وقت آن رسیده است که دموکرات ها در مورد احکام جدی بگیرند

همانطور که نیل گورسوچ قاضی دیوان عالی ایالات متحده – یک منصوب محافظه کار ترامپ – در همفکری خود در وزارت امنیت داخلی علیه نیویورک، “صدور روتین احکام جهانی” به ناچار برای سیستم حقوقی فدرال “به طور آشکار غیر قابل اجرا” خواهد بود. اولاً، تصمیم یک قاضی برای اجرای حکم در سراسر کشور، بنا به تعریف، یک تصمیم «عجله‌آمیز، پرمخاطره، با اطلاعات کم» است که بر اساس حقایق محدود در پرونده یک دادگاه منطقه‌ای فدرال عادی است.

مسافران در 22 آوریل 2022 از فرودگاه بین‌المللی میامی در میامی، فلوریدا عبور می‌کنند. وزارت دادگستری در 20 آوریل گفت که دولت ایالات متحده در حال اعتراض به حکم دادگاهی است که به طور بحث‌برانگیزی دستور ماسک فدرال در حمل‌ونقل عمومی را لغو کرد. برای کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ارزیابی کرد که ماسک ها باقی می مانند

به عنوان یکی از آخرین اقدامات خود در این دوره، من “قانون اصلاح دستورات” را معرفی می کنم تا از توانایی دادگاه های فدرال فعال برای صدور احکام سراسری سیاست های فدرال جلوگیری کنم و این اختیار را به جای آن به دادگاه منطقه ای فدرال در واشنگتن دی سی منتقل کنم. دادگاه استیناف دایره ای دی سی و دادگاه عالی ایالات متحده. با تبدیل این سه دادگاه به تنها دادگاه‌هایی که می‌توانند قوانین، مقررات و دستورات اجرایی فدرال را به‌طور جهانی حکم کنند، لایحه من این اختیار را به دادگاه‌هایی که به بهترین وجه برای تصمیم‌گیری با پیامدهای ملی مناسب هستند – همانطور که بر اساس تاریخچه فقهی و تخصص موضوعی آنها قضاوت می‌شود، سپرد. .

اگرچه دولت بایدن از این حکم درخواست تجدید نظر کرده است، اما برنامه کاهش بدهی دانشجویان که مدت‌ها به تاخیر افتاده، اکنون حداقل برای چندین ماه متوقف خواهد شد. این سؤال مهمی را مطرح می‌کند: چگونه یک قاضی منصوب شده توسط ترامپ در تگزاس، با یک نظر واحد، می‌تواند دستور اجرایی دقیق برنامه‌ریزی شده دولت بایدن را در تمام 50 ایالت لغو کند؟

در ماه آوریل، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، کاترین میزل، منصوب ترامپ در فلوریدا، دستور ماسک دولت بایدن را لغو کرد برای حمل و نقل عمومی، یک اقدام بهداشت عمومی با عقل سلیم به منظور کاهش شیوع ویروس کشنده COVID-19 است. در ژوئن 2021، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، مارسیا هاوارد، رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش در فلوریدا، یک ماده در قانون طرح نجات آمریکا را متوقف کرد که 4 میلیارد دلار بخشودگی بدهی، کمک های مالی، و آموزش و آموزش به کشاورزان و دامداران رنگین پوست را برای جبران اثرات تبعیض فراهم می کند. به دلایل قانونی مشکوک، قضات دادگاه منطقه ای منصوب شده توسط ترامپ نیز از طرح بایدن برای توقف 100 روزه اخراج ها پس از روی کار آمدن وی و تلاش او برای پایان دادن به اقدامات غیرانسانی ترامپ سیاست “ماندن در مکزیک”. و از این ماه، به نظر می رسد که یک قاضی منصوب شده توسط بوش آماده ضربه زدن به یک قاضی است ارائه قانون مراقبت مقرون به صرفه کارفرمایان را ملزم به پوشش درمانی مانند قرص های پیشگیری از HIV و سایر خدمات پزشکی پیشگیرانه می کند.

این صدور یک توقف جهانی یا سراسری سیاست فدرال توسط یک قاضی دست راستی یک حادثه یکباره نیست. در طول دو سال گذشته، قضات فعال دادگاه منطقه ای این نوع دستورات گسترده را در مورد سیاست های بایدن، و حتی قوانین کنگره، با هشداری صادر کرده اند.فرکانس.

قضات فعال راست افراطی علیه سیاست‌های دموکرات به شدت درگیر هستند. ماه گذشته، ده ها میلیون آمریکایی واجد شرایط بودند جلوگیری کرد از دریافت بیش از 20000 دلار از وام های دانشجویی فدرال آنها که توسط رئیس جمهور جو بایدن تحت برنامه کاهش بدهی های مورد انتظارش لغو شده بود. متأسفانه، این عقب نشینی در دولت بایدن که به دقت ساخته شده است، به طور گسترده محبوب است فرمان اجرایی از سوی مقامات منتخب پاسخگو به هیچ حوزه انتخابیه آمریکا صادر نشده است. در عوض، امید میلیون ها آمریکایی با بدهی ضعیف دانشجویی بود توسط یک قاضی دادگاه فدرال فدرال منفرد دست راستی شکست خورد در تگزاس توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ منصوب شد.

