دریاچه کاری در حالی که دموکرات ها وحشت زده به تماشای آن می نشینند، بلیت GOP را در آریزونا برمی دارد

همانطور که هابز دنبال می کند، او بر تصمیم بحث برانگیز خود برای صرف نظر از بحث در مورد آنچه که به گفته او توانایی لیک برای تبدیل هر رویداد به یک “نمایش” است، می ایستد. وزیر امور خارجه در آخر هفته موضع خود را دوچندان کرد و به هاف پست گفت: «مناظره هرگز به پیروزی یک نامزد کمک نمی‌کند».

رویداد لیک بیش از حد، پر سر و صدا بود و چندین هزار نفر داشت. هابز صمیمی بود، رام، و فقط حدود ده نفر داشت.

دریاچه کاری مانند دونالد ترامپ در هفته های پایانی انتخابات کمپینی را اجرا می کند.  به نظر می آید کار می کند.  (عکس: مت یورک/آسوشیتدپرس)

هابز در دور نهایی کمپین از گردهمایی‌های کوچک با دموکرات‌های منتخب محلی و داوطلبان استفاده می‌کند تا خود را با لیک مقایسه کند که او را “آن نامزد حزب جمهوری‌خواه مورد تایید ترامپ، منکر انتخابات، متنفر از رسانه‌ها، توطئه‌خواه” می‌نامد. با یک نفس بر روی کنده بیان می کند.

“همه چیز خیلی به هم ریخته است. ما وارد یک رکود اقتصادی دیگر می شویم. دریاچه کاری همه چیز برای ماست. او آمریکا را دوست دارد و آریزونا را دوست دارد.»

پیش‌بینی می‌شود در رقابت سنای ایالات متحده، مارک کلی، دموکرات کنونی، کرسی خود را حفظ کند، هرچند بلیک مسترز، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز، یکی از مشاوران پیتر تیل، کارآفرین راست‌گرای فناوری، فاصله چندانی ندارد.

لیک فرد خطرناکی است. هابز فردی خوب است که بیشتر می داند و احتمالاً بهترین فرد برای این کار است. لیک فقط نمی‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کند، به غیر از خواندن جملاتی از ترامپ و هر چیز دیگری که می‌تواند رویاپردازی کند. بحران بحرانی کمبود آب و بالاترین تورم در کشور.

مهمان ویژه لیک در آن شب، سناتور تنسی، مارشا بلکبرن، به حضار گفت که بیش از 5000 نفر گرد هم آمده بودند تا لیک و یک نوازنده از گروه کانتری Lonestar را ببینند، که آهنگ “Amazed” او در سال 1999 در چارت برتر بود.

و من به شما می گویم، او آنتونی فائوچی را دوست دارد… او می خواهد فرزندان ما را مجبور کند واکسن های آزمایشی را دریافت کنند تا تحصیل کنند. من به شما می گویم که وقتی فرماندار شما هستم، بچه هایمان را خوکچه هندی نمی سازیم. ما آنها را مجبور نخواهیم کرد که این ضربه را دریافت کنند. اکثریت قریب به اتفاق تحقیقات علمی در مورد واکسن ها نشان می دهد که آنها برای کودکان بی خطر هستند.

به نظر می رسد نیروهایی که در آریزونا بازی می کنند – چه دیدگاه خاص لیک در مورد ترامپ باشد، چه جو ملی طرفدار جمهوری خواهان یا هر دو – به نظر می رسد که به نفع گوینده سابق اخبار فونیکس بوده و او را در آخرین نظرسنجی ها به برتری بسیار ضعیفی سوق می دهد. و او تنها نامزد حزب جمهوری‌خواه نیست که پیشروی می‌کند: مارک فینچم، وزیر امور خارجه منکر انتخابات و وزیر امور خارجه جمهوری‌خواه، که حسابرسی حزبی انتخابات آریزونا را تشویق کرد، همچنین به‌شدت در رقابت برای کار فعلی هابز در اداره انتخابات است که یک سناریوی آخرالزمانی برای دموکرات‌ها است. .

