چرا بادکنک ها اکنون در معرض دید عموم قرار دارند – و تلاقی نظامی

این آگاهی در این ماه پس از اینکه ارتش ایالات متحده و سپس مردم ایالات متحده بالون چینی را که از شمال مرتفع به پایین شناور بود، مشاهده کردند، به اوج خود رسید. در حالی که ایالات متحده می گوید بالون های قبلی چینی وارد خاک ایالات متحده شده اند، این اولین بالن بود که به آرامی در معرض دید عموم از ایالات متحده عبور کرد.

و این فقط سربار مایلار، فویل و پلاستیک ایالات متحده نیست. الگوهای باد معروف به Westerlies چیزهای موجود در هوا را از دوده اگزوز پکن و تکه های سوخته آتش سوزی های جنگل های سیبری که بر فراز قطب شمال و ایالات متحده در حال چرخش هستند، جارو می کند. چین می گوید که بالون بزرگ این کشور یک بالون هواشناسی و تحقیقاتی بوده که توسط وسترلی ها گرفته شده است. ایالات متحده می گوید بالون حداقل تا حدی قابل مانور بود.

واشنگتن (AP) – یک بالون غول پیکر چینی در سراسر ایالات متحده و توجه افکار عمومی ملی و جهانی نگران، آگاهی آمریکایی ها را از همه چیزهای شناور در هوا و نحوه مراقبت و واکنش مقامات دفاعی برای آن تغییر داده است.

بالون های در ارتفاع بالا همچنین به دانشمندان کمک می کنند تا از نزدیک لبه های جو زمین به فضا نگاه کنند. ناسا یک دفتر برنامه ملی بالون را اداره می کند که به هماهنگی پرتاب ها از شرق تگزاس و سایر مکان ها برای دانشگاه ها، گروه های خارجی و سایر برنامه های تحقیقاتی کمک می کند. کلاس های علوم مدرسه بالن ها را پرتاب می کنند، ناظران حیات وحش بالن ها را پرتاب می کنند.

دو: تعداد زیادی آشغال دیگر نیز در آن بالا شناور است.

یک: به گفته دولت بایدن، چین در حال اجرای یک برنامه نظارت هوایی مرتبط با نظامی است که بیش از 40 کشور را هدف قرار داده است. چین آن را رد می کند.

بایدن روز پنجشنبه گفت که مقامات گمان می کنند که سه بالن بعدی، بالون های معمولی بوده اند. این می تواند به معنای مواردی باشد که برای اهداف تحقیقاتی، آب و هوا، تفریحی یا تجاری استفاده می شود. مقامات نتوانسته اند هیچ یک از بقایای آن سه بالون را پیدا کنند و اواخر روز جمعه ارتش ایالات متحده اعلام کرد که به جستجوی اشیایی که در نزدیکی Deadhorse، آلاسکا و بر فراز دریاچه Huron در 10 و 12 فوریه سرنگون شده بودند، پایان داده است.

و وقتی صحبت از استفاده در زمان صلح به میان می آید، ارزان بودن بالون ها آنها را به سکوی هوایی مورد علاقه برای همه نوع استفاده، جدی و بیکار تبدیل می کند. جیم هیمز، نماینده کانکتیکات، نماینده دموکرات در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان به شوخی گفت: این شامل همه چیز تا “برادران دانشگاهی که هیچ چیز بهتری برای انجام ندارند و 10000 دلار” است.

تاد ریچموند در مدیسون، ویسکانسین، و کریس مجریان در واشنگتن کمک کردند.

بایدن می گوید که ایالات متحده در حال تدوین «قوانین تندتری» برای ردیابی، نظارت و شلیک احتمالی اشیاء هوایی ناشناخته است.

چرا ما اکنون این همه بادکنک را می بینیم؟

منافع تجاری نیز بالون هایی را به سمت بالا می فرستند – مانند تلاش گوگل برای ارائه خدمات اینترنتی از طریق بالن های غول پیکر.

ران میدوز، که بالون هایی با فرستنده هایی به اندازه یک چوب بستنی برای مدارس راهنمایی و دانشگاه ها برای استفاده در آموزش علوم تولید می کند، گفت که بیشتر خلبانان احتمالاً حتی از برخورد با چنین بالونی هم آگاه نیستند.

رئیس جمهور جو بایدن روز پنجشنبه گفت که ایالات متحده دستورالعمل های خود را برای نظارت و واکنش به اشیاء هوایی ناشناخته به روز می کند. این پس از آن است که کشف یک بالون جاسوسی مشکوک چینی که در حال عبور از کشور بود، درام پرمخاطره ای را آغاز کرد، از جمله سرنگونی آن بالون توسط ایالات متحده و سه مورد کوچکتر چند روز بعد.

دستور بایدن به نیروی هوایی برای ساقط کردن سه شی کوچکتر هوابرد با موشک های سایدوایندر باعث شد که او از اتهامات جمهوری خواهان که بیش از حد از ماشه خرسند بود دوری کند. بایدن می‌گوید که هر چهار سرنگونی آنها ضروری بود، زیرا بالن‌ها می‌توانستند برای هواپیماهای غیرنظامی خطراتی ایجاد کنند. بالن های سرگرمی با باری تنها چند پوندی تحت پوشش بسیاری از قوانین فضای هوایی FAA نیستند.

