پلیس تی ان می گوید برنده گرمی همسر و دخترخوانده خود را زیر اسلحه نگه داشته است. او توسط SWAT کشته شد

پلیس TX می گوید صاحب خانه به مهاجم شلیک می کند و او را تا زمانی که نمایندگان برسند زیر اسلحه نگه می دارد.

هارون گفت که کپس به زنان گفت که اگر بخواهند با پلیس تماس بگیرند، او آنها را خواهد کشت. او همچنین گفت که هر افسری را که به خانه پاسخ دهد، خواهد کشت.

آرون گفت که سه افسر SWAT به خانه او رفتند و در بیرون خانه قرار گرفتند که کپس در را “با تپانچه در دست” باز کرد.

به گفته آرون، در نقطه ای از این حادثه، کپس به خواب رفت و زنان توانستند از خانه فرار کنند. آنها به سمت یک منطقه پلیس محلی رفتند و در آنجا به افسران گفتند که چه اتفاقی افتاده است.

در فیلم دوربین بدن که توسط اداره پلیس متروپولیتن نشویل منتشر شده است، شنیده می شود که یک افسر قبل از شلیک سه گلوله به در شیشه ای فریاد می زند “دستانت را به من نشان بده”.

به گفته پلیس، کپس در محل حادثه جان باخت.

به گفته پلیس تنسی، یک مهندس ضبط برنده جایزه گرمی پس از گزارش گروگانگیری در خانه اش توسط افسران SWAT مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

آرون گفت که در آن بعدازظهر حکم دستگیری برای Capps صادر شد و یک تیم SWAT به دلیل دسترسی Capps به اسلحه و “اقدامات خشونت آمیز یک شبه” او تشکیل شد.

بر اساس وب سایت جوایز گرمی، کپس یک مهندس ضبط، میکسر و تهیه کننده بود که برنده چهار جایزه گرمی برای “بهترین آلبوم پولکا” شده بود. آخرین پیروزی او برای آلبومی که روی آن کار کرد، در جریان پنجاه و یکمین دوره جوایز گرمی در سال 2009 برای “بگذارید کل جهان بخواند” بود.

اداره تحقیقات تنسی و دفتر دادستانی منطقه دیویدسون در حال بررسی این تیراندازی هستند.

آرون گفت، یکی از افسران سر او فریاد زد تا دستانش را نشان دهد، اما حرکات کپس “یک تهدید فوری و قریب الوقوع بود.” همان موقع بود که افسر شلیک کرد.

آرون گفت که حدود ساعت 3 صبح روز 5 ژانویه، کپس همسر 60 ساله و دختر خوانده 23 ساله خود را با اسلحه از خواب بیدار کرد. او گفت که او آنها را به اتاق نشیمن برد، “مکرراً تپانچه خود را به سمت آنها نشانه رفت” و اجازه نداد آنها را ترک کنند.

پلیس GA می گوید، پدر مهمانان Longhorn را پس از اینکه به پسرش گفته نمی تواند کار را ترک کند با اسلحه تهدید می کند.

دان آرون، سخنگوی اداره پلیس متروپولیتن نشویل، در بیانیه ای ضبط شده گفت که مارک جی کپس، 54 ساله، که به دو اتهام آدم ربایی و دو فقره حمله شدید تحت تعقیب بود، ساعت 2 بعد از ظهر روز 5 ژانویه در خانه خود در نشویل مورد اصابت گلوله قرار گرفت. در صفحه یوتیوب اداره پلیس

پلیس فلوریدا می گوید مشتریان مسلح سالن بینگو مردی را که در پارکینگ به زنان شلیک کرده بود، دستگیر کردند



منبع

بیلبورد گزارش داد که او با هنرمندانی مانند نیل دایموند، بری مانیلو و اولیویا نیوتن جان کار کرده است.