باب گروسفلد، مشاور دموکرات مستقر در مسا، گفت که رقابت فرماندار مانند “تماشا یک تراژدی در حرکت آهسته” است، زیرا این مسابقه برای هابز به یک “سربالایی” تبدیل می شود.

در حالی که لیک گردهمایی هایی به سبک ترامپ برگزار می کند، رویدادهای هابز کوچکتر و صمیمی تر است. (عکس: ماریو تاما/گتی ایماژ)

با وجود اینکه برخی ناامید شده بودند، حامیان هابز در رویدادهای آخر هفته گذشته عموماً وضعیت بحث را درک می کردند. مارتین کوئزادا، نامزد دموکرات ها برای خزانه دار ایالتی که اوایل این ماه با مخالف خود مناظره کرد، به هاف پست گفت: «ترجیح می دادم او مناظره کند، اما نمی توانم او را به خاطر عدم مناظره سرزنش کنم. بیشتر مردم بیشتر نگران تهدیدات دموکراسی در رژیم جمهوری خواه بودند.

بزرگ‌ترین رویدادهای لیک شبیه تظاهرات ترامپ است، و او از آنها برای تأثیرات مشابه استفاده می‌کند و هابز را به خاطر برگزاری کسری از اندازه‌ها به تمسخر می‌گیرد.

کری لیک، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا، در اوایل انتخابات مقدماتی جمهوری خواه این ایالت توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تایید شد.  (عکس: ماریو تاما/گتی ایماژ)

پس از یک ویدیوی شیک تولید شده که در آن لیک تغییر روحی که به عنوان یک روزنامه نگار در طول همه گیری همه گیر تجربه کرد را توصیف می کند، او روی صحنه رفت و بیش از 30 دقیقه صحبت کرد و به شکلی گمراه کننده و گاهی وحشتناک به هابز و دموکرات ها حمله کرد.

به نظر می رسید که این موضوع در گفتگو با رزماری مایک، مستقلی که خود را مستقل توصیف می کرد، که در یک رویداد مارک کلی در مسا شرکت کرد تا از او سؤالاتی بپرسد که به او کمک کند تصمیم بگیرد به او رأی دهد یا خیر، ثابت شد. کلی، یک دموکرات، خود را به عنوان یک میانه رو معرفی کرد و از داگ دوسی، فرماندار جمهوری خواه و سناتور فقید جمهوری خواه جان مک کین، که موفق شد، تمجید کرد. کلی گفت: «کری لیک و بلیک مسترز عقاید مشابهی دارند که به نظر من خطرناک هستند.

آنها میهن پرست هستند و آماده می شوند تا مطمئن شوند که در 8 نوامبر، آریزونا یک فرماندار بزرگ به نام دریاچه کاری خواهد داشت! در حالی که خورشید بر فراز مزرعه غبارآلود و معطر حیوانات غروب می کرد، بلکبرن در کنار دریای «وطن پرستان» در تجهیزات کمپین تبلیغاتی MAGA و دریاچه پس از یک ساعت موسیقی گوش خراش از فهرست پخش تبلیغاتی ترامپ، فریاد زد.

“او هیچ چرندی نمی خورد! او آن را مستقیم می گوید. ما منتظر این بودیم.

“این مسابقه حیاتی است. می دانم که همه شما این را می دانید.» هابز در ال میراژ در خانه هواداران با مرغ و طاووس گفت. در سال 2020، بنیان دموکراسی ما با جدی ترین چالش زندگی ما مواجه شد. اتهامات دروغین تقلب در مورد انتخابات، سؤالاتی در مورد سیستم های موجود و رهبران مسئول آنها وجود داشت. آن اتهامات و سؤالات منجر به تهدید علیه کارگران انتخاباتی در سراسر ایالت، علیه من و خانواده ام شد. حتی در بیرون خانه من تظاهرکنندگان مسلح بودند.»

در حالی که لیک گردهمایی هایی به سبک ترامپ برگزار می کند، رویدادهای هابز کوچکتر و صمیمی تر است.  (عکس: ماریو تاما/گتی ایماژ)

“[Hobbs] به قانونی که به نوزادی که از سقط جان سالم به در می‌برد، مراقبت می‌کند، رای منفی داد. او ترجیح می دهد که کودک روی سینی فلزی سرد بمیرد. او مریض است؛ لیک با اشاره به قانون ضد سقط جنین در سال 2017 که همه دموکرات‌ها در مجلس قانونگذاری ایالت به غیر از یک دموکرات به آن رأی منفی دادند، گفت: او یک هیولا است.

