پل I-90 غرب به سیاتل اکنون در تمام آخر هفته به دلیل “شرایط ترافیکی شدید” بسته است

وزارت حمل و نقل ایالت واشنگتن اکنون تمام خطوط پل بین ایالتی 90 به سمت غرب را از جزیره مرسر به سیاتل بسته است به این امید که برخی از ازدحام مسافران در هر دو I-90 و Interstate 405 کاهش یابد.

Sound Transit خدمات ویژه ای را برای بازی Seahawks ارائه می دهد و مسیرهای اضافی بین Lakewood یا Everett را به Lumen Field اضافه می کند.

پل I-90 به سمت غرب از جزیره مرسر به سیاتل برای دوچرخه سواران، وسایل نقلیه اضطراری و وسایل نقلیه مترو کینگ کانتی باز خواهد بود.

WSDOT به هر کسی که این آخر هفته به سیاتل می‌رود توصیه می‌کند که زمان بیشتری برای سفر داشته باشد، به‌ویژه کسانی که به رویدادهای مهم از جمله بازی‌های واشنگتن هاسکی و سیاتل سیهاوکز می‌روند.

رمپ West Mercer Way در رمپ به I-90، Bellevue Way دسترسی مستقیم به جنوب شرقی، رمپ I-405 دسترسی مستقیم به جنوب به I-90 و مسیر I-90 به سمت غرب برای خودروهای پرشمار در مبادله I-405 همگی بودند. بعد از ظهر شنبه توسط خدمه WSDOT بسته شد.

در طول بسته شدن، خدمه پیمانکار WSDOT در حال جایگزینی یک مفصل انبساط حیاتی هستند که پل هومر هدلی را به سمت غرب جزیره متصل می کند.

از بعدازظهر شنبه، رانندگانی که از ایست‌ساید و جزیره مرسر می‌آیند، در صورت نیاز به سفر به غرب دریاچه واشنگتن، باید از 405 بین ایالتی یا پل عوارضی مسیر 520 ایالتی استفاده کنند.

علائم روی پل نیز به‌روزرسانی شد و می‌گوید «پل WB I-90 بسته است» و/یا «دسترسی به سیاتل وجود ندارد».

شاون وندت، مهندس پروژه WSDOT در اوایل این هفته گفت: “بسته شدن در طول رویدادهای بزرگ ایده آل نیست، اما در این مورد نمی توان از آن اجتناب کرد.”

WSDOT می گوید تصمیم برای بسته شدن کامل “به دلیل شرایط ترافیکی شدید ایجاد شده توسط بسته شدن خط اصلی I-90 در جزیره مرسر” در روز جمعه گرفته شده است.

انتظار می رود این پل تا ساعت 5 صبح روز دوشنبه بسته بماند.



منبع