چگونه قشر محافظه‌کار در نبرد با بایدن به دلیل تمرکز بر ترامپ شکست خوردند

جریان پول ممکن است داستان قانع‌کننده‌تری را در مورد یک جنبش مردمی بیان کند که بیشتر از جمهوری‌خواهان کنگره به سمت ترامپ گرایش دارد.

نماینده جیم بنکس، رئیس کمیته مطالعات جمهوری خواهان، که پیش از آن تلاش ها را برای آموزش اعضای مجلس نمایندگان جمهوری خواه در مورد IRA رهبری می کرد، پیش بینی کرد: «این یکی از آن لایحه هایی است که هر چه بیشتر مردم درباره آن بیاموزند، منفورتر می شود. تصویب شد. هر چه رای دهندگان قبل از روز انتخابات بیشتر در مورد آن بیاموزند، عواقب آن شدیدتر خواهد بود.»

در پنسیلوانیا، مهمت اوز، نامزد حزب جمهوری خواه، عمدتاً بودجه کمپین خود را به صورت شخصی تامین کرده است، به طوری که کمتر از 30 درصد از کل دریافتی های سه ماهه گذشته او از سوی مشارکت کنندگان فردی بوده است. از این مبلغ، فقط 18 درصد از کمک های مالی کوچک به دست آمده است، در حالی که بیش از نیمی برای جان فترمن، نامزد دموکرات ها، که بیش از دو برابر آنچه اوز انجام داد، به ارمغان آورد.

این ارقام، همراه با موفقیت مستمر ترامپ در جمع‌آوری کمک‌های مالی، نشان می‌دهد که بخش عمده‌ای از انرژی محافظه‌کاران پایه پشت رئیس‌جمهور سابق و نه سایر اعضای حزب او باقی مانده است. تصویب لایحه امضای بایدن آن پویایی را تغییر نداده است، حتی با وجود اینکه جمهوری خواهان قول داده اند در آستانه انتخابات میان دوره ای نوامبر، علیه IRA کارزاری کنند.

«زمان اجرای این لایحه در همان هفته ای که به اقامتگاه رئیس جمهور سابق مورد حمله قرار گرفت، انجام شد، و شما صفحه تقسیم شده را داشتید، خوب، اگر آنها می توانستند این کار را با او انجام دهند، می توانستند با شما این کار را انجام دهند، و اینجا این صورتحساب با 87000 IRS است. جسیکا اندرسون، مدیر اجرایی محافظه‌کار هریتیج اکشن برای آمریکا، گفت: عوامل در حال تامین مالی هستند. “من فکر می کنم ما به گذشته نگاه خواهیم کرد و خواهیم دید که واقعاً برای افرادی که بی اعتمادی به دولت در بالاترین حد خود هستند، مسابقه ای را روشن کرد.”

مریسا همیلتون، یکی از فعالان FreedomWorks، گفت که افزایش بودجه برای IRS قبلاً به تلاش‌های مردمی انرژی بخشیده است. قبل از تصویب این لایحه، همیلتون تظاهراتی را با ده ها فعال در مقابل دفتر سناتور مارک کلی (D-Ariz)، یکی از آسیب پذیرترین دموکرات های سنا، در فینیکس ترتیب داد.

نیوت گینگریچ، رئیس مجلس نمایندگان جمهوریخواه سابق آمریکا، گفت: «من فکر می‌کنم هر زمان که مأموران اف‌بی‌آی با یورش به خانه رئیس‌جمهور سابق سابقه جدیدی را ایجاد کنند، توجه زیادی را به خود جلب می‌کند، که با نابودی لیز چنی در انتخابات مقدماتی خود همراه می‌شود.» الگوی قبلی برای منجنیق های میان مدت سیاست محور با قرارداد مشهور جمهوری خواهان با آمریکا در سال 1994.

برای دموکرات ها، پارادایم کنونی از نظر سیاسی یک موهبت است. این حزب از تصویب IRA به عنوان یک پیروزی بزرگ استقبال کرد که آنها قصد دارند از حرکت به سمت انتخابات میان دوره ای سرمایه گذاری کنند. آنها استدلال می کنند که مخالفت یکپارچه جمهوری خواهان با این لایحه ریاکاری بود – ترامپ زمانی از چندین مفاد آن دفاع کرد. آنها به محبوبیت IRA و عدم وجود عقب نشینی مداوم به عنوان تضمینی می نگرند که این یک آلباتروس انتخاباتی مانند اوباماکر برای حزب در سال 2010 نخواهد بود.

اما سایرین در حزب پذیرفتند که دعواهای سیاسی، دست‌کم به میزانی که قبلاً انجام می‌دادند، دیگر محرک کنشگری نیستند. در یک تاپیک توییتریبرایان ریدل، اقتصاددان مؤسسه منهتن با گرایش محافظه‌کاران، گفت که بی‌تفاوتی اخیر راست‌گرایان در مورد سیاست‌های اقتصادی «تا حدی تمرکز بر جنگ‌های فرهنگ و ترول‌ها است، تا حدی بحران هویت پس از ترامپ. و بسیاری از دموکرات‌ها به سادگی یاد می‌گیرند که از تجویز سیاست‌های اقتصادی که اکثراً شورش‌های محافظه‌کاران را تحریک می‌کنند، اجتناب کنند.»

اولیویا بیورز و سم استین در این گزارش مشارکت داشتند.





