پسربچه 8 ساله در تیراندازی تصادفی مردی به خودروها کشته شد

پزشکی قانونی گفت: پدر این پسر نیز از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زنده ماند.

تی جی جوی، کلانتر شهرستان فلورانس گفت، چارلز مونتگومری آلن، 40 ساله، در جنگل دستگیر شد و به قتل، اقدام به قتل و چهار فقره شلیک اسلحه به داخل خودروی اشغالی متهم شد.

کلانتر گفت که به نظر می رسد آلن مواد مخدر مصرف می کند و معاونان در گذشته با او برخورد کرده اند، اما بازرسان مطمئن نیستند که چرا او در روز شنبه شروع به تیراندازی به خودروها کرد.

راننده دومی که در جلسه رسیدگی به وثیقه شرکت کرد، گفت که گلوله ای به سقف ماشینش اصابت کرده است که در جاده اولد ریور رانندگی می کند.

کالوین کید گفت: “من متوجه شدم که آقا دارد هدف می گیرد و گفتم او دوباره شلیک می کند، بنابراین سرم را پایین انداختم و گاز را فشار دادم تا از او عبور کنم و او دوباره شلیک کرد.”

کیت فون لوتکن، پزشکی قانونی گفت: کواریوس ناکوا دانهام یکشنبه، یک روز پس از اصابت گلوله به گردن در حین رانندگی در جاده ای روستایی در شهرستان فلورانس جان باخت.

آلن بدون قید وثیقه نگهداری می شود و سوابق زندان نشان نمی دهد که آیا او وکیل داشته یا خیر.

کواریوس دانش آموز کلاس سوم مدرسه لیتل هاربر در پورتسموث، نیوهمپشایر بود.

جوی به WBTW-TV گفت: “فقط یک عمل دیوانه کننده و دیوانه کننده.”

فلورانس، اس سی (AP) – مقامات گزارش می دهند که یک پسر 8 ساله در حال بازدید از کارولینای جنوبی از نیوهمپشایر توسط مردی که به طور تصادفی با اسلحه به سمت اتومبیل های عبوری در جنگل های نزدیک خانه اش شلیک می کند، کشته شد.

استیو زادراوک، سرپرست مدارس پورتسموث، روز دوشنبه در پیامی به جامعه نوشت: “رویدادی مانند این جامعه ما را به طور کلی تحت تاثیر قرار می دهد.” قلب ما با خانواده است زیرا در این تراژدی باورنکردنی از یکدیگر حمایت می کنیم.



Source link