کریستی از کمبود جمعیت برای ترامپ در CPAC انتقاد می کند: “آن اتاق نیمه پر بود”

تصاویر دوربین از سخنرانی ترامپ در کنفرانس نشان داد که ظرفیت اتاق تقریباً کامل نیست. کریستی که در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در سال 2016 با ترامپ رقابت کرد و سپس در کمپین‌های انتخاباتی ترامپ در سال‌های 2016 و 2020 کار کرد، از حضور در سخنرانی استفاده کرد تا به چیزی که فکر می‌کند کاهش حمایت ترامپ است، اشاره کرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

ترامپ از سخنرانی در CPAC استفاده کرد تا خود را به عنوان ناجی حزب جمهوری خواه معرفی کند و به رای دهندگان گفت که او تنها کسی است که می تواند جلوی حمله آتی علیه دموکراسی آمریکایی را بگیرد.

کریستی گفت: «شاخص‌های زیادی در اینجا وجود دارد که نشان می‌دهد او از بسیاری جهات چیزی نیست که قبلاً بود، و بنابراین ما می‌خواهیم ببینیم که چگونه این کار انجام می‌شود.

کریس کریستی (R) فرماندار سابق نیوجرسی روز یکشنبه به نظر می رسید به اندازه جمعیتی که در سخنرانی اصلی رئیس جمهور سابق ترامپ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار (CPAC) در آخر هفته شرکت کرده بودند، مسخره کرد و گفت که اتاق “نیمه است”. پر شده.”

“در سال 2016، من اعلام کردم که صدای شما هستم. امروز اضافه می کنم: من جنگجوی شما هستم. ترامپ در این سخنرانی گفت: من عادل شما هستم و برای کسانی که به آنها ظلم شده و خیانت شده است، من قصاص شما هستم. یا آنها پیروز می شوند یا ما. و اگر آنها پیروز شوند، ما دیگر کشوری نداریم.»

ترامپ که اولین جمهوری خواه بود که بلافاصله پس از انتخابات میاندوره ای 2022 نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آغاز کرد، به دلیل آنچه که برخی آن را شروعی آرام در کارزار انتخاباتی خود می دانند مورد انتقاد قرار گرفته است. اما ترامپ همچنان در اکثر نظرسنجی ها پیشتاز است و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده است، تا کنون به عنوان رقیب اصلی او در جایگاهی قرار دارد.

کریستی در برنامه “این هفته” شبکه ABC گفت: “شما صحنه های CPAC را دیدید، آن اتاق نیمه پر بود.” دلیل اینکه من فکر نمی‌کنم تظاهرات‌ها ادامه داشته باشند… فکر نمی‌کنم تجمع‌ها به اندازه قبل باشند.»