کامیلا می‌گوید مادرشوهرش، ملکه الیزابت دوم، شگفت‌انگیزترین چشم‌های آبی و لبخندی را داشت که هرگز فراموش نخواهد کرد.

تمجیدهای دوشس سابق کورنوال تقریباً دو هفته پس از مرگ “مساله” پادشاه در اقامتگاهش در Balmoral، اسکاتلند در سن 96 سالگی انجام می شود.

ملکه کنسورت گفت: “باید برای او یک زن انفرادی خیلی سخت بوده باشد. هیچ نخست وزیر یا رئیس جمهور زن زن وجود نداشت.” او تنها بود، بنابراین فکر می‌کنم او نقش خودش را حک کرد.»

کامیلا در کلیپی از این مصاحبه که به طور کامل ساعت 8 شب به وقت صبح یکشنبه پخش می شود، می گوید: «او چشمان آبی فوق العاده ای دارد. “وقتی او لبخند می زند، تمام صورتش را روشن می کنند. من همیشه آن لبخند را به یاد خواهم داشت، می دانید، آن لبخند فراموش نشدنی است.”

ملکه الیزابت دوم و سپس شاهزاده چارلز و کامیلا، دوشس کورنوال، در سال 2005.

طبق گزارش ها، رابطه عاشقانه چارلز و کامیلا به سال 1986 بازمی گردد، زمانی که او با پرنسس دایانا ازدواج کرد و او با اندرو پارکر بولز ازدواج کرد. این جفت تنها در سال 1997 به عنوان یک زوج در معرض دید عموم قرار گرفتند.

ملکه، دوک ادینبورگ، شاهزاده ولز و آمپر؛  بازدید دوشس کورنوال از پاوندبری

اما تنها در سال 2000 بود که بنا به گزارش نیویورک تایمز، ملکه موافقت کرد به طور رسمی با کامیلا ملاقات کند. اگرچه ملکه در مراسم عروسی آنها در سال 2005 حضور نداشت، سال‌های پس از آن نشان داد که به نظر می‌رسید او و پادشاه پیوند نزدیکی داشتند.

کامیلا، همسر ملکه، در کلیپی از مصاحبه بی بی سی که روز یکشنبه منتشر شد، گفت ملکه الیزابت دوم چشمان آبی زیبا و لبخندی دارد که هرگز فراموش نخواهد کرد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

ملکه الیزابت دوم و سپس شاهزاده چارلز و کامیلا، دوشس کورنوال، در سال 2005.گتی ایماژ

ملکه الیزابت دوم در پاوندبری، دورست، در سال 2016.سمیر حسین/ گتی ایماژ

ارتباط کامیلا با پادشاه فقید از زمان شروع بحث برانگیز رابطه او با شاه چارلز سوم در دهه 1990 بسیار تکامل یافت.

این اظهارات همچنین قبل از تشییع جنازه ملکه است که قرار است 2000 شرکت کننده از جمله رئیس جمهور جو بایدن و اعضای خانواده سلطنتی را در روز دوشنبه در کلیسای وست مینستر برای مراسم گرامیداشت زندگی پادشاه گرد هم آورد.

ملکه الیزابت دوم و کامیلا، ملکه همسر.

کامیلا گفت که ملکه الیزابت دوم “چشم های آبی شگفت انگیز” و لبخندی “فراموش نشدنی” داشت.

  • کامیلا، همسر ملکه، در یک مصاحبه تلویزیونی بی بی سی به مادرشوهر فقید خود ادای احترام کرد.

  • ملکه الیزابت دوم و کامیلا، همسر ملکه، در سال 2019.Max Mumby/Getty Images

    • همسر ملکه همچنین پادشاه را به خاطر نقش خود در میان رهبران مرد جهان تحسین کرد.

    در فوریه، ملکه الیزابت دوم تأیید خود را از کامیلا به وضوح اعلام کرد که چه زمانی او اعلام کرد زمانی که چارلز سوم به پادشاهی رسید، او می‌خواست عروسش عنوان ملکه همسرش را داشته باشد و به سال‌ها سردرگمی درباره اینکه عنوان سلطنتی آینده او چه خواهد بود، پایان داد.

    «وقتی پسرم چارلز پادشاه شد، می‌دانم که همان حمایتی را که از من کردی به او و همسرش کامیلا خواهی داد؛ و این آرزوی صمیمانه‌ام این است که وقتی زمانش برسد، کامیلا شناخته شود. ملکه در بیانیه‌ای در مورد انعکاس سلطنت 70 ساله خود نوشت.

    در جای دیگری از مصاحبه، کامیلا به چگونگی تثبیت ملکه به عنوان یک نیروی زن قدرتمند در زمانی که رهبران جهان عمدتاً مرد بودند، اشاره کرد.