پدر تگزاسی پس از کشف عجیب همسرش در حیاط خلوت ناپدید می شود


کولبی ریچاردز، پدر 31 ساله تگزاسی، از زمانی که ظاهراً خانه خود را در اسپرینگ، تگزاس، صبح روز 24 می ترک کرد، ناپدید شده است.

به گفته پسر عموی کولبی، آلیسون فاکس، همسرش، کالی ریچاردز، متوجه شد که همسرش در آن جمعه حدود ساعت 5 صبح زود از خواب بیدار می شود، اما وقتی او به اتاق خواب آنها برنگشت تا برای کار آماده شود، از جایش بلند شد تا او را بررسی کند.

او در خانه نبود، بنابراین حیاط پشتی را چک کرد… و متوجه شد که درب پشتی باز است، که غیرعادی بود. فاکس به فاکس نیوز دیجیتال گفت: سگ و دو کودک کوچک.

کالی تقریباً بلافاصله احساس کرد چیزی اشتباه است و با مقامات تماس گرفت.

جسد نوجوان مفقود شده از اردوگاه کلیسا پس از جستجوی گسترده در ساحل جزیره پیدا شد

رانندگی کولبی ریچاردز

کولبی ریچاردز از زمانی که ظاهراً خانه خود را در اسپرینگ تگزاس در ۲۴ مه ترک کرد ناپدید شده است.

فاکس گفت، کلانتر شهرستان مونتگومری تیم‌های جستجو را به منطقه اعزام کرد و “یک بطری آب از او در نزدیکی مسیر در منطقه جنگلی با مسیرها و چیزهای دیگر در پشت محل زندگی آنها پیدا کرد.”

در برنامه FOX NEWS بخوانید

برادر فاش کرد که پزشک میسوری که در دریاچه آرکانزاس جسد پیدا شد، سال گذشته ربوده شد

کلبی آن روز صبح که خانه اش را ترک کرد تلفن یا کیف پولش را با خود نبرد.

کولبی ریچاردز با سگ هایش بیرون ژست می گیرد

پسر عموی او گفت که بطری آب کولبی “در نزدیکی مسیر در منطقه جنگلی با مسیرها و چیزهای دیگر در پشت محل زندگی آنها کشف شد.”

“جستجو و نجات، تا کنون، چندین روز است که انجام شده است. … ما همه چیز از مردم پیاده، پهپادهای حرارتی، پهپادهای معمولی دیداری، افرادی که سوار بر ATV هستند، افرادی که سوار بر اسب هستند و افرادی که در اتومبیل های خود در حال چرخیدن هستند و در حال بررسی برای دیدن هستند، داشته ایم. فاکس گفت: اگر دوربین‌های امنیتی یا دوربین‌های زنگ در وجود داشته باشند که ممکن است فیلم داشته باشند. و ما سعی کرده‌ایم این خبر را به همه برسانیم که اگر او را دیدند، یا چیزی غیرعادی دیدند… با کلانتر تماس بگیرند.»

خانه ریچاردز در Musgrove Place در بهار دارای یک حیاط خلوت با دروازه ای است که به یک خیابان باز می شود و در آن سوی خیابان ورودی به مسیر گرین وی است که در آن بطری آب کولبی پیدا شد.

فاکس گفت که طبیعی است که کولبی در حوالی ساعت 5 صبح یا 6 صبح برای کار از خواب بیدار شود. او اخیراً یک کار نیمه وقت در یک شرکت مهندسی در آن منطقه شروع کرده بود، اما همچنین به عنوان مربی بیسبال به صورت پاره وقت کار می کند – کاری که سال هاست انجام می دهد.

زن تنسی در کالیفرنیا پس از یک سفر خشونت آمیز بین جاده ای که در دوربین عکاسی دستگیر شد، پیدا شد

پسر عمویش توضیح داد که او “دوست داشت” برای پیاده‌روی به گرین وی برود، گاهی اوقات صبح و گاهی بعد از کار، اما این یک اتفاق عادی نبود.

کلبی ریچاردز در حال خوردن یک ساندویچ

فاکس گفت که طبیعی است که کولبی در حوالی ساعت 5 صبح یا 6 صبح برای کار از خواب بیدار شود. او اخیراً یک کار نیمه وقت در یک شرکت مهندسی در آن منطقه شروع کرده بود، اما همچنین به عنوان مربی بیسبال به صورت پاره وقت کار می کند – کاری که سال هاست انجام می دهد.

او افزود که Woodlands یک منطقه به طور کلی امن با جیب های کوچک خاصی است که مردم از آن اجتناب می کنند، و او معتقد نیست که کولبی با کسی که ممکن است او را تماشا یا تعقیب کرده باشد مشکل داشته باشد.

عملیات چند ایالتی 225 کودک گمشده را پیدا کرد: مارشال های ایالات متحده

او گفت: «ما واقعاً نمی دانیم. “او … مرد بسیار خوبی است و این تصور که کسی با او یا هر چیز دیگری مشکل دارد برای ما بسیار گیج کننده است.”

نمای نزدیک از کولبی ریچاردز'  صورت

به گفته خانواده ریچاردز، کلانتر شهرستان مونتگومری صبح چهارشنبه جستجوی خود را برای کولبی ریچاردز گمشده در منطقه وودلندز لغو کرد.

به گفته خانواده ریچاردز، کلانتر شهرستان مونتگومری صبح چهارشنبه جستجوی خود را در منطقه وودلندز لغو کرد. آنها به سازماندهی جستجوهای داوطلبانه در منطقه ادامه می دهند.

برای دریافت برنامه FOX NEWS کلیک کنید

این خانواده یک صفحه GoFundMe با عنوان “به ما کمک کنید کولبی ریچاردز را پیدا کنیم” ایجاد کرده اند تا برای جستجوی داوطلبانه کمک مالی جمع آوری کنند.

کولبی آخرین بار با یک تی شرت، شورت مشکی و کفش ورزشی خاکستری Under Armour دیده شد.



منبع