کارشناس: بالون جاسوسی چین نشان می‌دهد که این کشور در حال آماده‌سازی شهروندان برای جنگی است که ممکن است در هر زمانی رخ دهد

چانگ به فاکس نیوز دیجیتال گفت که دهه‌ها انفعال برای مبارزه با تجاوزات چینی در تایوان و دریای چین جنوبی و در سرتاسر جهان فضایی را ایجاد کرده است که چین از عواقب اقدامات تجاوزکارانه، مانند بالون جاسوسی که بر فراز آن شناور است، نمی‌ترسد. ایالات متحده برای روزها

چانگ توضیح داد: «ما می دانیم که چینی ها چه می کنند. آنها درگیر سریع ترین افزایش نظامی از زمان جنگ جهانی دوم هستند. آنها سعی می کنند رژیم خود را تحریم کنند و از همه بدتر آنها غیرنظامیان چین را برای جنگ آماده می کنند.

چانگ به حرکت اخیر رئیس جمهور چین، شی جین پینگ، اندکی پس از منصوب شدن برای سومین دوره دبیرکلی قبلی خود در کنگره ملی در ماه اکتبر، زمانی که وی چیزی را که از آن به عنوان “کابینه جنگ” یاد می شود، منصوب کرد، اشاره کرد.

یک کارشناس روابط ایالات متحده و چین به فاکس نیوز دیجیتال گفت: یک بالن جاسوسی چینی که بر فراز حریم هوایی ایالات متحده در مونتانا پرواز می کند، نشان می دهد که این کشور شهروندان خود را برای جنگ آماده می کند.

ترامپ به درخواست از مدیر بایدن می‌پیوندد تا بالون مشکوک جاسوسی چینی را سرنگون کند.

شی جین پینگ

چانگ، نویسنده کتاب «فروپاشی آینده چین» گفت: «چین در حال آماده شدن برای جنگ است. این کشور در اطراف خود درگیر فعالیت‌های بسیار تحریک‌آمیز و خطرناکی است و جنگ ممکن است در هر زمان و هر مکان رخ دهد.»

چانگ به فاکس نیوز دیجیتال گفت «هیچ راهی» وجود ندارد که توضیح درست باشد و دولت بایدن با انتقاد شدید جمهوری‌خواهان، از جمله ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، به دلیل سرنگون نکردن این کار که چانگ می‌گوید اگر در بایدن بود انجام می‌داد، مواجه شده است. موقعیت

پس از شناسایی بالون، دولت ایالات متحده بلافاصله برای محافظت در برابر جمع آوری اطلاعات حساس اقدام کرد.



منبع

یک بالن در آسمان بر فراز بیلینگز، مونتانا، 1 فوریه 2023 پرواز می کند.

بریگ: «دولت ایالات متحده یک بالن نظارتی در ارتفاع بالا را که در حال حاضر بر فراز قاره ایالات متحده است، شناسایی کرده و در حال ردیابی است. ژنرال پت رایدر، سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای گفت. “دولت ایالات متحده، از جمله NORAD، به ردیابی و نظارت دقیق آن ادامه می دهد. بالون در حال حاضر در ارتفاعی بسیار بالاتر از ترافیک هوایی تجاری حرکت می کند و تهدیدی نظامی یا فیزیکی برای مردم روی زمین ایجاد نمی کند. مواردی از این نوع فعالیت بالون قبلاً در چند سال گذشته مشاهده شده است.

رئیس جمهور چین شی جین پینگ به شرکت در بیست و نهمین نشست رهبران اقتصادی APEC همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه در بانکوک 19 نوامبر 2022 ادامه می دهد.

چین روز جمعه تایید کرد که مالک یک بالون نظارتی است که ادعا می‌کند یک کشتی تحقیقاتی غیرنظامی است که توسط بادهای غالب از مسیر خارج شده است و از این حادثه متاسف است.

گوردون چانگ، ستون نویس و نویسنده که چندین کتاب در مورد چین نوشته است، روز جمعه پس از کشف یک بالون نظارتی چینی بر فراز مونتانا در روز جمعه در توییتی نوشت: «بالون جاسوسی #چین به ما نشان می دهد که #چین برای جنگ آماده می شود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS کلیک کنید

ایالات متحده تاکنون از سرنگونی این بالون که بر فراز ایالتی در حال پرواز است که چندین تأسیسات نظامی آمریکا و میادین موشک های بالستیک قاره پیما را در خود جای داده است، تصمیم گرفته است، با این استدلال که انجام این کار می تواند افراد روی زمین را به خطر بیندازد.

چانگ ادامه داد: “چینی‌ها در تعدادی از فعالیت‌ها شرکت کرده‌اند که حاکمیت ما را نقض می‌کند، و برخی از این فعالیت‌ها به منزله اقدامات جنگی است، و ما پاسخی ندادیم. و این نه تنها در فوریه 2023 پاسخ نمی‌دهد، بلکه در طول دوره پاسخ نمی‌دهد. بنابراین، البته، چینی‌ها هم اکنون این ذهنیت را دارند. ما شرایط را برای جنگ بزرگ بعدی تاریخ ایجاد کرده‌ایم.»

چانگ گفت: «ایالات متحده تقریباً از هر منظری بسیار قدرتمندتر از چین است و با این حال چینی ها به این موضوع نگاه نمی کنند. چینی ها معتقدند که می توانند هر کاری که بخواهند انجام دهند، زیرا ما به آنها گفته ایم که می توانند این کار را انجام دهند.

بالون نظارتی چین: REP. والتز می گوید آمریکا تحت حمله جاسوسی چینی ها قرار دارد

چیس دوک/از طریق رویترز

هشدار نیروی هوایی به آسیاب داکوتای شمالی شرکت چینی تهدید امنیت ملی «مهم» است

گوردون چانگ

گوردون چانگ به فاکس نیوز دیجیتال گفت که چین شهروندان خود را برای جنگ آماده می کند.

در برنامه FOX NEWS بخوانید