پخش‌کننده Twitch کره‌ای پس از آزار و اذیت هنگام پخش زنده در هند، خواستار اقدام شد

میوچی، سازنده محتوا و مدلی که نام اصلی پارک هیوجونگ است، سه شنبه شب در حال پخش زنده در خار بود که یکی از مردان بازوی او را گرفت و او را به سمت موتورسیکلت پارک شده ای که با دوستش سوار بود، کشید.

اطلاعات بیشتر از NextShark: پسر فیلیپینی با پنهان شدن در داخل یخچال از رانش زمین مرگبار جان سالم به در برد

این استریمر در توییتر به اشتراک گذاشت: “من تمام تلاشم را کردم که اوضاع را تشدید نکنم و آنجا را ترک نکنم زیرا او با دوستش بود.” و برخی از مردم گفتند که این کار توسط من بسیار دوستانه و درگیر کردن گفتگو آغاز شد.

یکی دیگر از کاربران توییتر به دلیل مقصر دانستن قربانیان پس از اینکه به گردشگران گفت قبل از پرسه زدن در خیابان های کشور مورد بازدیدشان تحقیق کنند، مورد انتقاد قرار گرفت.

سایر کاربران به صدا درآمدند و یکی از کامنت‌گذاران گفت که این چیز خوبی بود که Mhyochi در آن زمان پخش زنده داشت و اینکه خودش را از این وضعیت حذف کرد «کاملاً خوب بود».

یک پخش‌کننده توییچ در کره جنوبی که به‌عنوان Mhyochi آنلاین شناخته می‌شود، پس از آزار و اذیت دو مرد هنگام پخش زنده در Khar، هند، از پلیس بمبئی می‌خواهد تا اقدامات لازم را انجام دهد.

یکی از فالوورهای توییچ این برخورد را از استریم خود جدا کرد و اشاره کرد که میوچی توسط “بیش از 1000 نفر” احاطه شده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: یک زن آسیایی 60 ساله پس از اصابت چند گلوله در جریان تلاش برای سرقت در سایگون کوچک اوکلند جان خود را از دست داد.

پلیس بمبئی از آن زمان به طور علنی با Mhyochi در توییتر تماس گرفته است، اما پخش کننده هنوز راهی برای ارائه مستقیم اطلاعات تماس خود از چهارشنبه به آنها پیدا نکرده است.

یکی از کاربران گفت که میوچی صمیمی و گشاده رو به مردان «مجوز آزار و اذیت رایگان» نمی دهد.

تصویر ویژه از طریق mhyochi.png، @mhyochi / @Beaver_R6





منبع

کاربر @Beaver_R6 در توییتی نوشت: «این نمی‌تواند بدون مجازات بماند» و از پلیس بمبئی خواست تا اقدامات فوری انجام دهد.