کریس جیکوبز در بحبوحه تیراندازی حزب جمهوری خواه به سمت کنترل اسلحه خود از پیشنهاد انتخاب مجدد خود انصراف داد

جنبش در قوانین کنترل اسلحه در سطوح ایالتی و فدرال، چشم انداز نتایج متفاوت را به جای سیاست یکپارچه نشان می دهد. در حالی که سوزان کالینز، سناتور جمهوری‌خواه مین اخیراً گفت که یک گروه دو حزبی از سناتورها پیشرفت قابل توجهی در مذاکرات اصلاحات قانون اسلحه داشته‌اند، مخالفت حزب جمهوری‌خواه در سنا به راحتی می‌تواند مانع از این تلاش‌ها شود.

جیکوبز اصرار داشت که به دلیل واکنش‌های شدید تصمیم به کناره‌گیری از رقابت‌ها نداشته است و گفت: «در این موضوع هیچ احساس گرمی نکردم. هیچکس در مورد ممنوعیت سلاح تهاجمی با من تماس نگرفت.»

اعلامیه جیکوبز یک روز پس از آن اعلام شد که جو بایدن یک درخواست شدید برای ممنوعیت سلاح های تهاجمی و ممنوعیت مجلات با ظرفیت بالا ارائه کرد.

اشلی رو، گزارش داد که جیکوبز گفت که قصد دارد قانونی را ارائه کند که دسترسی به زره بدن را محدود کند و این لایحه را به نام آرون سالتر، افسر پلیس بازنشسته ای که در تیراندازی دسته جمعی در سوپرمارکت تاپس در بوفالو در 14 می کشته شد، نامگذاری کند. مجری 7 اخبار شاهد عینی. سالتر به عنوان نگهبان امنیتی در سوپرمارکت کار می کرد و در تلاش برای متوقف کردن تیرانداز به سمت تیرانداز شلیک کرد، اما مرد مسلح زره بدن پوشیده بود و 10 نفر را کشت.

دونالد ترامپ جونیور: «RepJacobs جمهوری‌خواه قبلاً به قاتلان اسلحه تسلیم شده است که پیشنهادهایشان حتی برای محافظت از خانواده‌ها و فرزندان ما در برابر جنایتکاران و قاتلان انجام نمی‌دهد.» گفت در توییتر. او این را می‌داند، اما نمی‌تواند در برابر گرفتن چند تیتر درخشان از رسانه‌های اصلی مقاومت کند.»

جیکوبز: “من به ممنوعیت چیزی مانند AR-15 رای خواهم داد.” گفت در 27 می بنابراین می‌خواهم واضح بگویم، به آن رای خواهم داد.»

به گزارش Rochesterfirst.com، رئیس بخش محافظه کار ایری، نیویورک، رالف لوریگو، موضع جیکوبز را “بسیار ناامیدکننده” توصیف کرد و گفت: “ما نمی توانیم از او در این منطقه حمایت کنیم.”

جیکوبز در توضیح حمایت خود از چنین اقداماتی به Buffalo News گفت: «پدر بودن و داشتن فرزندان کوچک و تجسم آنچه آن والدین از سر می‌گذرانند و، حدس می‌زنم، اینکه بتوانیم شخصاً آن را احساس کنیم، قطعاً تأثیر داشته است. ”

مربوط: بعید به نظر می رسد که تعداد اعضای بدن برای جمهوری خواهان برای اصلاحات اسلحه کافی باشد

عکس: ژاکلین مارتین/AP

در تگزاس، فرماندار جمهوری خواه، گرگ ابوت پرسید ستوان او و یک قانونگذار ایالتی در سطح عالی “هر یک کمیته قانونگذاری ویژه ای را تشکیل می دهند”. ابوت اصرار داشت که “ما باید مسائل دوگانه ایمنی مدارس و خشونت جمعی را دوباره ارزیابی کنیم”، اما تگزاس از نظر تاریخی چنین کرده است. کاهش محدودیت های سلاح گرم در پی تیراندازی های دسته جمعی





Source link

یکی از نمایندگان جمهوریخواه کنگره نیویورک که اخیراً از قانون کنترل اسلحه حمایت کرده است، روز جمعه اعلام کرد که پس از واکنش شدید نسبت به موضع خود، دیگر به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود.

