کنگره 858 میلیارد دلار هزینه دفاعی را تایید کرد

لایحه دفاع شامل بودجه برای حمایت از اوکراین و ناتو است.

بیشتر: مجلس لایحه دفاعی را برای لغو دستور واکسن کووید تصویب کرد

این قانون، پنتاگون را ملزم می‌کند تا با استفاده از خدمات بهداشتی از راه دور و ایجاد برنامه‌های کارآموزی، کمبود 1000 ارائه‌دهنده سلامت رفتاری یونیفرم‌پوش و غیرنظامی را حل کند که در آن روان‌شناسان بتوانند در ازای تعهد به خدمت، آموزش خود را در یک مرکز درمانی نظامی به پایان برسانند.

لایحه دفاع به سایر جنبه‌های کیفیت زندگی می‌پردازد، مانند ایجاد یک برنامه آزمایشی برای بازپرداخت هزینه‌های خاص مراقبت از کودکان به اعضای خدمات که مربوط به تغییر ایستگاه دائمی است و گزینه‌های بازپرداخت مالی برای همسران را گسترش می‌دهد.

سناتور جمهوریخواه جان کورنین از تگزاس پیش از این گفت: «با توجه به تهدیداتی که کشور ما در سرتاسر جهان با آن مواجه است – اعم از روسیه، ایران، چین، کره شمالی، جنگ با تروریسم – NDAA نمی تواند فوری تر یا مهم تر باشد». رای سنا به این لایحه این قانون تضمین می کند که ارتش ما در صورت درخواست، دارای منابع، آموزش دیده و آماده برای اقدام است.»

همچنین با گسترش اختیارات برای تعدیل کمک هزینه اولیه برای مسکن با کیفیت در مناطق پر هزینه، نیازهای مسکن مقرون به صرفه را برای اعضای خدمات هدف قرار می دهد.

هزینه های آب و هوایی مواد شیمیایی مضر، سوخت های جایگزین را هدف قرار می دهد

این لایحه هزینه ای را برای مطالعه PFAS یا مواد شیمیایی مضر در آب آشامیدنی و تجهیزات آتش نشانی مجاز می کند.

“هنوز خیلی بالاست”: لوید آستین، وزیر دفاع، به هیئت مستقلی دستور داد تا در مورد خودکشی نظامی تحقیق کنند

این لایحه دفاعی، کسانی را که در آلاسکا خدمت می کنند، با آغاز برنامه ای برای بازپرداخت هزینه بلیط هواپیما برای اعضای خدماتی که به خانه های خود سفر می کنند، ایجاد یک برنامه اشتراک خودرو در تاسیسات از راه دور و ارائه “پرداخت قطب شمال” برای جبران خسارت اعضای خدماتی که عملیات هوای سرد انجام می دهند، هدف قرار می دهد.

افزایش حقوق پرسنل نظامی

میلیون ها شغل سبز به ایالات متحده می آیند. فقط یک مشکل: آیا می توانیم حتی آنها را پر کنیم؟

این طرح ابتکار کمک امنیتی اوکراین را گسترش می دهد که 800 میلیون دلار در سال 2023 مجوز می دهد – افزایش 500 میلیون دلاری نسبت به درخواست اولیه در پیشنهاد بودجه بایدن.

بیشتر: سوئدی مورکزی آمریکایی توسط روس ها آزاد شد. کاخ سفید می گوید جنگ “هیچ نشانه ای” به زودی پایان خواهد یافت: به روز رسانی ها

موشک انداز چندگانه Grad ارتش اوکراین به مواضع روسیه در خط مقدم نزدیک باخموت، منطقه دونتسک، اوکراین، در روز پنجشنبه، 24 نوامبر 2022، راکت شلیک می کند.

این لایحه هزینه افزایش 4.6 درصدی حقوق را برای اعضای خدمات نظامی و نیروی کار غیرنظامی وزارت دفاع مجاز می کند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: هزینه 858 میلیارد دلاری پنتاگون شامل افزایش حقوق و کمک به اوکراین است.



منبع

تحقیقات USA TODAY یک بحران خودکشی را در آلاسکا نشان داد که در آن 17 سرباز در سال 2021 بر اثر خودکشی تایید شده یا مشکوک جان خود را از دست دادند.

