سناتور دموکرات کریس مورفی می گوید که مذاکرات اصلاحات اسلحه دو حزبی شامل ممنوعیت سلاح های تهاجمی، بررسی های گسترده پیشینه نیست.

وی افزود: “ما قانونی را روی میز قرار نمی دهیم که سلاح های تهاجمی را ممنوع کند، یا بررسی های جامعی از پیشینه انجام نمی دهیم. اما در حال حاضر، مردم در این کشور می خواهند که ما پیشرفت کنیم. آنها فقط نمی خواهند وضعیت موجود برای 30 سال دیگر ادامه یابد.”

او گفت: «من هرگز به این اندازه جدی در مذاکرات شرکت نکرده‌ام. بیش از هر زمان دیگری از زمان سندی هوک، جمهوری خواهانی که در مورد تغییر قوانین اسلحه و سرمایه گذاری روی سلامت روان صحبت می کنند، پشت میز مذاکره هستند.

بلافاصله پس از تیراندازی اووالده در ماه گذشته، مورفی یک بار دیگر از همکارانش درخواست کرد تا با او در زمینه اصلاحات اسلحه همکاری کنند و از بی‌عملی قانون‌گذاری گذشته ابراز تاسف کرد.

مورفی تماس گرفت مذاکراتی از پربارترین مذاکراتی است که او از زمان پیوستن به سنا در سال 2013 شاهد بوده است.

مورفی گفت که مذاکرات فعلی اصلاحات اسلحه شامل ممنوعیت سلاح های تهاجمی یا بررسی پیشینه گسترده نمی شود.

  • سناتور کریس مورفی، D-Conn.کوین دیچ/گتی ایماژ

    • این مذاکرات در حالی انجام شده است که کشور همچنان با عواقب تیراندازی های دسته جمعی در بوفالو و اووالده دست و پنجه نرم می کند.

    • دموکرات کانکتیکات درباره لایحه احتمالی سنا گفت: «ما هر کاری که من می خواهم انجام نمی دهیم.

      در حال حاضر، اصلاحات دو حزبی ممکن است شامل بررسی‌های پیشینه محدودتر باشد – مقرراتی که تا آنجایی که بسیاری از طرفداران کنترل اسلحه ترجیح می‌دهند پیش نمی‌رود – اما نوعی سازش است که می‌تواند به یک لایحه بالقوه برای غلبه بر مشکلات قانونی کمک کند.

      با این حال، مورفی با درک واقعیت سیاسی یک سنا که به طور مساوی تقسیم شده است، گفت که این بحث ها به طور بالقوه ممکن است از هم بپاشد.

      کریس مورفی

      مورفی در طی مصاحبه ای در شبکه سی ان ان به جیک تاپر گفت که گروه سناتورهای دو حزبی روز شنبه با همدیگر ملاقات کردند و این گروه به افزایش بودجه بهداشت روانی، اقدامات ایمنی بیشتر برای مدارس و مقررات کنترل اسلحه “متواضع” چشم دوختند. به عنوان بخشی از بسته ای که می تواند از محفظه بالایی عبور کند.

      سناتوری که در سال 2012 به عنوان یکی از اعضای مجلس نمایندگان نیوتاون – محل تیراندازی جمعی مرگبار در مدرسه ابتدایی سندی هوک که در آن 20 کودک و شش بزرگسال توسط یک مرد مسلح 20 ساله کشته شدند – به یکی از برجسته ترین افراد تبدیل شده است. حامیان کنترل اسلحه در سنا

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





      Source link

      سال گذشته، پس از تیراندازی دسته جمعی در دبیرستان آکسفورد در حومه دیترویت، مورفی برای نوعی اصلاح اسلحه درخواست کرد، حتی اظهار داشت که با قوانینی که دامنه آن بسیار محدودتر از آنچه او می‌خواست، راضی خواهد شد.

      سناتور کریس مورفی – که نقش مهمی در تدوین لایحه اصلاح اسلحه دو حزبی پس از تیراندازی های مرگبار در بوفالو و اووالد، تگزاس ایفا می کند – گفت که قوانین احتمالی ناشی از مذاکرات فعلی شامل ممنوعیت سلاح های تهاجمی یا پیشینه “جامع” نخواهد شد. چک ها

      “ما چه کار می کنیم؟ چه کار می کنیم؟ تنها چند روز پس از اینکه یک تیرانداز وارد یک خواربار فروشی شد تا مشتریان آفریقایی-آمریکایی را به ضرب گلوله بکشد، ما سندی هوک دیگری در دست داریم.” او گفت در طول سخنرانی در مجلس سنا

      او گفت: “من همچنین در گذشته در بسیاری از مذاکرات شکست خورده شرکت کرده ام، بنابراین در مورد شانس هایمان فکر می کنم.” من بیش از هر زمان دیگری مطمئن هستم که به آنجا خواهیم رسید، اما همچنین این بار بیشتر نگران شکست هستم.

      قانونگذار کانکتیکات در مورد لایحه احتمالی سنا گفت: “ما هر کاری که من می خواهم انجام نمی دهیم.”