نقش هیمز در کمیته، او را درگیر بررسی اطلاعاتی و نظامی موظف کنگره از معتبرترین مشاهده‌های پدیده‌های هوایی ناشناس یا بشقاب پرنده‌ها کرد. هیمز گفت، این بررسی همچنین به او و سایر قانونگذاران نشان داد که «چقدر چیز در اطراف شناور است، به ویژه بالن ها».

و 12 دلار به بادکنک‌بازان سرگرمی – که از بالن‌ها برای رادیو ژامبون یا صرفاً برای لذت پرتاب و ردیابی استفاده می‌کنند – بالن‌هایی که می‌توانند تا ارتفاع 40000 فوتی و بالاتر را ببرند، دریافت می‌کند.

ظهور بالون ها به شهرت جهانی از چند سال گذشته شروع شد. کنگره به مدیر اطلاعات ملی دستور داد تا همه چیزهایی را که دولت درباره پدیده های هوایی ناشناس آموخته است جمع آوری کند. این شامل ایجاد یک گروه عملیات UAP وزارت دفاع بود.

Meadows گفت، تنها کاری که انجام می دهد این است که مکان و سرعت خود را گزارش کند. “این تهدیدی برای کسی نیست.”

سال گذشته، اسکات دبلیو بری، معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی، در اولین جلسه استماع کنگره درباره اشیاء ناشناخته هوابرد در نیم قرن گذشته به قانونگذاران گفت که حسگرهای بهبود یافته، افزایش پهپادها و سایر سیستم‌های هوایی بدون سرنشین غیرنظامی، و بله، “به هم ریختگی هوایی” از جمله بالون های تصادفی منجر به این می شد که مردم متوجه اشیاء ناشناخته بیشتری در هوا شوند.

پس از بالون بزرگ چینی، از مقامات دفاعی ایالات متحده انتظار می رود که نظارت گسترده تری را ادامه دهند تا بالون ها روی رادار باقی بمانند، اما واکنش را به دقت تنظیم کنند.

او به جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دستور داد تا یک تیم بین سازمانی را برای بررسی رویه ها رهبری کند.

در مجموع، این اپیزودها چشم مردم را به دو واقعیت باز کرد.

آن بالون، و آنچه که آگاهی رسمی رو به رشد از یک کمپین نظارتی بالون مرتبط با ارتش چین بود که ده‌ها کشور را هدف قرار داده بود، مقامات آمریکایی را به تغییر تنظیمات رادار و سایر حسگرها سوق داد و همچنین اجسام آهسته در هوا را با دقت بیشتری بررسی کردند. به عنوان سریع

برخی برای جاسوسی یا مبارزه در آنجا هستند. انسان‌ها حداقل از دهه 1840 بمب‌ها را به بالن‌ها متصل کرده‌اند، زمانی که باد برخی از بمب‌های بالونی پرتاب شده علیه ونیز را بر روی پرتابگرهای اتریشی منفجر کرد. در جنگ داخلی ایالات متحده، سربازان اتحادیه و کنفدراسیون در خطوط مقدم بالن شناور شدند تا مواضع دشمن را ارزیابی کنند و شلیک مستقیم کنند.

—-



منبع

همه آن بالن ها در آنجا چه می کنند؟

نگاهی به این که چرا بالن‌های زیادی در آنجا وجود دارد – که برای اهداف جنگ، آب‌وهوا، علم، تجارت یا فقط مسخره کردن به اطراف پرتاب شده‌اند. چرا آنها اکنون مورد توجه قرار گرفته اند. و اینکه چگونه ایالات متحده احتمالاً به دنبال اشیاء پرنده آهسته حرکت می کند و به آنها پاسخ می دهد.

برای سرویس ملی هواشناسی، بالون ها ابزار اصلی پیش بینی در سطح زمین هستند. پیش بینی کنندگان دو بار در روز بالن ها را از نزدیک به 900 نقطه در سراسر جهان پرتاب می کنند که نزدیک به 100 نقطه در ایالات متحده است.

پاسخ کوتاه: چون ما الان به دنبال آنها هستیم.

این تقریباً در حدود ارتفاعی است که ارتش ایالات متحده می گوید سه بالون کوچکتر زمانی که موشک های ایالات متحده به پرواز خود پایان دادند در آن قرار داشتند.

موشک های جانبی: یک استراتژی بلند مدت بالون؟

همانطور که نشریه هفته هوانوردی شبکه اولین گزارش داد، در میان بادکنک‌بازان سرگرمی، گمان‌هایی وجود دارد که بالونی که توسط تیپ درپوش بطری ایلینوی شمالی مفقود شده بود، یکی از مواردی بود که سرنگون شد. جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه گفت که دولت قادر به تایید این گزارش ها نیست