گارد ساحلی: 1 کشته و 4 مفقود بر اثر غرق شدن قایق چارتر ماهیگیری لوکس در سواحل آلاسکا

طبق وب سایت شرکت، Kingfisher Charters بسته های ماهیگیری همه جانبه را ارائه می دهد و سفرهای هدایت شده را با قایق های برقی 30 فوتی انجام می دهد که می توانند تا شش ماهیگیر را در یک قایق حمل کنند.

Kingfisher Charters بلافاصله به درخواست ABC News برای اظهار نظر پاسخ نداد.

Kingfisher Charters، یک شرکت مستقر در سیتکا که سفرهای ماهیگیری همه جانبه را انجام می دهد، کشتی مفقود شده را عصر یکشنبه به گارد ساحلی گزارش کرد. به گفته گارد ساحلی، کشتی آخرین بار روز یکشنبه بعد از ظهر در نزدیکی جزیره Kruzof، کمتر از 10 مایلی از جزیره صخره ای کوچکی که کشتی در آن پیدا شد، مشاهده شد.

عکس: سیتکا، آلاسکا.  (گتی ایماژ)

پس از غرق شدن یک قایق ماهیگیری چارتر لوکس در سواحل آلاسکا، گارد ساحلی در جستجوی چهار مفقود شده است.

سیتکا اغلب ماهیگیران را از سراسر ایالات متحده به دلیل ماهیگیری شاه ماهی قزل آلا و ماهی هالیبوت، که هر دو در حال حاضر در فصل هستند، جذب می کند. بر اساس آخرین داده های سرشماری، سیتکا که در منطقه جنوب شرقی آلاسکا واقع شده است، بیش از 8000 ساکن در سراسر جزیره بارانوف دارد.

بیشتر: خرس قطبی مادر و پسر 1 ساله خود را پس از حمله به روستای دورافتاده آلاسکا کشت.

عکس: سیتکا، آلاسکا. (گتی ایماژ)

سازمان آتش نشانی سیتکا و کشتی های خصوصی نزدیک به گارد ساحلی در تلاش های جستجو کمک می کنند. سازمان آتش نشانی سیتکا تمام سوالات مربوط به جستجو را به گارد ساحلی ارجاع داد.

ترور لیمن، افسر وظیفه فرمانده گارد ساحلی، با استناد به چندین «ناشناس» درگیر در جستجو، گفت: «ما به سرعت در حال کار برای یافتن افراد ناشناس هستیم.

به گفته گارد ساحلی، امدادگران یک فرد فوت شده را در نزدیکی کشتی که تا حدی در نزدیکی جزیره کوچکی در نزدیکی سیتکا، آلاسکا غوطه ور شده بود، پیدا کردند.

بیشتر: 2 نفر، سگ از غرق شدن قایق در سواحل جورجیا نجات یافتند

جنا هریسون از ABC News در این گزارش مشارکت داشت.

1 کشته و 4 مفقود پس از غرق شدن قایق چارتر ماهیگیری لوکس در سواحل آلاسکا: گارد ساحلی در ابتدا در abcnews.go.com ظاهر شد.



منبع

گارد ساحلی فوراً اطلاعاتی در مورد ماهیگیران مفقود ارائه نکرد.