سهام کوالکام با گزارش Beat-and-Raise افزایش یافت

رهبر تراشه بی سیم کوالکام (QCOM) انتظارات برای سه ماهه دوم مالی خود را پشت سر گذاشت و بالاتر از بازدیدها برای دوره فعلی بود. سهام کوالکام روز پنجشنبه با انتشار این خبر جهش کرد.




ایکس



این شرکت مستقر در سن دیگو اواخر چهارشنبه اعلام کرد که در سه ماهه منتهی به 24 مارس، 2.44 دلار به ازای هر سهم از فروش 9.39 میلیارد دلار به دست آورده است. بر اساس سال به سال، درآمد کوالکام 13 درصد افزایش یافته است در حالی که فروش آن 1 درصد افزایش یافته است.

برای سه ماهه جاری، کوالکام انتظار دارد با فروش 9.2 میلیارد دلاری، به ازای هر سهم 2.25 دلار تعدیل شده به دست آورد. این بر اساس نقطه میانی راهنمایی آن است. تحلیلگران به دنبال سود 2.18 دلار در هر سهم از فروش 9.06 میلیارد دلار در سه ماهه سوم مالی بودند. در سه ماهه ژوئن سال گذشته، کوالکام 1.87 دلار به ازای هر سهم از فروش 8.44 میلیارد دلاری به دست آورد.

کریستیانو آمون، مدیر اجرایی، در یک بیانیه خبری گفت: “ما خوشحالیم که نتایج سه ماهه قوی را گزارش می کنیم، با EPS (درآمد هر سهم) بیش از حد بالای راهنمایی ما.

او افزود: «ما از رشد و تنوع مستمر خود هیجان‌زده هستیم، از جمله دستیابی به سومین سه ماهه متوالی رکورد QCT (تکنولوژی‌های کوالکام CDMA) درآمد خودرو، عرضه‌های آتی با پلت‌فرم‌های اسنپدراگون X ما، و فعال کردن قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرو در دستگاه‌ها در چندین محصول. دسته بندی ها.”

سهام کوالکام پس از گزارش ظاهر می شود

در معاملات صبح امروز در بازار سهام، سهام کوالکام با جهش 10.7 درصدی به 181.61 رسید.

طبق نمودارهای IBD MarketSurge، با این حرکت، سهام کوالکام در نقطه خرید 177.59 از پایه ثابت خارج شد.

در همین حال، سایر سهام های نیمه هادی که در معرض بازار گوشی های هوشمند قرار گرفته اند، اخیراً در میان فروش ضعیف گوشی با مشکل مواجه شده اند.

برای مثال، راه حل های Skyworks سهام (SWKS) در روز چهارشنبه پس از گزارش این شرکت نسبت به سه ماهه ماه مارس کاهش یافت اما بسیار کمتر از بازدیدهای سه ماهه ژوئن بود. سهام Skyworks با 15.3 درصد کاهش به 90.30 رسید.

قروو (QRVO)، یکی دیگر از تولیدکنندگان تراشه های بی سیم، نتایج سه ماهه چهارم مالی خود را اواخر چهارشنبه گزارش داد. این کشور اهداف سه ماهه مارس خود را شکست داد، اما چشم انداز فروش و درآمد سه ماهه ژوئن خود را تحت تاثیر قرار داد. در معاملات صبح روز پنجشنبه، سهام قروو 14.4 درصد سقوط کرد و به 95.76 رسید.

بر اساس بررسی سهام IBD، سهام کوالکام از میان 39 سهام در گروه صنعت نیمه هادی های بی سیم IBD در رتبه پنجم قرار دارد. علاوه بر این، سهام کوالکام در فهرست رهبران فناوری IBD قرار دارد.

در همین حال، قروو از بین 33 سهام در گروه صنعت ساخت نیمه هادی IBD در رتبه هشتم قرار دارد. و Skyworks هفدهمین گروه سازنده تراشه است.

پاتریک سیتس را در X که قبلا توییتر بود در آدرس دنبال کنید @IBD_PSeitz برای داستان های بیشتر در مورد فناوری مصرف کننده، نرم افزار و سهام نیمه هادی.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

افت سهام Nvidia پس از رقیب AMD چشم انداز غیر الهام بخش می دهد

امتیاز خرید سهام NXP Semiconductors با چشم انداز بهتر از حد انتظار

تراشه ساز Onsemi اهداف Q1 را شکست می دهد اما چشم انداز نرمی را ارائه می دهد

MarketSurge: تحقیق، نمودارها، داده ها و کوچینگ همه در یک مکان

سهام در فهرست رهبران نزدیک به نقطه خرید را ببینید

منبع