کمپبل پس از باخت 48-45 مقابل سیاتل سعی می کند از دفاع محافظت کند

شیرها در سال گذشته 467 امتیاز از دست دادند – سی و یکمین در لیگ – در حالی که 3-13-1 پیش رفتند. آنها اجازه داده اند که در این فصل 141 بدترین لیگ را کسب کنند. این میانگین 29.0 امتیاز در 21 بازی اول کمپبل به عنوان مربی است.

ما دو بار توپ را برگرداندیم و یکی از آنها به هفت امتیاز رفت. این تفاوت در بازی است.»

الکس آنزالونه، مدافع خط شیرها فکر نمی‌کند که این یک مشکل استعدادی است که مانع دفاع شود.

کمبل گفت که گلن و کارکنانش در بررسی دفاع کمک خواهند کرد، اما عملکرد خود آنها بخشی از آن خواهد بود.

او گفت: «ما همه چیز را بررسی خواهیم کرد. “من فکر می کنم AG یک مربی جهنمی است – به همین دلیل او را استخدام کردم – اما ما همه چیز را در مورد دفاع خود بررسی خواهیم کرد. فکر می‌کنم این زمان برای یک شیرجه عمیق است.»

متکالف اوایل هفته به جف اوکودا، مدافع کرنر لیونز ضربه ای زد و گفت که خودش را به عنوان یک کرنر خاموش ثابت نکرده است زیرا در توپ های عمیق کمک ایمنی دریافت می کند. متکالف با هفت شکار به طول 149 یارد، شامل دو بازی طولانی در حالی که با اوکودا مطابقت داشت، به پایان رسید.

___

دیترویت (AP) – دن کمپبل، مربی شیرهای دیترویت احساس کرد که باید یک روز پاک داشته باشد.

او گفت: «من لزوماً نمی‌دانم که آیا عقب‌نشینی وجود داشته است یا خیر». او به وضوح یکی از دریافت کنندگان برتر لیگ است. من که یک رقیب هستم، واضح است که می خواهم در نبردهای تن به تن با او پیروز شوم.”

پوشش بیشتر AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

کمپبل گفت: از نظر دفاعی، ما خوب نبودیم. واضح است که ما باید همه چیز را تمیز کنیم، و من با (آرون گلن هماهنگ کننده دفاعی) این موضوع را بررسی خواهم کرد. ما به طرح و پرسنل نگاه خواهیم کرد و بهترین مناسب را پیدا خواهیم کرد. نه فقط برای اینکه شانس پیروزی در بازی بعدی خود را داشته باشیم، بلکه برای بردن سه یا چهار بازی در ادامه راه. اگر این به معنای بازی با جوانان بیشتر باشد، این کاری است که ما انجام خواهیم داد.”

کمپبل فکر می کند که مشکلات دفاعی دیترویت ممکن است یک علت اساسی داشته باشد. متأسفانه، این موردی نیست که او بتواند آن را برطرف کند.

آیدان هاچیسون، بازیکن تازه کار شیرها در خط دفاعی، گفت: “اگر حمله شما 45 امتیاز کسب کند، فکر می کنم باید بازی را برنده شوید.” به خاطر به دست آوردن آن امتیازات، به حمله کمک می کند، اما این یک عملکرد دفاعی ضعیف بود. ما باید بهتر از این باشیم.»

اوکودا گفت که بازی را به عنوان یک مسابقه کینه توزی بین این دو نمی بیند.

جرد گاف برای 378 یارد و 4 تاچ داون پاس داد، اما دیترویت در برابر جنو اسمیت و سیاتل سیهاوکس در یک باخت وحشیانه 48-45 در روز یکشنبه مبارزه کرد. اسمیت 369 یارد و 3 تاچ داون را به خود اختصاص داد و رشاد پنی 151 یارد و دو تاچ داون را به سرعت انجام داد.

خوب این، و یک دفاع متخلخل.

او گفت: «من فکر می‌کنم ما اعتماد به نفس نداریم – این کاملاً واضح است. برای بدست آوردن آن، باید در بازی ها تولید داشته باشید و موفقیت داشته باشید. شما باید نمایشنامه ها را متوقف کنید و نمایشنامه ها را متوقف کنید – چیزهایی از این نوع. ما فاقد آن هستیم و این منجر به اشتباه ما می شود.»

سیاتل هرگز از بازیکن خود استفاده نکرد. Seahawks در هفت درایو به گل رسید، یک گل میدانی را در هشتم از دست داد و یک زانو گرفت تا بازی را در نهم به پایان برساند. آنها همچنین در برگشت 40 قدمی طارق وولن در نیمه دوم گلزنی کردند.

شیرها سی امین تیم در دوران سوپربول هستند که در چهار بازی اول خود حداقل 140 امتیاز کسب کرده اند. 29 بازی اول 109-7 (.940) پیش رفت در حالی که دیترویت 1-3 است.

او گفت: “این NFL است و همه به اندازه کافی خوب هستند که در این لیگ بازی کنند.” ما می دانیم که مردی مانند دی کی متکالف قرار است نمایشنامه بسازد. این خطاهای ذهنی و فوتبال بی انضباط است که شما را به دردسر می اندازد. این جایی است که ما در حال حاضر به عنوان یک دفاع هستیم و همه ما باید قسمت خود را از پازل پر کنیم.

متکالف با تکرار عبارتی که در اوایل هفته استفاده کرده بود، گفت: “کلاه بر سر اوست – او گوشه خوبی است.”