پلیس می‌گوید پرستار بچه – وکیل خانواده – از خودش در حال تجاوز به یک دختر فلوریدا ضبط کرده است

روز بعد، در طی تماسی با بازرسان که در حال گوش دادن بودند، گزارش می‌گوید که میدرز به آزار دختر اعتراف کرد: «نمی‌دانم مشکل من چیست. خیلی متاسفم.” این گزارش به نقل از میدورز می‌گوید که «فقط او را لمس می‌کرد، فقط همین» و «من مقصرم، من این کار را هر شب انجام نمی‌دادم»، اما او همچنین گفت که دختر به او گفته است دست از کار بکشد «و به هر حال این کار را می‌کند».

یک وکیل گینزویل که در مجموع با ۲۲ فقره جرم مرتبط با آنچه که گفته می‌شود با یک دختر ۸ ساله در حین مراقبت از او انجام داد، دیگر وکیل نیست.

ابطال انضباطی اساساً سلب مسئولیت است. معمولاً، وکلایی که برای آن درخواست می‌کنند، این کار را با مرخصی انجام می‌دهند تا ظرف پنج سال دوباره به بار فلوریدا درخواست دهند. ابطال انضباطی باعث می شود هر پرونده انضباطی بار فلوریدا از بین برود. هر گونه دعاوی مدنی یا اتهامات جنایی مرتبط با آن موارد تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

در این گزارش آمده است که Meadors خودش را ضبط کرده است که به اتاق خوابی که کودک در آن خوابیده رفته و او را مورد آزار و اذیت قرار می دهد.

بر اساس گزارش دستگیری، در روز 4 تیرماه، دختری 8 ساله شب را تحت مراقبت [Meadors] برای عصر.» در این گزارش، میدورز به عنوان “یک دوست خانوادگی و همچنین وکیل خانواده” توصیف شده است.

به همین دلیل است که میدرز در زندان کانتی سنت جانز، جایی که از زمان دستگیری خود در ژوئیه گذشته در آنجا بود، باقی می ماند. او هیچ وثیقه‌ای بابت یک مورد سوء استفاده جنسی برای یک فرد زیر 12 سال و 345000 دلار وثیقه در 9 مورد ترویج عملکرد جنسی توسط یک کودک و 12 مورد نیز در اختیار داشتن عملکرد جنسی توسط یک کودک دریافت نکرد. Meaders اعتراف به بی گناهی کرده است.

اگر در مورد این پرونده چیزی می دانید، می توانید با کلانتر شهرستان سنت جانز به شماره 8304-824-904 تماس بگیرید.



Source link

مایکل میدورز، 69 ساله، در آخرین گزارش ماهانه انضباط وکالتی بود که هفته گذشته توسط بار فلوریدا منتشر شد. او درخواست ابطال انضباطی بدون مرخصی برای پذیرش مجدد داد و در 28 آوریل دریافت کرد.