وقت آن رسیده است که دموکرات ها در مورد احکام جدی بگیرند

من مدت‌هاست که از کنگره خواسته‌ام که سلامت عقل را به سیستم دموکراتیک ما بازگرداند و از اختیارات قانون اساسی تثبیت شده خود برای تنظیم قوه قضاییه فدرال استفاده کند.

دوم، توانایی یک قاضی تنها، دست راستی و فعال در فلوریدا یا تگزاس برای صدور تصمیماتی که احزاب را ملزم می کند. دیگر از کسانی که طرف این پرونده هستند خرید در انجمن را تشویق می کنند. در دو سال گذشته، طرف‌های دعوی جناح راست متوجه شده‌اند که می‌توانند با هدف قرار دادن ایالت‌هایی مانند تگزاس، که قوانین محلی به آنها اجازه می‌دهد هر یک از چندین قاضی دادگاه فدرال فدرال منصوب شده توسط جمهوری‌خواهان را که به پرونده آنها رسیدگی می‌کنند، احکام سراسری دریافت کنند. بسیاری از آنها سابقه صدور احکام جهانی در حمایت از دلایل محافظه کارانه را دارند.

مسافران در 22 آوریل 2022 از فرودگاه بین‌المللی میامی در میامی، فلوریدا عبور می‌کنند. وزارت دادگستری در 20 آوریل گفت که دولت ایالات متحده در حال اعتراض به حکم دادگاهی است که به طور بحث‌برانگیزی دستور ماسک فدرال در حمل‌ونقل عمومی را لغو کرد. آنتونی کولی، سخنگوی وزارت کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ارزیابی کرد که ماسک‌ها “برای محافظت از سلامت عمومی ضروری هستند، این وزارتخانه یک اخطار تجدیدنظر ارائه کرده است.” یک قاضی فدرال در 18 آوریل دستور ماسک COVID را لغو کرد و اظهار داشت که این قانون از اختیارات قانونی CDC فراتر رفته است.

دموکرات ها باید با محدود کردن توانایی قضات فعال برای ضربه زدن به سیاست های فدرال بدون مبنای واقعی یا قانونی، به این لحظه تاریخی فعالیت قضایی جناح راست پاسخ دهند. با انجام این کار، ما یکپارچگی را به قوه قضاییه باز می‌گردانیم و در عین حال قدرت را به مردم و نمایندگانی که انتخاب می‌کنند باز می‌گردانیم.

مربوط…



منبع

عواقب این دستورات جهانی وخیم بوده است. میلیون ها آمریکایی در طول تورم بالا و نابرابری ثروت بی سابقه از کاهش بدهی دانشجویان محروم شدند. یک ویروس کشنده که اگر پروتکل‌های اساسی مانند پوشش بر اساس داده‌های علمی و تخصص بهداشت عمومی اجرا می‌شد، بهتر مهار می‌شد. هزاران مهاجر آسیب پذیر به ناحق به شرایط خطرناک در کشورهای خود بر اساس سیاست های غیرقانونی دوران ترامپ که همچنان به قوت خود باقی است، بازگشتند.

دستورات سراسری نیست فی نفسه یک چیز بد؛ ما شاهد استفاده مناسب از آنها در دوران ریاست جمهوری نژادپرستانه و بیگانه هراسانه ترامپ بودیم، مانند زمانی که دادگاه ها تلاش او برای اضافه کردن “سوال شهروندی” به سرشماری 2020 به عنوان بخشی از یک استراتژی برای امتناع از وکالت برای افراد غیر شهروند در قرعه کشی کرسی های کنگره و شمارش آرای الکترال کالج. با این حال، در هسته خود، قوه قضاییه وجود دارد تا قوانین را همانطور که نوشته شده است، بی طرفانه اجرا کند. تنها زمانی باید قوه مجریه و مقننه را زیر پا بگذارد که قانون – به جای سیاست – نتیجه را دیکته کند. قوه قضاییه انجام می دهد نه وجود دارد تا از طریق فهرست بلندبالایی از قضات منصوب شده توسط ترامپ، از طریق یک لیست بلندبالا از قضات منصوب شده توسط ترامپ، سیاست هایی را به نمایندگی از یک حزب سیاسی که به طور فزاینده ای قادر به پیروزی در انتخابات ملی بدون محرومیت رأی دهندگان، مداخله خارجی یا براندازی در انتخابات نیست، ایجاد کند.

مسافران در 22 آوریل 2022 از فرودگاه بین‌المللی میامی در میامی، فلوریدا عبور می‌کنند. وزارت دادگستری در 20 آوریل گفت که دولت ایالات متحده در حال اعتراض به حکم دادگاهی است که به طور بحث‌برانگیزی دستور ماسک فدرال در حمل‌ونقل عمومی را لغو کرد. برای کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) ارزیابی کرد که ماسک ها باقی می مانند