ما می‌توانیم اشتباهاتی را که مرتکب شده‌ایم اصلاح کنیم، اما اگر انرژی لازم برای فراهم کردن فرصت‌هایی برای شهروندان کشورتان برای دفاع از خود و کمک به متحدانمان در سراسر جهان را نداشته باشید، نمی‌توانید این کار را انجام دهید. مانچین قبل از رأی گیری سنا درباره اصلاحیه او گفت. ما وضعیت ابرقدرت را حفظ نخواهیم کرد.»

حمایت از جنگ اوکراین علیه روسیه

موشک انداز چندگانه Grad ارتش اوکراین به مواضع روسیه در خط مقدم نزدیک باخموت، منطقه دونتسک، اوکراین، در روز پنجشنبه، 24 نوامبر 2022، راکت شلیک می کند.

اکنون برای امضای مورد انتظار او به سمت میز رئیس جمهور جو بایدن می رود.

قانون مجوز دفاع ملی، که هر سال بودجه ای را برای اولویت های پنتاگون فراهم می کند مانند آموزش و تجهیزات، هفته گذشته مجلس را تصویب کرد. مبلغ 857.9 میلیارد دلاری که برای تامین مالی تصویب شده بود، به 45 میلیارد دلار بیش از درخواست اولیه بودجه بایدن رسید.

این لایحه شامل ماده ای است که مستلزم بازنگری در میزان خودکشی در نیروهای مسلح است. این مجوز بهبود مراقبت های بهداشتی رفتاری در ارتش، گسترش برنامه روانشناسی بالینی موجود و ایجاد برنامه های مشاوره جدید را می دهد.

این نیاز به گزارش مفصلی در مورد بررسی های آب و هوای نیروی کار و مطالعه استفاده از سوخت جایگزین برای وسایل نقلیه ناوگان غیر تاکتیکی تا پایان سال 2030 دارد.

عبور خودروی نظامی اوکراینی از روستای زاریچنه، منطقه دونتسک، اوکراین، جمعه، 2 دسامبر 2022.

قبل از تصویب، سناتور جو مانچین، DW.Va. اصلاحیه ای را ارائه کرد که امنیت انرژی را هدف قرار می داد. این اصلاحیه پیش از رای گیری مورد حمایت بایدن قرار گرفت، اما در سنا به تصویب نرسید. مانچین گفت که پیشنهاد اصلاحی مجوز او باعث کاهش قبوض انرژی و راه اندازی پروژه های انرژی پاک می شود.

در اینجا چیزی است که شامل آن می شود:

کاهش نرخ خودکشی اعضای خدمات

بیشتر: اخبار سیاسی را سریع و دقیق به صندوق پستی خود تحویل بگیرید.

واشنگتن- مجلس سنا پنجشنبه شب یک لایحه تقریباً 858 میلیارد دلاری برای هزینه‌های دفاعی را تصویب کرد که حقوق سربازان را افزایش می‌دهد، میلیاردها دلار برای کمک به اوکراین برای دفع نیروهای روسی ارسال می‌کند و به نرخ نگران‌کننده خودکشی در نیروهای مسلح آمریکا رسیدگی می‌کند.

قانون به تدریج حذف می شود دستوری که از آگوست 2021 اجرا می شود و اعضای خدمات را ملزم به دریافت واکسن کووید-19 می کند. دموکرات ها با این تغییر موافقت کردند تا حمایت دو حزبی از این قانون را به دست آورند.

عبور خودروی نظامی اوکراینی از روستای زاریچنه، منطقه دونتسک، اوکراین، جمعه، 2 دسامبر 2022.

همچنین مستلزم ایجاد ابتکار سلامت مغز Warfighter است که هدف آن بهبود سلامت مغز اعضای خدمات است.

تمرکز بر سلامت روان به دنبال افزایش مرگ و میرهای خودکشی، به ویژه در ارتش است. آخرین گزارش سالانه پنتاگون در مورد خودکشی در سال 2020 نشان داد که برای سربازان فعال، میزان خودکشی از 20.3 در هر 100000 نفر در سال 2015 به 28.7 در هر 100000 در سال 2020 افزایش یافته است.

این لایحه دفاعی با 350 رای موافق در برابر 80 رای موافق و 83 در مقابل 11 رای در مجلس سنا به تصویب رسید.

این لایحه مستلزم ارائه گزارشی در مورد برنامه های کمک امنیتی به اوکراین است و شامل ماده ای است که “احساس کنگره را بیان می کند که تعهد ایالات متحده به ناتو آهنین است” و بر اهمیت حفظ پاسخ واحد به جنگ در اوکراین تاکید می کند.