وکیل ترامپ می گوید به او گفته است که اگر رئیس جمهور سابق اعلام کند که در سال 2024 نامزد نمی شود، تمام دعاوی حقوقی مربوط به رئیس جمهور سابق متوقف خواهد شد.

حبا گفت: “امیدوارم او بدود.” “من به او گفتم که این در واقع حمایت شما را در پایگاه شما افزایش می دهد، زیرا آنها همیشه کمی زیاده روی می کنند. حزب دموکرات، آنها گاهی اوقات نمی توانند از مسیر خود خارج شوند.”

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

وزارت دادگستری با جستجوی اسناد طبقه بندی شده، حمله اف بی آی به املاک مار-آ-لاگو ترامپ را اجرا کرد.

  • حبا گفت: «فکر می‌کنم آنها هیجان‌زده شدند و فکر می‌کردند می‌توانند با چیزی کنار بیایند، و وقتی گارلند مجبور شد بلند شود و خودش را توضیح دهد، واقعاً چیزی نگفت.

    ترامپ علاقه خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 به سخره گرفته است، اگرچه برنامه های خود را به طور علنی تأیید نکرده است. کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا اخیراً گفته است که ترامپ را تشویق کرده تا اعلامیه خود را تا بعد از انتخابات میان دوره ای 2022 در نوامبر حفظ کند.

    یک وکیل دونالد ترامپ گفت، اگر رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کند که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد نخواهد شد، تمام تحقیقات درباره او متوقف می شود.

    • “اگر در نظرسنجی ها پیشتاز نیست – من روبروی او نشسته ام، هر بار که ناامید می شود، به او می گویم: “آقای رئیس جمهور، اگر می خواهید تمام دعوای شما را حل کنم، باید اعلام کنید که هستید. آلینا حبا، وکیل ترامپ، روز جمعه در صدای آمریکای واقعی گفت: نامزد نشدن، و همه اینها متوقف خواهد شد. “این چیزی است که آنها می خواهند.”

      یک وکیل ترامپ گفت اگر رئیس جمهور سابق در سال 2024 نامزد نشود، تحقیقات درباره رئیس جمهور سابق متوقف خواهد شد.

    • حبا اظهارات مریک گارلند دادستان کل را که گفته بود او شخصاً حکم مورد استفاده در جستجو را امضا کرده است، نادیده گرفت. همانطور که توسط تام پورتر از Insider گزارش شده است، گارلند با اظهار نظر در مورد حمله و اعلام اینکه وزارت دادگستری برای باز کردن این حکم اقدام خواهد کرد، سابقه را شکست.

      او اضافه کرد که ترامپ پس از اینکه وزارت دادگستری حمله اف بی آی به املاک مار-آ-لاگو ترامپ را انجام داد و به دنبال اسناد طبقه بندی شده از کاخ سفید بود، «راستش متعجب نشد».

      آلینا حبا، وکیل دادگستری گفت که این حمله باعث افزایش حمایت از پایگاه ترامپ خواهد شد.