ویدئوی کمیته 6 ژانویه ویرایش های ترامپ را در سخنرانی پس از حمله به کنگره نشان می دهد

ایوانکا ترامپ: من مطمئن نیستم که آن مکالمات چه زمانی شروع شد، زیرا می توانستند صبح زود آغاز شوند. اما من معتقدم که آنها از همان عصر، عصر روز ششم شروع کردند.

جرد کوشنر: من نمی دانم.

دلیل ثانویه آن این بود که فکر کنید اگر این کار را نکنیم در 15 روز پایانی ریاست جمهوری شما چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر صحبت هایی در مورد استناد به متمم 25 وجود دارد. شما به این به عنوان پوشش نیاز دارید.

آیا می دانید این چیست؟

خوب. و همانطور که در سراسر سند می بینید، خطوط خط خورده وجود دارد. برخی از آنها وجود دارد – برخی کلمات اضافه شده اند. آیا دست خط را تشخیص می دهید؟

جان MCENTEE: برای اطمینان از اینکه او این سخنرانی یا هر چیز دیگری را ارائه می کند. نمی دانم ویدیو بود یا سخنرانی یا چیز دیگری. یا بود–

می توانید کمی بیشتر در مورد آنچه که آقای کوشنر از شما خواسته است برای من توضیح دهید؟

پت سیپولن: و این باید قاطعانه بیان شود، [? that ?] آنها به هیچ وجه نماینده او یا – یا – دیدگاه های سیاسی او نبودند.

به نظر می‌رسد که در اینجا او خط زده است که “وزارت دادگستری را هدایت می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همه قانون‌شکنان تا حد امکان تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند. ما باید پیام روشنی را نه با رحمت، بلکه با عدالت ارسال کنیم. عواقب قانونی باید سریع باشد. و محکم.” آیا می دانید چرا او می خواست آن را خط بکشد؟

جان MCENTEE: آره آره

در ویدیوی تازه منتشر شده از اعضای کمیته منتخب در 6 ژانویه، نماینده الین لوریا، مقامات سابق دولت ترامپ درباره سخنرانی رئیس جمهور دونالد ترامپ در 7 ژانویه 2021، یک روز پس از حمله گروهی خشن از طرفداران وی به ساختمان کنگره ایالات متحده بحث می کنند.

رونوشت ویدیویی

پت سیپولن: به نظر من، او باید به وضوح بیان می‌کرد که افرادی که مرتکب اعمال خشونت‌آمیز شده‌اند، وارد کاپیتول شده‌اند، کارهایی که انجام داده‌اند، باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند و باید دستگیر شوند.

جان MCENTEE: در عرض چند روز از — پس از 6 ژانویه بود.

آیا این مفهوم این بود که رئیس جمهور از جهاتی تمایلی به ایراد آن سخنرانی نداشت؟

جان MCENTEE: این واقعیت که یک نفر باید به من بگوید که آن را همراهی کنم.



منبع

به چه طریقی آن را به راه انداخت؟ معنی آن چیست؟

ایوانکا ترامپ: شبیه دست خط پدرم است.

خوب. شما آن را بر چه مبنایی قرار می دهید؟

جان MCENTEE: یادم نیست این یک پیام ویدیویی بود یا سخنرانی ای که قرار بود انجام دهد یا چیز دیگری. اما می‌دانم که مردم تصمیم می‌گرفتند، مثلاً چه بگوید یا چه کاری انجام دهد. و بعد او می دانست، چون من همیشه با او هستم، که، هی، اگر نظرت را بپرسی، می دانی، سعی کن به این موضوع کمک کنی. این به خنک شدن همه چیز کمک می کند. پس این کاری است که من انجام دادم.

جرد کوشنر: من نمی دانم.

اریک هرشمن: من فکر می‌کردم که باید در روز هفتم بیانیه بدهیم و بدیهی است که در انتقال به جلو حرکت کنیم.

کاسیدی هاچینسون: با توجه به آنچه در آن زمان فهمیدم و از آنچه گزارش‌ها می‌آمدند، نگرانی زیادی در مورد استناد بالقوه متمم 25 وجود داشت و نگرانی‌هایی در مورد آنچه در سنا اتفاق می‌افتاد وجود داشت – در صورت استناد به 25. بنابراین دلیل اصلی که شنیده بودم، غیر از اینکه می دانید، ما در روز ششم به اندازه کافی انجام ندادیم– ما باید پیام قوی تری دریافت کنیم و این را محکوم کنیم. در غیر این صورت این میراث ما خواهد بود.

ایوانکا ترامپ: به نظر می رسد نسخه ای از پیش نویس اظهارات آن روز باشد.

جرد کوشنر: نشستم با [? her. ?] من با میلر درباره تلاش برای جمع آوری پیش نویس اظهارات هفتم ژانویه صحبت کردم که قرار بود به رئیس جمهور ارائه کنیم تا بگوییم احساس می کنیم مهم است که بیشتر برای کاهش تنش دعوت کنیم.

درست.

او همچنین خط زده است: “من می خواهم خیلی واضح باشد. شما نماینده من نیستید. شما نماینده جنبش ما نیستید.” آیا می توانید به یاد داشته باشید – می دانید چرا او این زبان را از بیانیه خارج کرد؟