دریاچه کاری مانند دونالد ترامپ در هفته های پایانی انتخابات کمپینی را اجرا می کند. به نظر می آید کار می کند. (عکس: مت یورک/آسوشیتدپرس)

در رقابت فرمانداری، مایک به سمت هابز متمایل شده است.

لیک مدام از برنامه‌های خود برای راه‌حل‌های «عقل عمومی» برای بی‌خانمانی و بحران‌های مرزی آریزونا و تمایلش برای تبدیل شدن آریزونا به همسایه لیبرال خود، کالیفرنیا، که تحت حاکمیت دموکرات بایدن به‌عنوان پناهگاه دیستوپیایی برای مواد مخدر و بی‌قانونی ترسیم می‌کرد، سخن گفت. او گفت: «در دوران ریاست جمهوری دونالد جی. ترامپ… زندگی خیلی خوب بود، حتی چپ‌ها هم باید آن را بپذیرند.

لیک فرد خطرناکی است. هابز فردی خوب است که بیشتر می داند و احتمالاً بهترین فرد برای این کار است.مشاور دموکرات باب گروسفلد

فینیکس – کیتی هابز دموکرات و کاری لیک جمهوری خواه بر سر چیزهای زیادی اتفاق نظر ندارند، اما مبارزات انتخاباتی آنها برای فرمانداری آریزونا اخیراً یک چیز مشترک داشت – بوی ضعیف کود.

هابز در ایستگاه های مبارزات انتخاباتی بر مخاطرات انتخابات امسال تاکید کرد – که به دلیل ادعاهای وحشیانه حزب جمهوری خواه در مورد تقلب در انتخابات، جای خود را به نیروهای بیدار مسلحی داده است که در بزرگترین شهرستان آریزونا گشت زنی می کنند.

در حالی که در رویدادهای هابز جو کم و حتی کمی جدی بود، رالی لیک یک مهمانی واقعی بود، با آبجو، سیگار برگ، هات داگ، موسیقی زنده و یک باغ وحش برای نوازش کردن.

سخت است بگوییم که آیا هزاران نفری که برای برکناری لیک حاضر شده‌اند، نشان‌دهنده یک پایگاه بزرگ‌تر از حمایت هستند یا فقط پایگاه سخت‌کف MAGA که برای ترامپ ظاهر شد (که هنوز آریزونا را دو سال پیش با وجود برگزاری تجمع‌های بزرگ‌تر با کمتر از یک درصد از دست داد. از بایدن). با قضاوت بر اساس بسیاری از تجهیزات کمپین، به نظر می رسید که هر دو باشد.

لیک بیش از سه ساعت پس از باز شدن درها در وسترن تریلز رنچ، جایی که کلاه غول‌پیکر بادی قرمز MAGA در ورودی پارکینگ به استقبال مردم رفت، به جمعیت نگفت.

همه چیز برای لیک که به طور گسترده برای میانه‌روها و مستقل‌های آریزونا خیلی افراطی محسوب می‌شود، خوشایند نیست. چاک کوفلین، مشاور حزب جمهوری‌خواه که شرکتش نظرسنجی سراسری را انجام می‌دهد، مشکوک است که تعداد زیادی از رای‌دهندگان بلاتکلیف برای دموکرات‌ها شکست خواهند خورد.

لیک، مجری سابق تلویزیون، حامل مشعل MAGA است، از جمله این نظریه بی اعتبار که انتخابات 2020 با تقلب به خطر افتاده است. هابز، بالاترین مقام انتخاباتی ایالت، ثابت کرده است که در مقابل لیک در یک ایالت نوسانی برجسته که جو بایدن در سال 2020 برنده شد، یک دموکرات ضعیف است.

پرده پراکنده دو کمپین بر رویکردهای بسیار متفاوت نامزدها در یکی از رقابتی ترین رقابت های فرمانداری کشور تاکید می کند که عملاً کمتر از دو هفته از روز انتخابات به بن بست رسیده است.

