند.

نیک سابان:چگونه نیک سابان فوتبال آلاباما را متحول کرد – و یک خون آبی را برای همیشه تغییر داد

این اولین باری نیست که در مورد مکان های نشستن گروه در بازی های تگزاس بحث می شود. توجه به گروه LSU جلب شد که باید برای یک بازی 2019 بالا بنشینند.

در بیانیه آمده است: «با توجه به محل نشستن و پیکربندی تخصیص بلیط مؤسسه بازدیدکننده در ورزشگاه یادبود Darrell K Royal-Texas، گروه میلیون دلاری این سفر آخر هفته را برای بازی فوتبال آلاباما در تگزاس انجام نخواهد داد.

زبان قرارداد از قرارداد خانه و خانه امضا شده در سال 2018 می‌گوید صندلی‌های گروه موسیقی مؤسسه بازدیدکننده باید از تخصیص بلیط مؤسسه بازدیدکننده باشد.

فوتبال آلاباما:سوالات باقی مانده فوتبال آلاباما در بازی تگزاس

این اولین باری است که گروه از فصل 2020 که حضور در آن به دلیل همه‌گیری کووید-19 بسیار محدود بود، با تیم فوتبال سفر نمی‌کند.

این مقاله در ابتدا در The Tuscaloosa News منتشر شد: چرا فوتبال آلاباما با گروه میلیون دلاری مقابل تگزاس لانگ‌هورنز نخواهد داشت.



منبع

در بازی فوتبال آلاباما در مقابل تگزاس، «Yea Alabama»، «Tusk»، «Basket Case» یا هر آهنگ محبوب دیگری از گروه میلیون دلاری را نخواهید شنید.

گروه میلیون دلاری، که بیش از یک قرن است که وجود دارد، طبق وب سایت آن، حدود 400 عضو دارد.

در این قرارداد همچنین آمده است: “موسسه میزبان اطلاعاتی را در مورد مکان استاندارد صندلی برای اعضای گروه موسیقی موسسه بازدیدکننده ارائه خواهد کرد.”

در بیانیه ای که با The Tuscaloosa News به اشتراک گذاشته شد، گروه به آستین سفر نخواهد کرد. شماره 1 آلاباما روز شنبه (11 صبح، FOX) با شماره 22 تگزاس روبرو می شود.