منبع

صدها نفر از آنها در مقابل املاک مار-آ-لاگو ترامپ در فلوریدا جنوبی تجمع کردند تا به آنچه که آنها به عنوان نمونه فاحشی از تجاوز دولت فدرال می‌دانستند اعتراض کنند. در واشنگتن، فعالان محافظه‌کار علیه این لایحه تجمع کردند و دموکرات‌های آسیب‌پذیر را در تبلیغات هدف قرار دادند. اما حتی سازمان‌دهندگان اصلی هم پذیرفتند که زمان کمی برای جذب شور و نشاط حزب اپوزیسیون در سال‌های گذشته داشتند.

اما محافظه‌کاران و خبرگزاری‌های راست‌گرا به جای مخالفت گسترده مردمی با تانک یا قیر کردن قانون کاهش تورم، هفته گذشته را با نگاه خود به جای دیگری سپری کردند: جستجوی اف‌بی‌آی در عمارت پالم بیچ دونالد ترامپ.

جمهوری‌خواهان استدلال می‌کنند که این لایحه در ماه نوامبر برای آنها مفیدتر خواهد بود، به‌ویژه شرایطی که برای استخدام و حفظ کارگزاران IRS بیشتر است. و آنها با این ایده که جناح راست خشمگین یا سازماندهی نشده است، مخالفت می‌کنند، و استدلال می‌کنند که این لایحه دقیقاً در نتیجه مخالفت‌های فعالان متوقف شده است. آنها به دور از دو رشته مجزا، جست و جوی IRA و Mar-a-Lago را در هم تنیده می بینند.

سزار یبارا، معاون رئیس بخش سیاست در محافظه‌کار گفت: «همه چیز خیلی سریع پیش می‌رفت، مفاد مالیاتی در حال بحث بود، بنابراین زمان بسیار کمی برای گروه‌ها وجود داشت تا آن‌طور که در دوران اوباماکر دیدیم، انجام دهند». سازمان مردمی FreedomWorks. برای ایجاد سر و صدا در این شهر و نفوذ آن به سراسر آمریکا، به زمان بیشتری نیاز دارید. پس آره، ما رول شدیم.»

به دور از یک لغزش منحصر به فرد، هفته گذشته صفحه تقسیم شده جستجوی Mar-a-Lago و تصویب IRA تصویری گویا از پیستون هایی ارائه کرد که سیاست جمهوری خواه مدرن را به حرکت در می آورد. در حالی که کنش‌گری محافظه‌کار در چرخه‌های گذشته توسط مخالفت با سیاست‌ها یا اقداماتی که توسط دموکرات‌ها نوشته شده است – از اوباماکر گرفته تا TARP – هدایت می‌شد، نسخه مدرن از مسائل مربوط به جنگ فرهنگی و اغلب خود ترامپ تغذیه می‌شد.

«شما تالارهای شهری با مردمی که در مورد مذاکرات دارویی مدیکر فریاد می زنند، ندارید. بسیار سخت است که به لایحه‌ای که پول زیادی در انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند، اعتراض کنیم.»

در سال‌های گذشته، این یک لحظه سیاسی واترلو برای جمهوری‌خواهان بود: رئیس‌جمهور جو بایدن و دموکرات‌های کنگره دیوانه‌وار برای نهایی کردن قوانین گسترده برای افزایش مالیات بر شرکت‌ها و هزینه تریلیون‌ها برای تغییر آب و هوا و یارانه‌های مراقبت‌های بهداشتی رقابت می‌کردند.

همیلتون گفت: «ما حتی بیش از هر زمان دیگری از نمایندگی خود جدا شده‌ایم، زیرا زمانی برای دریافت نظرات عمومی وجود نداشت. وقتی اندازه یک آژانس فدرال را دوبرابر می‌کنید، کار بزرگی است. این چیزی را فریاد می زند که برای مجازات مردم طراحی شده است.»

و در آریزونا، کمک‌های مالی افراد حدود 75 درصد از کل مبلغ بلیک مسترز نامزد GOP را بین آوریل و جولای تشکیل می‌داد، در مقابل 95 درصد برای کلی. مهمتر از آن، رئیس فعلی دموکرات ماه گذشته بیش از 12 میلیون دلار از استادان به دست آورد، و 45 درصد از مبلغی که از افراد به دست آورد به صورت کمک های مالی اندک دلاری بود. از مجموع 626000 دلار کارشناسی ارشد که از افراد در سه ماهه گذشته جمع آوری شده بود، فقط 18 درصد آن بدون تفکیک بود.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، در پی جستجوی FBI از خانه ترامپ، گزارش‌ها حاکی از آن است که در روزهای بعد، صندوق نجات آمریکا از سوی ترامپ به میلیون‌ها نفر رسید. در همین حال، در جاهای دیگر، جمهوری‌خواهان اصلی که در رقابت‌های خیمه شب بازی سنا شرکت می‌کنند، برای ایجاد شبکه‌های اهدایی با دلارهای کوچک تلاش کرده‌اند، و کمیته ملی جمهوری‌خواه سناتوری را مجبور به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی کرده و کمپین‌ها و فعالان را به وحشت انداخته است.

تیم رایان، نامزد دموکرات سنای اوهایو، بیش از 9.1 میلیون دلار در مقایسه با رقیب جمهوری‌خواه JD Vance یک میلیون دلاری کسب کرده است. فقط بیش از 9 درصد از پولی که ونس برای حساب اصلی کمپین خود بین آوریل و ژوئیه جمع آوری کرد، از کمک های افراد به دست آمد و کمتر از یک پنجم این مبلغ از کمک های مالی ناچیز دلاری (کسانی که کمتر از 200 دلار کمک کردند) بود. از کمک های رایان، 46 درصد از اهداکنندگان با دلارهای کوچک بود.