پلیس می‌گوید یک توریست در استیک‌خانه منهتن توسط زنی که از رفتار همسرش با کارکنان خشمگین شده بود مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

قربانی، اهل میلفورد، ماساچوست، با آمبولانس به مرکز پزشکی ویل کورنل منتقل شد.

به گفته پلیس، مشتری جوآن تامپسون، 41 ساله، قبل از گرفتن چاقوی استیک و زدن چاقو به کمر و زیر بغل مرد، کمی بعد از ساعت 10 شب در رستورانی در خیابان W. 51، در مشاجره بین زن و کارگر مداخله کرد.

یک نگهبان در هتل همسایه میکل آنژ گفت: «وقتی او را بیرون آوردند، بالای سینه‌اش را گرفته بود. او با چاقو ضربه خورده بود و خونریزی داشت، اما وقتی او را داخل آمبولانس کردند، همچنان صحبت می کرد.

تامپسون و همراهش در شام از رستوران فرار کردند و با پای پیاده به سمت شرق رفتند زیرا شاهدان با شماره 911 تماس گرفتند. او کمی بیش از چهار ساعت پس از چاقو دستگیر شد.

پلیس گفت که تامپسون به جرم حمله و تهدید متهم شده است.

پلیس گفت که یک زن منهتن ساعاتی پس از غوغای گوشت قرمز دستگیر شد، جایی که پلیس گفت مظنون جمعه شب پس از اینکه همسر قربانی 24 ساله در مورد خدمات و خدمتکاران داخل خانه کریس استیک روث اظهارات مخوفی کرد، خشمگین شد.

پلیس روز شنبه گفت که یک گوشت گوساله در یک استیک خانه در میدتاون با دو ضربه چاقو به یک گردشگر ماساچوست توسط یک غذاخوری که روی میز آن نزدیکی نشسته بود، ختم شد.

پلیس جمعه شب را صرف جستجوی فیلم های نظارتی برای کمک به شناسایی مظنون قبل از دستگیری کرد. تامپسون در نزدیکی زوج خارج از شهر نشسته بود که درگیری ها شروع شد، با اینکه مظنون طرف کارمندان را گرفت، اوضاع به سرعت تشدید شد.

باب استرو که در هتل مجاور اقامت داشت، گفت: “من هرگز به روث نرفته ام.” «اما اگر می‌خواهید یک غوغا راه بیندازید، نمی‌خواهید آن را در استیک‌خانه انجام دهید. چاقوهای تیز زیاد است!»

“این درست نیست!” او گفت. “اینجا خدمات عالی است.”



منبع

یک کارگر رستوران که از ذکر نام خود خودداری کرد، این حادثه را “احمقانه” و “دعوای بین مشتریان که به تازگی از کنترل خارج شد” توصیف کرد. کارمند دوم شکایات زن در مورد رفتار کارکنان با او را به چالش کشید.