کریس استایروالت، سردبیر سابق فاکس نیوز، می گوید اگر بینندگان شبکه با دید دقیق تری از رقابت به آنها نگاه می کردند، آمادگی بیشتری برای شکست ترامپ در سال 2020 داشتند.

وی ادامه داد: دقیقاً چه چیزی را سرپوش بگذاریم؟ ما هیچ برگه‌ای برای شمارش نداشتیم و هیچ آرای الکترالیتی برای اعطا نداشتیم. اگر در طول زمان به بینندگان درک دقیق‌تری از رقابت داده می‌شد، باخت ترامپ رقم می‌خورد. به‌عنوان یک نتیجه محتمل دیده می‌شود. به‌جای درک پیروزی کم او در سال 2016 به‌عنوان ناراحتی تکان‌دهنده، به بینندگان گفته شد که فرض کنند نظرسنجی‌ها اعمال نمی‌شوند (مگر اینکه برای ترامپ خوب باشند) و پیش‌بینی‌کنندگانی مانند من خواهند بود. دوباره اشتباه.”

با توجه به اینکه بایدن در آریزونا پیروز شود و نتایج در چندین ایالت دیگر در شب انتخابات همچنان در معرض خطر است، استایروالت از چگونگی تلاشش برای آماده کردن بینندگان برای نتایج اولیه صحبت کرد، نتایجی که نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان رای روز انتخابات را فرا گرفته‌اند. ترامپ از حامیانش می‌خواهد در 3 نوامبر 2020 فقط حضوری رای دهند – در حالی که آرای ارسالی پستی هنوز شمارش نشده، بسیاری از رقابت‌ها را به سمت دموکرات‌ها سوق می‌دهد.

در ماه ژوئن، استیروالت در مقابل کمیته مجلس نمایندگان حاضر شد که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره تحقیق می کرد، جایی که او به اهمیت آریزونا اشاره کرد و توضیح داد که چگونه میز تصمیم گیری به طور جدی به دنبال آگاه کردن بینندگان در مورد پویایی مسابقه 2020 بود. بسیاری از برگه های رای نامه ای و غیر حضوری.

ما به دردسرها رفته بودیم – و من به دردسرهایی که برای اطمینان از اینکه به بینندگان اطلاع می‌دادیم که این اتفاق می‌افتد، افتخار می‌کنم، زیرا کمپین ترامپ و رئیس‌جمهور به صراحت گفته بودند که تلاش خواهند کرد از این ناهنجاری سوء استفاده کنید.» و ما می دانستیم که قرار است بزرگتر شود، زیرا درصد آرای اولیه بالاتر بود.»

کریس استایروالت

استایروالت گفت که چنین پوشش‌هایی در دوران تصدی ترامپ در کاخ سفید رایج شد و به «خشمی» اشاره کرد که پس از آن که میز تصمیم‌گیری فاکس نیوز ایالت محوری آریزونا را برای جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی، در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 نامید، با آن مواجه شد.

کریس استایروالت در کتاب آینده‌اش درباره نقص‌های پوششی که در طول مدت حضورش در فاکس نیوز متوجه شده بود، نوشت.

  • ترامپ از اینکه فاکس از آریزونا برای بایدن فراخوانده بود، خشمگین بود، اما استایروالت از نتیجه گیری تیمش اطمینان داشت. (بایدن با 11000 رای از مجموع 3.4 میلیون رای داده شده، ایالت جنوب غربی را به دست آورد.)

    سناتور کوین کرامر، جمهوری‌خواه داکوتای شمالی، در میان آب‌فشان خشم در پی فراخوان آریزونا، خواستار اخراج من شد استایروالت نوشت و من را به “پوشانی” متهم کرد.

    استایروالت بخشی از میز تصمیم گیری فاکس بود که در سال 2020 قبل از دیگر خبرگزاری های مهم آریزونا را برای بایدن فراخواند.

  • استایروالت در کتاب «اخبار شکسته» از نحوه پوشش انتخابات 2020 توسط این شبکه انتقاد کرد.

  • Stirewalt در پانل 6 ژانویه گفت: “ما توانستیم زودتر تماس بگیریم.” ما توانستیم رقبا را شکست دهیم.»

    کریس استایروالت، سردبیر سابق سیاسی فاکس نیوز در کتاب پیش رو خود گفت که اگر بینندگان از طریق پوشش شبکه ارزیابی «دقیق‌تر» از رقابت به آنها داده می‌شد، برای شکست دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 آمادگی بیشتری داشتند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    کریس استایروالت سردبیر سابق سیاسی فاکس نیوز در 13 ژوئن در برابر کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان حاضر شد.AP Photo/ سوزان والش

    • اینسایدر برای اظهار نظر با فاکس نیوز تماس گرفت.

      استایروالت – که در ژانویه 2021 از فاکس اخراج شد – در کتاب «اخبار شکسته: چرا ماشین خشم رسانه‌ای آمریکا را تقسیم می‌کند و نحوه مقابله با آن» گفت که در طول 11 سال حضورش در این شبکه، به طور فزاینده‌ای شاهد پوشش‌هایی بود که چنین نبود. آنچه را که بینندگان باید بشنوند کاملاً ضبط کنید.