پیت بوتیجیگ میزبان فاکس را به دلیل رفتار متفاوت با ازدواجش سرزنش کرد

پیت بوتیجیگ یکی از معدود مقامات دولت بایدن است که مرتباً در فاکس نیوز ظاهر می شود – علیرغم سؤالاتی که اغلب مطرح می شود، به طرز ماهرانه ای با مجریان این شبکه محافظه کار مبارزه می کند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

بوتیجیگ در ادامه با آرامش توضیح داد که او رهبری یک هیئت ریاست جمهوری را برای حمایت از رزمندگان مجروح و سربازان مجروح آمریکایی برعهده دارد – سفری که تعداد بی‌شماری از اعضای کابینه و روسای جمهور قبلا (به همراه همسران مربوطه خود) انجام داده‌اند.

بایر گفت: “شما همچنین شوهرتان چستن را با هواپیمای نظامی برای شرکت در یک رویداد ورزشی در هلند آورده‌اید.” جانبازان

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

او گفت: «این یکی از افتخارات بزرگ دوران من در این شغل بود. و پروتکل دیپلماتیک در مورد هیئت های ریاست جمهوری این است که مدیر اغلب توسط همسرشان همراهی می شود.

او در پایان گفت: «و حدس می‌زنم سؤالی که در ذهن من وجود دارد این است که اگر کسی سؤالی در مورد اینکه چرا وزیر اسپر و همسرش آن هیئت را رهبری می‌کردند، مطرح نمی‌کند، و همچنین باید می‌کردند،» پس چرا وقتی من و من هستیم فرق می‌کند. شوهر؟”

اخبار فاکس

بوتیگیگ با لبخند پاسخ داد: «این خیلی کار سختی است. در پاسخ به این سوال که آیا این سفر بازپرداخت شده است، او پاسخ داد: “البته که نه!”

اخبار فاکس

بوتیگیگ گفت: «این چیزی است که می‌خواهم شما بفهمید.» و به بایر گفت که قبل از او هر مقام دولتی که همان هیئت را رهبری می‌کرد، همسرشان از جمله شریک وزیر دفاع سابق ترامپ، مارک اسپر و بانوی اول، میشل اوباما و ملانیا ترامپ را همراهی می‌کرد.

وزیر حمل و نقل پنجشنبه شب دوباره برای نبرد آماده شد، زمانی که او ماهرانه با میزبان برت بایر به دلیل تلاش برای ایجاد رسوایی در مورد آوردن شوهرش به یک سفر رسمی به خارج از کشور، روبرو شد.

تنها چیزی که بایر در پاسخ می‌توانست بگوید این بود: «فهمیده‌ام».

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.