کینزینگر پس از دریافت تهدید پستی مبنی بر اعدام او، همسر و نوزاد 5 ماهه‌اش می‌گوید: «در آینده خشونت وجود دارد».

“این تهدیدی که وارد شد، به خانه من پست شد. ما آن را چند روز پیش گرفتیم، و من و همسر و فرزند 5 ماهه ام را تهدید به اعدام می کند. ما هرگز ندیده ایم و نداشته ایم. کینزگر که نماینده منطقه شانزدهم کنگره ایلینوی است، گفت.

سخنگوی کینزینگر گفت که دفتر وی این تهدید را گزارش کرده است و آنها “اقدامات احتیاطی بیشتری را برای خانواده نماینده کنگره اتخاذ می کنند.”

در حالی که کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان به برگزاری جلسات عمومی خود درباره تحقیقات خود در مورد محاصره کنگره ادامه می دهد، نظرسنجی جدید ایپسوس/ای بی سی نیوز نشان داد که اکثریت آمریکایی ها می گویند دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا باید به دلیل نقشش در شورش کنگره متهم شود. .

نماینده آدام کینزینگر، نماینده ایالتی، در حالی که کمیته منتخب مجلس که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره تحقیق می کند، در جلسه استماع در کنگره در واشنگتن، پنجشنبه، 16 ژوئن 2022، گوش می دهد.J. Scott Applewhite/AP

  • پوچاراپون نئامانی از Insider گزارش داد که کینزینگر در طول مصاحبه خود گفت که حزب جمهوری خواه “کاملاً مردم آمریکا را در حقیقت ناکام گذاشته است” و استدلال کرد که ترامپ “می دانست که دارد چه کار می کند” قبل از محاصره کنگره.

    او افزود که نگران امنیت شخصی خود نیست، اما نگران خانواده اش است.

    کینزینگر گفت: «من مطمئناً فکر می‌کنم رئیس‌جمهور به خاطر دانستن آنچه انجام داده، توطئه فتنه‌انگیز، دست داشتن در این بخش‌های مختلف فشار بر وزارت دادگستری، معاون رئیس‌جمهور و غیره مقصر است. متأسفانه، حزب من در حقیقت مردم آمریکا را کاملاً شکست داده است.»

    کینزینگر گفت: “نگران نیستم – اما حالا که همسر و بچه دارم، البته کمی متفاوت است.” “من به شما می گویم که خشونت در آینده وجود دارد. و تا زمانی که نتوانیم حقیقت را به مردم بگوییم، نمی توانیم انتظار دیگری داشته باشیم.”

    نماینده آدام کینزینگر، نماینده ایالتی، در حالی که کمیته منتخب مجلس که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره تحقیق می کند، در جلسه استماع در کنگره در واشنگتن، پنجشنبه، 16 ژوئن 2022، گوش می دهد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    آدام کینزینگر، نماینده جمهوری خواه، پس از اینکه گفت تهدیدی از طریق پست علیه او و خانواده اش دریافت کرده است، نسبت به “خشونت در آینده” هشدار داد.

    کینزینگر این اظهارات را یکشنبه در “این هفته” در ABC News در حالی که درباره کار خود در کمیته 6 ژانویه بحث می کرد، بیان کرد. او گفت که موقعیت او به عنوان یکی از تنها دو جمهوری خواه در کمیته او را در معرض تهدید قرار داده است.

    آدام کینزینگر، نماینده جمهوری خواه گفت که تهدیدی از طریق پست دریافت کرده است که او و خانواده اش را “اعدام” می کند.

  • کینزینگر یکی از دو جمهوری خواه کمیته 6 ژانویه است که جلسات عمومی درباره تحقیقات خود را برگزار می کند.

او گفت که «خشونت در آینده» وجود خواهد داشت، مگر اینکه «سیاستمداران بتوانند حقیقت را به مردم بگویند».