کینزینگر می‌گوید بنن یک نمونه بود و شاهدان آینده بهای نادیده گرفتن احضاریه‌ها برای حضور در کمیته 6 ژانویه را خواهند پرداخت.


  • آدام کینزینگر، نماینده پارلمان گفت که محکومیت استیو بنن در روز جمعه «عدالت» بود.

  • بنن پس از سرپیچی از کمیته مجلس نمایندگان که در 6 ژانویه تحقیق می کرد، به توهین جنایی مجرم شناخته شد.

  • کینزینگر شاهدان آینده را از نادیده گرفتن احضاریه های کنگره منصرف کرد.

آدام کینزینگر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا گفت محکومیت استیو بنن در روز جمعه «عدالت» بود، زیرا بنن به احضاریه کمیته مجلس نمایندگان در مورد بررسی رویدادهای 6 ژانویه 2021 پاسخ نداد.

کینزینگر همچنین در یک حضور در روز شنبه هشدار داد “این هفته” شبکه ABC که شاهدان آینده که احضاریه ها را نادیده می گیرند، با سرنوشت مشابهی روبرو خواهند شد.

کینزینگر گفت: “خوب است. یعنی عدالت، درست است؟ وارد شوید، اگر می خواهید پنجمین را در مقابل کمیته ما می توانید مطرح کنید، اما نمی توانید احضاریه کنگره را نادیده بگیرید وگرنه هزینه آن را می پردازید.” “این به هر شاهد آینده نیز مربوط می شود.”

روز جمعه، بنن که به عنوان مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا خدمت می کرد، به دلیل امتناع از اطاعت از احضاریه ای که وی را ملزم به حضور در جلسه بود، به دو اتهام توهین جنایی به کنگره محکوم کرد.

هر اتهام حداکثر یک سال زندان و 100000 دلار جریمه دارد.

بنن قرار است در ماه اکتبر محکوم شود اما در مصاحبه ای با تاکر کارلسون در روز جمعه گفت که حاضر است در همبستگی با ترامپ به زندان برود.

بنن گفت: من از ترامپ و قانون اساسی حمایت می کنم و یک اینچ هم عقب نشینی نمی کنم و اگر به زندان بروم، همینطور باشد.

وکلای بنن بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع