پلیس فلوریدا می گوید مردی به دوست دختر سابقش 15 بار شلیک کرد زیرا او به تماس های او پاسخ نمی داد

بر اساس سوابق دادگاه، جونز با یک فقره قتل عمد درجه یک و یک فقره محرومیت از سلاح گرم روبرو است. طبق سوابق زندان شهرستان بروارد، او با وثیقه 5000 دلاری نگهداری می شود.

او دقیقاً بعد از ساعت 7:30 صبح به خانه او در ملبورن، جایی که پدرش در آنجا زندگی می کرد، رفت زیرا می دانست که او باید ساعت 8 صبح سر کار باشد.

پسر عموی جانسون نیز در فیسبوک از دست دادن او عزادار شد.

به گفته اداره پلیس، جونز سپس یک تفنگ دستی بیرون آورد و 15 بار به پشت او شلیک کرد.

فدرال می گویند دوست دختر در اثر حمله سابق خطرناک “خطرناک” در پنسیلوانیا زخمی شده و تقریباً کور شده است

پس از تیراندازی، جونز لباسی را که پوشیده بود و یک جعبه مهمات را در یک سطل زباله در مجتمع آپارتمانی خود ریخت، در حالی که در یک ایالت بین ایالتی رانده شد، یک خشاب تپانچه را به بیرون از پنجره ماشینش پرت کرد و یک تپانچه نیمه اتوماتیک را در طوفان دور انداخت. زهکشی در راکلج، در حدود 20 مایلی شمال ملبورن، سوگندنامه می گوید. ملبورن حدود 70 مایلی جنوب شرقی اورلاندو است.

پس از اینکه مأموران جونز را دستگیر کردند، از او پرسیدند که آیا پشیمان است یا خیر. او گفت که نیست، و اگر می توانست دوباره این کار را انجام دهد، پدر جانسون را نیز می کشت.

او همچنین به کارآگاهان گفت که جونز و دخترش به مدت پنج ماه گذشته با هم قرار داشتند و قبلاً با هم زندگی می کردند اما دو هفته قبل از آن جدا شده بودند. او گفت که جونز “مستمر با جانسون تماس گرفته و مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد تا بتواند با او برگردد.”

کارلوس لمونت جونز، 23 ساله، به افسران گفت که بر اساس سوگندنامه دستگیری اداره پلیس ملبورن، صبح روز 20 دسامبر “در حالت عصبانی” از خواب بیدار شد، زیرا دوست دختر سابقش به تماس ها یا پیامک های او پاسخ نداده بود.

پلیس تگزاس می‌گوید یک زن درخواست کمک می‌کند، سپس دوست پسرش را در جریان دعوا با چاقو می‌کشد

او به کارآگاهان گفت که در حالی که از درب ورودی بیرون می‌رفت، وارد خیابان شد و با دوست دختر سابقش، شادایلا جانسون، روبرو شد. در سوگندنامه آمده است که قبل از اینکه او روی برگرداند و شروع به راه رفتن به سمت خانه کند، چند کلمه با او رد و بدل کرد.

چند ساعت بعد، جونز پس از دریافت تماسی از سوی مادرش که “از او خواسته بود تسلیم شود” خود را به پلیس تسلیم کرد.

پدر جانسون به کارآگاهان گفت که او در اتاق نشیمن نشسته بود که دخترش از جلو در بیرون رفت تا به سر کار برود. بر اساس سوگندنامه، او سپس «شنید یک سری شلیک گلوله»، از پنجره به بیرون نگاه کرد و جونز را دید که در خیابان ایستاده بود. او به بیرون رفت و دخترش را دید که “در استخر خون خودش” دراز کشیده است.

افسران اداره پلیس ملبورن حوالی ساعت 7:48 صبح به خانه رسیدند و جانسون را دیدند که «رو به پایین روی کف کانکس دراز کشیده بود». او را نمی توان احیا کرد.

Tevoneik Pretty نوشت: «من عصبانی هستم و تا جایی که در ناباوری هستم صدمه دیده‌ام…» “دوستت دارم شادیلا، هیچ خاطره، هیچ مکالمه ای، هیچ چیز را فراموش نمی کنم.”

بر اساس سوگندنامه دستگیری یک اداره پلیس فلوریدا، مردی به دوست دختر سابقش به دلیل پاسخ ندادن به تماس های تلفنی یا پیامک های او 15 بار شلیک کرد.

پلیس تگزاس می گوید مردی پس از اینکه دوست پسر سابق دوست دخترش را که در کمد پنهان شده بود، چاقو خورد.



منبع

یکی از معلمان سابق جانسون در فیس بوک نوشت که او فارغ التحصیل دبیرستان پالم بی مگنت است و در حال برنامه ریزی برای ترک شغل خود در والمارت و رفتن به کالج بوده است.

جنت کانر نوشت: “من از وقتی که با این یکی می گذرانم سپاسگزارم، اما عصبانی هستم که چگونه چنین اتفاقی برای یک روح زیبا رخ می دهد.” او 23 ساله بود و تمام زندگی اش در پیش است.