کری لیک، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا، در اوایل انتخابات مقدماتی جمهوری خواه این ایالت توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تایید شد. (عکس: ماریو تاما/گتی ایماژ)

“فقط نمی دانم – اگر در ابتدا رای دهنده دریاچه نباشید، چگونه می توانید یکی شوید؟” کوفلین گفت. “چون می دانی که او آنجاست. شما نمی توانید قطار باری را که در کنار درب شما حرکت می کند از دست بدهید. هیچ روایتی وجود ندارد که بگوید، بیا، من واقعاً خوب هستم.»

در حالی که لیک گردهمایی هایی به سبک ترامپ برگزار می کند، رویدادهای هابز کوچکتر و صمیمی تر است. (عکس: ماریو تاما/گتی ایماژ)

در مورد لیک، نسیم در مزرعه‌ای غربی که در آن نامزد حزب جمهوری‌خواه در حال برگزاری یک گردهمایی بود که شامل یک رودئوی زنده و باغ‌وحشی با لاما، آلپاکا و بز بود، می‌وزید. برای هابز، در طول یک گردهمایی کوچک در فضای باز به میزبانی حامیانی که مرغ و طاووس را در ملک خود پرورش می دهند، برجسته شد.

فینچم از نیروهای بیدار دفاع کرده است و به عنوان وزیر امور خارجه در کنار لیک، از اختیارات گسترده ای بر اداره انتخابات برخوردار خواهد بود. او همچنین دفاکتو معاون فرماندار در ایالتی خواهد بود که فاقد آن است، به این معنی که اگر لیک برای پیوستن به برگه ریاست جمهوری ترامپ در سال 2024 انتخاب شود، مسئولیت آن را بر عهده خواهد گرفت.

دریاچه کاری مانند دونالد ترامپ در هفته های پایانی انتخابات کمپینی را اجرا می کند. به نظر می آید کار می کند. (عکس: مت یورک/آسوشیتدپرس)

کری لیک، نامزد جمهوری خواهان برای فرمانداری آریزونا، در اوایل انتخابات مقدماتی جمهوری خواه این ایالت توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تایید شد. (عکس: ماریو تاما/گتی ایماژ)

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

من هنوز هم می خواهم کمی بیشتر ببینم [Hobbs]مایک گفت، چون من تعداد زیادی از او را نمی‌بینم. “من فکر می کنم او بیش از حد رادیکال است. من او را به عنوان یک متحد نمی بینم.»

“ایا تصویر را دیدید؟ [Hobbs] بزرگترین رویداد کمپین خود در این فصل را برگزار کرد. حدس بزنید چند نفر حاضر شدند؟» لیک گفت، جمعیتی را که برای رالی سواری خود در موریستاون، آریزونا در روز شنبه گذشته جمع شده بودند، بالا برد. جایی بین 10 تا 15 نفر حاضر شدند. اگر نمی دانید کیتی هابز کیست، من شما را سرزنش نمی کنم، زیرا او پنهان شده است.

جاش وینستون، دامپزشک و دموکرات از ال میراژ که می ترسد نتیجه انتخابات امسال نفرت، به ویژه یهودی ستیزی را تشدید کند، گفت: «این فقط ترسناک و درمانده است. «هر سال انتخابات، اغراق وجود دارد، این فقط ماهیت سیاست است. اما به نظر ما، دیگر هذل انگاری به نظر نمی رسد. چگونه با آن مبارزه می کنید در حالی که هیچ پاسخگویی، هیچ واقعیت عینی وجود ندارد؟ چطوری این کار را انجام میدهی؟ تو نمی توانی.»

حداقل، امتناع هابز از مناظره با لیک به حریفش مهمات داده است تا او را به عنوان “بزدل” در خانه مسابقه معرفی کند. لیک در تجمع خود از روی صحنه طعنه زد: «من گفتم کتی، تو سؤالات را انتخاب کن». «فقط حاضر شوید و در برابر مردم آریزونا بایستید. آنها سزاوار شنیدن حرف شما هستند.»

کود اما جایی است که شباهت های آنها به پایان رسید.