در کمپین ژنرال Z برای تکان دادن کنگره

در یک سال انتخاباتی که تا حدی با فرسودگی ژنرال Z از سیاست تعریف شده است، جو ووگل از آن انرژی می گیرد.

در سن 27 سالگی، دموکرات جوانترین نماینده ایالت مریلند در تاریخ شد. او در سال 2022 کرسی مجلس خود را به دست آورد و جایگزین یک رئیس 16 ساله فعلی شد که بازنشسته شده بود. اکنون، وگل چشمش به کاپیتول هیل دوخته شده است و کمپینی را برای پر کردن منطقه باز کنگره ششم مریلند اجرا می کند. دیوید ترون، نماینده دموکرات، در حال حاضر کرسی را در اختیار دارد، اما امسال برای مجلس سنا نامزد شده است.

طبق تحقیقات پیو، میانگین سنی قانونگذاران در مجلس نمایندگان 57.9 سال است و بیبی بومرها همچنان بیشترین سهم (45 درصد) از مجلس را بر اساس نسل دارند.

در حال حاضر، ماکسول فراست، نماینده دموکرات، تنها عضو ژنرال Z در کنگره است که نماینده منطقه ای در فلوریدا مرکزی است.

ووگل گفت: “خوشحالم که کسی از نسل ما به جای ما صحبت می کند، اما ما به افراد بیشتری نیاز داریم که به آنها بپیوندند.”

پس از برنده شدن تأییدیه‌های سناتور کوری بوکر، انجمن آموزش ایالتی مریلند و غیره، مانع بعدی وگل، انتخابات مقدماتی 14 می مریلند برای نامزدی دموکرات‌ها در منطقه رقابتی خواهد بود.

این یک رقابت پرجمعیت 16 نامزد در سمت دموکرات است که وگل را در مقابل افرادی مانند تکشا مارتینز، شهردار هاگرستون، لوری-آن سایلس، عضو شورای شهرستان مونتگومری و اپریل مک‌کلین دیلینی، یکی از مقامات سابق وزارت بازرگانی قرار می‌دهد.

جو ووگل (NBC News)جو ووگل (NBC News)

جو ووگل (NBC News)

برخی از مخالفان و منتقدان فوگل اغلب در مورد سن و عدم تجربه شغلی وی اظهار نظر می کنند. یک مقاله محلی به ووگل اشاره کرد که به نظر می رسد “شبیه یک نوجوان” در طبقه مجلس ایالت مریلند است.

ووگل گفت: «فکر نمی‌کنم آنقدر جوان به نظر بیایم، اما می‌دانی، فکر می‌کنم واقعیت این است که چنین نظراتی واقعاً غیرضروری هستند.

“ما افرادی را که خیلی بزرگتر از من هستند، بدتر کرده ایم، درست است؟” او ادامه داد.ما افرادی را که سنشان خیلی بزرگتر از من است، کار کرده ایم. واقعیت این است که مردم می‌توانند بگویند که چه می‌خواهند، می‌دانید من چگونه به نظر می‌رسم یا چقدر پیر یا جوان هستم. من می‌خواهم مردم روی مسائلی تمرکز کنند که ما برای آن می‌جنگیم.»

اگر ووگل به کنگره راه یابد، می‌گوید پیشینه منحصربه‌فرد او به‌عنوان یک مهاجر ژنرال Z از اروگوئه، عضوی از جامعه LGBTQ+ و مذهب یهودی‌اش چشم‌انداز منحصربه‌فردی را برای مجلس نمایندگان فراهم می‌کند.

واقعیت این است که ما با این ایده از وضعیت موجود مخالفت می کنیم که باید منتظر نوبت خود باشید. این ایده که «سیاست طبق معمول» چیزی است که ما را به اینجا رساند، درست است؟» او گفت.

کمپین ووگل مسائل مربوط به خشونت با اسلحه، سلامت روان، رسیدگی به بحران آب و هوا و اپیدمی فنتانیل را به عنوان اولویت های اصلی برجسته کرده است.

جو ووگل (NBC News)جو ووگل (NBC News)

جو ووگل (NBC News)

از زمان انتخاب شدن به مجلس ایالتی مریلند، وگل قانونی را ارائه کرده است که به متخصصان بهداشت روانی که در مدارس دولتی مریلند کار می کنند اجازه می دهد تا سقف 30000 دلار از بدهی دانش آموزان را دریافت کنند. او همچنین لایحه‌ای را حمایت کرد که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد در ساعات مدرسه قرار ملاقات‌های بهداشتی از راه دور بگیرند و کمیته مشاوره سلامت روان را پیشنهاد کرد.

اما به گفته FEC، علیرغم اینکه وگل با بیش از 600000 دلار پول کمپین جمع‌آوری شده، یکی از میلیون‌ها وام گیرنده است که بدهی وام دانشجویی را پرداخت می‌کند. او این دو را به یکدیگر متصل می‌کند، زیرا مانند بسیاری از کسانی که برای کنگره نامزد می‌شوند، پول شخصی برای تامین هزینه‌های کمپین خود ندارد.

من روی 40000 دلار بدهی وام دانشجویی نشسته ام. من پولی ندارم که به خودم 1 میلیون یا 2 میلیون دلار وام بدهم تا یک کمپین راه اندازی کنم. بدهی دانشجویی داشته باشد.»

آپارتمان ووگل نمایانگر هزینه اجرای کمپین کنگره در سن 27 سالگی است.

در ساختمانی بالاتر از ستاد انتخاباتی او در گیترزبورگ، مریلند، آپارتمان یک خوابه او بسیار ساده است. دیوارهای خالی سفید، سطل های زباله پلاستیکی و یک فوتون شل و ول از Target فضایی را پر کرده است که شبیه خوابگاه ها یا اولین آپارتمان های 20 نفره است.

“من فکر می کنم این بازتابی از نحوه گذراندن وقتم است. وگل گفت: من وقتم را صرف کار می‌کنم، می‌دانید که برای انجام کارها در قوه مقننه وقت می‌گذرانم.

اگرچه انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022 با مشارکت بالای رای‌دهندگان جوان همراه بود، اما برخی از سطوح فرسودگی سیاسی نیز در آن مستقر شده است.

جو ووگل (بیل اولری / واشنگتن پست از طریق فایل گتی ایماژ)جو ووگل (بیل اولری / واشنگتن پست از طریق فایل گتی ایماژ)

جو ووگل (بیل اولری / واشنگتن پست از طریق فایل گتی ایماژ)

در یک نظرسنجی ملی NBC News، که از رای دهندگان خواسته شد تا علاقه خود را به انتخابات 2024 در مقیاس 1-10 بسنجند، تنها 27٪ از رای دهندگان 18-29 ساله به “9” یا “10” پاسخ دادند، در حالی که 65٪ پاسخ دادند. از همه پاسخ دهندگان

پیام ووگل به رای دهندگان جوان این است که از خود راضی نباشند.

به ما فرصتی بدهید تا ثابت کنیم که دولت هنوز هم می تواند کار کند. به ما کمک کنید تا آن صفحه را بازگردانیم و نسل جدیدی از رهبران را انتخاب کنیم که بر حل این مشکلات متمرکز هستند. به ما کمک کنید فردی را انتخاب کنیم که از تجربیات شخصی خود می‌فهمد و احساس فوریت می‌کند تا به این چالش‌ها رسیدگی کند.»

ما چالش‌های واقعی پیش روی خود داریم و نمی‌توانیم آن را بررسی کنیم.او ادامه داد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است

منبع