دولت‌ها رویکردهای متفاوتی را در برخورد با خشونت با اسلحه اتخاذ کرده‌اند. نیویورک تایمز گزارش داد که قانونگذار نیویورک روز پنجشنبه مجموعه ای از لوایح را تصویب کرد که اکثر غیرنظامیان را از خرید زره بدن منع می کرد و شرط سنی برای خرید تفنگ نیمه اتوماتیک را به 21 سال افزایش داد.

جیکوبز که در سال 2020 توسط انجمن ملی تفنگ تأیید شد و اخیراً قانونی را برای حمایت از حقوق صاحبان اسلحه ورشکسته ارائه کرده است، از هیچ سیاستی که تأثیر چشمگیری بر مالکیت اسلحه داشته باشد، حمایت نکرد. در عوض، جیکوبز از اقداماتی که دسترسی به سلاح‌های مرگبار به‌ویژه در قتل‌عام‌های دسته‌جمعی اخیر را محدود می‌کند، حمایت کرد.

او گفت: «این صرفاً یک تفکر شخصی، دعا و صحبت با مردم است، که من احساس کردم این کار درستی است. و اکنون زمان انجام آن بود.

“این کسی نیست که ما تایید کردیم. ما این کریس جیکوبز را تایید نکردیم… او در واقع سمت چپ آن است [US House Speaker] جرارد کاسار، رئیس ایالتی حزب محافظه کار نیویورک، روز پنجشنبه به نیویورک پست گفت: نانسی پلوسی در این مورد.

<span>عکس: ژاکلین مارتین/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/rH.a.nsd3JGEIw2g2cKm1A–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/4_BUpgcmODIl26El7kR4Uw–~B/aD0wO3c9MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/0b3d82feb85b0bb3c709e6ee6179edfa” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/rH.a.nsd3JGEIw2g2cKm1A–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNQ–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/4_BUpgcmODIl26El7kR4Uw–~B/aD0wO3c9MDthcHBpZD15dGFjaHlvbg–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/0b3d82feb85b0bb3c709e6ee6179edfa”/></div>
</div>
</div>
<p>«افراد نمی توانند آبجو بخرند، نمی توانند سیگار تهیه کنند [until] 21، جیکوبز گفت.  من فکر می‌کنم کاملاً منطقی است که محدودیت سنی، حداقل برای این سلاح‌های نیمه خودکار بسیار کشنده و با ظرفیت بالا، 21 سال باشد.»</p>
<p><button class=داستان ادامه دارد

حمایت کریس جیکوبز از چنین قوانینی – که در پی تیراندازی های مرگبار در یک فروشگاه مواد غذایی در بوفالو، نیویورک، خواربارفروشی و Uvalde، تگزاس، مدرسه ابتدایی صورت گرفت – باعث شده بود که همکاران محافظه کار و جمهوری خواه او حمایت خود را پس بگیرند.

واکنش‌ها به سخنرانی رئیس‌جمهور عمدتاً از خطوط حزبی پیروی می‌کرد، به طوری که دموکرات‌ها از پیشنهادات او حمایت کردند و جمهوری‌خواهان آنها را به‌عنوان سیاسی‌سازی نابجا مورد انتقاد قرار دادند.

نظرات جیکوبز در مورد قانون اسلحه در تضاد کامل با همتایان خود در جمهوری خواهان بود که اغلب تیراندازی های دسته جمعی را به دلیل بیماری روانی مقصر می دانستند و پیشنهاد می کردند که ایمنی مدارس به امنیت مسلحانه بستگی دارد. برخی از محافظه کاران و جمهوری خواهان به دلیل اظهارات جیکوبز عملاً به عنوان یک خائن به حزب خود معرفی کردند.