مردی در هند 6 ماه، 3000 دلار برای ساختن ماکت سیلیکونی همسر مرحوم خرج کرد.

ایندرانی همسر سندیلیا در ماه مه 2021 در جریان موج دوم همه‌گیری کووید-19 در هند درگذشت. سندیلیا در زمان درگذشت همسرش در انزوا بود. در نتیجه این زن 59 ساله در حالی که کسی در کنارش نبود جان خود را از دست داد.

همسرم در 4 می 2021 درگذشت و من فقط می خواستم آرزویش را برآورده کنم.

اطلاعات بیشتر از NextShark: اولین همجنس‌باز بت کی‌پاپ، هالند می‌گوید که در Itaewon مورد حمله قرار گرفته است که به او «یک همجنس‌گرای کثیف» می‌گویند.

در محل مورد علاقه او در اتاق نشیمن، ماکت تکمیل شده، ساخته شده از سیلیکون و وزن 30 کیلوگرم (تقریبا 66 پوند) و لباس ساری ابریشمی که ایندرانی در جشن عروسی پسرش پوشیده بود، نشسته است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جورج تاکی به رهبری جامعه همجنس گرایان در ربودن هشتگ پسران مغرور کمک می کند

خانواده سندیلیا در ابتدا این مجسمه را تایید نکردند اما در نهایت تسلیم شدند.

تاپاس ساندیلیا، یک کارمند بازنشسته دولتی 65 ساله، 250000 روپیه (تقریباً 3000 دلار) برای مجسمه سیلیکونی شبیه مرحوم خود خرج کرد.

سندیلیا گفت: “من مجبور شدم برای مرحله قالب گیری با سابیمال کار کنم، زیرا هیچ چیز کمتر از حالت واقعی صورت ایندرانی برای من انجام نمی دهد. من در نهایت 39 سال با او زندگی کردم.”

خیاط ایندرانی نیز در انجام پروژه کمک کرد، زیرا او اندازه گیری های دقیق ایندرانی را می دانست.

سندیلیا گفت: «همه چیز باید کاملاً مناسب باشد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مدیسون کاوتورن متعهد شد که اگر حزب جمهوری‌خواه کنگره را بازپس بگیرد، «تمام دارایی‌های چین در آمریکا» را تصاحب خواهد کرد.



منبع

او به مدت شش ماه با مجسمه ساز سابیمال داس، که عمدتاً کپی های موزه را خلق می کند، کار کرد. دید به زندگی.

با دیدن مجسمه واقعی، ایندرانی تمایل خود را برای مجسمه مشابه در موردی که قبل از او درگذشت، اعلام کرد.

مقالات مرتبط:

[Source]

«اگر می‌توانیم عکس‌های قاب‌دار را بعد از مرگ کسی در خانه نگه داریم، چرا یک مجسمه نه؟»

اطلاعات بیشتر از NextShark: مردی که زن مسن آسیایی را در کوئینز با خشونت هل داد پس از اشتراک گذاری عکس های جامعه دستگیر شد

ساندیلیا در بیانیه‌ای به تایمز آو ایندیا خاطره‌ای از بازدید از معبد Iskcon در مایاپور به همراه همسرش و دیدن مجسمه AC Bhaktivedanta Swami یک دهه پیش را به یاد آورد.