پلیس می گوید مردی در تایوان پس از گرفتن 3 میلیون دلار از حساب در حمله به خانه در کالیفرنیا دستگیر شد

اداره پلیس سانفرانسیسکو در بیانیه ای کتبی گفت: «مظنون از قربانی درخواست پول کرد، اسلحه به دست گرفت و تهدید کرد که در صورت همکاری نکردن او آسیب بیشتری خواهد دید».

این اداره گفت که این پرونده همچنان در دست بررسی است.

پلیس گفت مظنون با تلفن های همراه مقتول متواری شد. آنها گفتند که قربانی در حمله به خانه مجروح شده است.

پلیس اعلام کرد مردی که متهم به انتقال 3 میلیون دلار از حساب یک زن در تهاجم وقیحانه به خانه در سانفرانسیسکو است، پس از دستگیری در تایوان به کالیفرنیا بازگشته است.

پلیس گفت ژانگ شخصی است که در غروب 16 مارس، به خانه ای در برنال هایتس نفوذ کرد، به تنها ساکن آن حمله کرد، او را مهار کرد و او را تهدید کرد تا اینکه اطلاعات کافی برای برداشتن 3 میلیون دلار از حساب او از طریق نقل و انتقالات به دست آورد.

مشخص نبود که آیا او در این پرونده وکالت قانونی دارد یا خیر. دفتر مدافع عمومی سانفرانسیسکو بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

ژانگ بدون قرار وثیقه در بازداشت بود. هیچ تاریخ دادگاه آینده در سوابق زندان او ذکر نشده است.



Source link

بر اساس سوابق زندان شهرستان سانفرانسیسکو، تیانزه ژانگ، 30 ساله اهل لس آنجلس، روز جمعه به ظن دزدی درجه یک، آدم ربایی برای باج گیری و تهدید جنایی محکوم شد.

پلیس سانفرانسیسکو گفت که با کمک اف‌بی‌آی و مجریان قانون بین‌المللی، کارآگاهان سرقت ژانگ را در تایوان پیدا کردند، جایی که او تا زمانی که کارآگاهان شهر بتوانند او را بازیابی کنند، بازداشت شد.